تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815491100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوشنه در ديدار با عباس:تحقق صلح تا پايان سال ممكن نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: كوشنه در ديدار با عباس:تحقق صلح تا پايان سال ممكن نيست


تهران- خبرگزاري كار ايران
وزيرخارجه فرانسه در ديدار با رئيس‌‏حكومت خودگردان فلسطين نسبت به تحقق صلح بين اسرائيل و فلسطين تا پايان سال جاري ميلادي ابراز ترديد كرد.

به گزارش "ايلنا" به نقل از خبرگزاري فرانسه، «برنار كوشنه»، وزير خارجه فرانسه در ديدار با «محمود عباس»، رئيس‌‏حكومت خودگردان فلسطين ضمن پيشنهاد مشاركت بيشتر اروپا در روند صلح خاورميانه گفت كه رسيدن به توافق جامع تا پايان سال جاري بين فلسطين و اسرائيل محتمل نيست.
وي بعد از اين ديدار گفت: «اگر اسرائيلي، فلسطيني‌‏ها و آمريكايي‌‏ها بخواهند ما براي ايفاي نقشي فعال‌‏تر در روند صلح آماده هستيم.»
كوشنه در مورد تشكيل دولت فلسطيني گفت: «مطمئن نيستم كه تا پايان سال جاري بتوانيم شاهد دولت فلسطيني باشيم اما معتقدم كه تشكيل اين دولت مساله‌‏اي كليدي و مهم است و در اين زمينه آماده همكاري هستيم.»
عباس هم بعد از اين ديدار نسبت به گسترش نقش اروپا در روند صلح ابراز اميدواري كرد و گفت: «ما نقش بيشتر اروپا را در روند صلح خواهانيم. زيرا اروپا مي‌‏تواند نقش فعالي در اين زمينه ايفا كند نه به عنوان جايگزين آمريكا بلكه به عنوان مكمل آن.»
كوشنه شب گذشته علاوه بر عباس با ديگر مقامات فلسطيني ملاقات كرد و امروز-يكشنبه- قرار است با «ايهود اولمرت»، نخست‌‏وزير اسرائيل و «تزيپي ليوني»، وزيرخارجه اسرائيل و مامور تشكيل دولت جديد ديدار وگفت‌‏وگو كند.
پايان پيام

كد خبر: 449421
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن