تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي خبر داد: واگذاري 1700 كارگاه فني دولتي به بخش خصوصي


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي خبر داد: واگذاري 1700 كارگاه فني دولتي به بخش خصوصي


تهران -خبرگزاري ايسكانيوز: معاون وزير كار و امور اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي،‌ از واگذاري يك هزار و 700 كارگاه حرفه آموزي وابسته به اين سازمان به بخش خصوصي تا پايان سال جاري خبر داد.

به گزارش روز يكشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز، "مرتضي شريف النسبي افزود: واگذاري اين كارگاهها در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي و تقويت بخش خصوصي در كشور صورت مي گيرد.
وي ادامه داد: از مجموع كارگاههاي يادشده، تعداد 800 كارگاه در نيمه اول سال جاري به بخش خصوصي واگذار شده است.
شريف النسبي، شمار كل كارگاههاي فني و حرفه اي كه در اجراي اصل 44 واگذار خواهد شد را دو هزار واحد بيان كرد.
معاون وزير كار، با بيان اينكه واگذاري كارگاههاي فني و حرفه اي به بخش خصوصي، افزايش انگيزه درمهارت آموزي را به همراه داشته است، گفت: آموزش افراد در جهت ايجاد اشتغال مهمترين هدف واگذاري كارگاههاي فني و حرفه اي به بخش خصوصي است.
وي به چهار هزار و 300 كارگاه فني و حرفه اي فعال كشور اشاره كرد و اظهارداشت: در سال نوآوري و شكوفايي 600 كارگاه فني و حرفه اي جديد دركشورايجاد خواهد شد.
شريف النسبي ، با اشاره به بخشي از حرفه آموزان مراكز فني و حرفه اي كه از دانشگاههاي كشور فارغ التحصيل مي شوند، افزود: 40 درصد ظرفيت مراكز فني و حرفه اي كشور به فارغ التحصيلان دانشگاهي اختصاص يافته است .
وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر 23 ميليون نفر دركشور مشغول به كار هستند و بطور متوسط ، سالانه يك ميليون و 200 هزار نفر وارد بازار كار مي شوند.
رييس سازمان فني و حرفه اي كشور، سياست اين سازمان را در زمينه آموزش مهارت آموزان مبتني بر تقاضاي بخش هاي مختلف توليدي و نيازهاي جامعه دانست و گفت: براي ايجاد شكوفايي در امر اشتغال و افزايش بهره وري در آموزش مهارت آموزان از اساتيد برجسته دنيا استفاده خواهد شد./187/120
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن