تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815357943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دادستان مركزگلستان: اجراي اصل 44 رقابت سالم سرمايه گذاران را درپي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دادستان مركزگلستان: اجراي اصل 44 رقابت سالم سرمايه گذاران را درپي دارد
دادستان عمومي وانقلاب مركر استان گلستان گفت: اجراي اصل 44 قانون اساسي رقابت سالمي را بين سرمايه گذاران ايجاد مي كند كه منجر به اشتغالزايي و مطلوب تر شدن وضعيت اقتصادي مردم استان خواهد شد.


"عباس پورياني" روز شنبه در جلسه كميته حمايت قضايي از سرمايه گذاري در استان اظهار داشت: هدف اصلي از اجرايي كردن اصل 44 واگذاري بخش هاي دولتي به بخش خصوصي است كه در اين راستا بخش خصوصي استان تقويت شده و باعث تحول مناسبي در اقتصاد گلستان مي شود.
وي بااشاره به نقش دستگاه قضايي در جهت توسعه و اجراي سياست هاي اصل 44 گفت: ايجاد دادگاه هاي تخصصي در زمينه رسيدگي به جرائم اقتصادي اولين قدمي بود كه برداشته شد و در آينده نزديك فعاليت اين دادگاهها آغاز مي شود.
پورياني ادامه داد: هدف دستگاه قضايي ازاين اقدام فراهم كردن زمينه هايي است كه همه آحاد جامعه بتوانند در سرمايه گذاري خود امنيت كامل را احساس كنند.
وي افزود: دستورات مقام معظم رهبري در خصوص اجراي سياست هاي اين اصل تغيير و تحولات بنيادين را در نظام اقتصادي ايجاد خواهد كرد.
دادستان عمومي و انقلاب مركز استان گلستان در ادامه از برگزاري همايش حمايت قضايي از سرمايه گذاري در نيمه اول آذرماه سال جاري در استان خبر داد.
پورياني گفت: اين همايش با هدف شناسايي موانع و مشكلات سرمايه گذاري در استان برگزار مي شود.
601/579/508 شماره 764 ساعت 16:31 تمام
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن