تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814783446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلاش براي اكران تنها دو بار زندگي مي‌كنيم در فصل پائيز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تلاش براي اكران "تنها دو بار زندگي مي‌كنيم" در فصل پائيز
يكي از سرمايه‌گذاران فيلم سينمايي "تنها دو بار زندگي مي‌كنيم" بهنام بهزادي از تلاش براي اكران عمومي اين فيلم در فصل پائيز خبر داد.

امير سيدزاده در اين باره به خبرنگار مهر گفت: هم اكنون مشغول رايزني با چند پخش‌كننده براي اكران عمومي فيلم هستيم و تا اواخر اين هفته وضعيت نمايش آن مشخص مي‌شود. تلاش مي‌كنيم با توجه به فضاي "تنها دو بار زندگي مي‌كنيم" كه مخاطبان جوان را جذب مي‌كند، اين فيلم را آبان يا آذرماه اكران كنيم و در اين فصل قطعا با استقبال خوب رو به رو خواهيم شد.

در داستان "تنها دو بار زندگي مي‌كنيم" آمده است: سيامك 40 ساله و راننده ميني‌بوس است و در پي ماجراهايي تصميم مي‌گيرد در فرصتي چند روزه كارهايي را كه هميشه حسرتشان را داشته انجام دهد و روز تولدش از اين دنيا برود. عليرضا آقاخاني، نگار جواهريان، عباد كريمي، رايا نصيري و رامين راستاد در فيلم بازي كرده‌اند.

فيلم سينمايي "تنها دو بار زندگي مي‌كنيم" در جشنواره فيلم فجر نامزد دريافت بهترين فيلم اول، در جشن انجمن منتقدان نامزد جايزه بهترين فيلمنامه و در جوايز اسكرين آسيا پاسيفيك نامزد بهترين فيلمنامه و بهترين بازيگر مرد شده و در جشنواره‌هاي شيكاگو و موزه هنرهاي زيباي بوستن نيز به نمايش درمي‌آيد.

سيدزاده كه تهيه‌كنندگي فيلم سينمايي "بازگشت" را نيز بر عهده دارد، درباره توليد آن گفت: پيش از اين قرار بود مهدي نادري فيلمنامه را كارگرداني كند كه از ساخت آن انصراف داد. ما هم براي ساخت فيلم به كارگرداني حميد فرخ‌نژاد به شوراي نظارت و ارزشيابي درخواست داده، اما هنوز جوابي نگرفته‌ايم.

فيلمنامه "بازگشت" بر اساس نمايشنامه "سپاس از حيات طيبه جوان نجيب و زيبا" نوشته عليرضا نادري به نگارش درآمده و فيلم به داستان جهان مي‌پردازد كه مدت‌ها پيش به جنگ رفته و تير خورده، اما نمرده است. حالا بعد از 20 سال خانواده وي از وجودش باخبر مي‌شوند.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن