تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812613050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فوتبالیست‌هایی که کچل بودند و ترمیم کردند+جزئیات و عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: فوتبالیست‌هایی که کچل بودند و ترمیم کردند+جزئیات و عکس

در این گزارش نام‌هایی چون «پرویز مظلومی، حمید درخشان، علی اصغر مدیر روستا، مارکار آقاجانیان و...» به عنوان افرادی که با ریزش مو مواجه شدند و اقدام به ترمیم کردند، آمده است. به گزارش «24»، هفته‌نامه تماشاگر وابسته به گروه مجلات همشهری در شماره 70 خود پرونده‌ای برای بازیکنانی که کله‌شان مورد دارد، تنظیم و منتشر کرده است و در آن با عنوان «مو قشنگ‌ها» به بررسی ظاهر فوتبالیست‌هایی پرداخته که با ریزش مو مواجه شدند و آن را ترمیم کردند. در این گزارش می‌خوانیم: این‌جا موسسه ترمیم موی نشریه تماشاگر است. جایی که به اطلاع اهالی فوتبال می‌رساند که چه کسانی کچل بوده‌اند و چه کسانی مبادرت به کاشتن زلفکان خویش کرده‌اند.
فوتبالیست‌هایی که کچل بودند و ترمیم کردند+جزئیات و عکس
  پرویز مظلومی تقربیا همه موهای خود را از دست داده بود. موهای پراکنده و افت کرده او صورتش را از فرم انداخته بود. در اوایل دهه70، مظلومی یک کلاه‌گیس مدل توری و کلیپسی خرید و آن را روی سرش گذاشت. کلاه‌گیسی که زیاد به سر او نمی‌آید و مظلومی حتما باید فکری برای ترمیم مو به شیوه لیزری کند؛ همان کاری که سرمربی دیگر فوتبال ما انجام داده است. مرتضی قربانی دفاع چپ تیم پاس در اوایل دهه70 بود؛ مردی که جای رضا امری را در تیم فوتبال پاس تهران گرفته بود. مرتضی قربانی در دوران اوج‌گیری تیم فوتبال پاس تهران مدتی از میدان به دور بود و وقتی برگشت همه او را با موی تازه دیدند. فرق او با دیگران این بود که قربانی در دوران فوتبالش موی تازه کاشت.
فوتبالیست‌هایی که کچل بودند و ترمیم کردند+جزئیات و عکس
  حمید درخشان کرمانی می‌گوید 10عمل جراحی از جمله کاشت مو انجام داده اما هنوز خوشگل نشده است! درخشان در سال1373، موی خود را به طور کامل از دست داد اما سال‌های آینده با مدل لیزری رفته‌رفته موی خودش را ترمیم کرد، به طوری‌که دیگر حالا نه پس سر او کچل است و نه جلوی مویش. ‌هرازگاهی هم به شیوه‌ای نامحسوس مقدار موهای او زیاد می‌شود. حمید درخشان در فوتبال ما اولین کسی است که به صورت لیزری و زیرپوستی موهایش را کاشته است.
فوتبالیست‌هایی که کچل بودند و ترمیم کردند+جزئیات و عکس
  علی‌اصغر مدیرروستا درمان موی خود را از سال86 آغاز کرد. در پیکان که بازی می‌کرد همه دیدند که موهایش را کلا از دست داده است. مدیرروستا جلسات درمانی خودش را شروع کرد و ظرف 2سال تمام موهای گذشته و یا حداقل حالت آن را به دست آورد. چون کاشت موی او در دوران دوری‌اش از فوتبال انجام شده، جامعه فوتبال در جریان آن نیستند و بنابراین هیچکس فکر نکرده که مدیرروستا مویش را از دست داده است.
فوتبالیست‌هایی که کچل بودند و ترمیم کردند+جزئیات و عکس
مارکار آقاجانیان   مدل موی او با درخشان و مدیرروستا فرق می‌کند. مارکار که کچل شده بود و سبیلی‌ هم در چهره داشت ناگهان سبیل خود را تراشید و مودار شد اما مدل موی او به کسانی می‌خورد که موی «پروتزی» کاشته‌اند. یعنی مدل موی کلیپسی و توری که از سر برداشته می‌شود. موهای زیرش کوتاه و ترمیم شده و کلاه‌گیس‌اش هم ماهی یک بار شارژ می‌شود. به هرحال مارکار بعد از کاری که انجام داده حسابی جوان شده. مارکار آقاجانیان، ‌مدل خوبی برای ترمیم مو به حساب می‌رود؛ مدلی که چهره را 10سال جوان‌تر جلوه می‌دهد. محسن عاشوری موهای عاشوری کم و سفید شده و حالت ناخوشایندی به چهره او داده بود اما گویا دوستی او با اصغر مدیرروستا در 2تیم پیکان و پاس تاثیرگذار بود به‌طوری که ناگهان در فرآیند لیزری موهایش پرپشت و مشکی شد. اکنون عاشوری 47ساله، 40ساله به نظر می‌رسد و شباهتی به مرد کم‌موی 4، 5سال گذشته ندارد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن