تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815626880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نفت كمتر از 90 دلار معامله شد سقوط نفت در سراشيب بحران مالي و كاهش تقاضا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نفت كمتر از 90 دلار معامله شد سقوط نفت در سراشيب بحران مالي و كاهش تقاضا


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: بهاي نفت خام در مبادلات الكترونيك امروز بازار نيويورك به كمتر از 90 دلار هر بشكه كاهش يافت.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" اين براي نخستين بار از فوريه سال 2008 (بهمن سال گذشته) است كه بهاي نفت به كمتر از 90 دلار هر بشكه كاهش مي يابد.
با وجود اين كه رهبران اروپايي قول دادند از بانك ها و موسساتي كه با مشكلات مالي رو به رويند حمايت مالي به عمل آورند، با ين وجود بهاي نفت حدود 2/4 درصد كاهش يافت.
وزير نفت ايران، غلامحسين نوذري، روز 4 اكتبر (13 مهر) گفته بود كه بازارهاي جهاني با عرضه اضافي نفت روبه رويند و شركت سعودي آرامكو، بزرگ ترين شركت نفت دولتي جهان، بهاي رسمي صادرات نفت خود را به آسيا و آمريكا كاهش داد.
آنتوني نونان، دستيار مدير عامل مديريت خطر در شركت ميتسوبيشي در توكيو مي گويد: رشد تقاضا به احتمال زياد منفي خواهد بود و ممكن است قبل از بهبودي وضعيت بدتر نيز بشود.
بهاي نفت خام سبك شيرين براي تحويل در ماه نوامبر در مبادلات الكترونيك امروزبازار نيويورك 3 دلار و 92 سنت كاهش يافت و هر بشكه 89 دلار و 96 سنت مبادله شد.
بهاي نفت براي تحويل آتي در مقايسه با اوج آن كه 147 دلار و 27 سنت در روز 11 جولاي (21 تير) بود، 39 درصد كاهش يافته است.
بهاي نفت در بازار نيويورك در هفته گذشته 12 درصد كاهش يافت. گزارش ها نشان داد كه تقاضا براي سوخت در آمريكا در 4 هفته گذشته طي 7 سال گذشته به پايين ترين ميزان رسيده است و فعاليت هاي توليدي در ماه سپتامبر گذشته از زمان آخرين ركود آمريكا در سال 2001 سريع ترين روند كاهش را تجربه كرده است.
به گزارش ايسكانيوز ، صندوق بين المللي پول نيز در بدبينانه ترين گزارش خود در مورد اقتصاد آمريكا پس از شروع بحران مالي دراين كشور، روز 2 اكتبر (11 مهر) اعلام كرد كه اقتصاد آمريكا ممكن است دچار ركود شود.
به گفته وزارت انرژي آمريكا تقاضاي سوخت در آمريكا در چهار هفته گذشته به 19 ميليون بشكه در روز رسيد كه پايين ترين ميزان از اكتبر سال 2001 تا كنون است.
در همين حال بهاي دلار در برابر سبدي از ارزها به بالاترين ميزان در 13 ماه گذشته رسيد و جاذبه سرمايه گذاري براي كالاهايي را كه ارزش آن بر اساس دلار تعيين مي شود، كاهش داد./د/184/110
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن