تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815175524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صدور 9650 پروانه تخصصي مشاوران املاك و خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: صدور 9650 پروانه تخصصي مشاوران املاك و خودرو
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/07/13
9650 پروانه تخصصي براي مشاوران املاك و خودرو از ابتداي سال 85 تا پايان مرداد امسال صادر شده است.
به گزارش اداره كل روابط عمومي سازمان ثبت اسناد و املاك كشور سرپرست ادارات امور مشاوران املاك و خودرو اين سازمان در اين باره گفت: تعداد پروانه هاي تخصصي صادر شده از ابتداي سال 85 تا پايان مرداد امسال براي مشاوران املاك درجه يك 1903 پروانه ، مشاوران املاك درجه دو 7292 پروانه و مشاوران خودرو 455 پروانه بوده است.
يوسف بخشنده مشاوران املاك و خودروي فعال اعم از مجاز و غير مجاز را در سطح كشور 84 هزار واحد صنفي اعلام كرد و افزود: برخورد با بنگاههاي غير مجاز براساس قانون برعهده وزارت بازرگاني ، اتحاديه صنفي ، وزارت اقتصاد و دارايي و اماكن ناجاست كه به موازات اين اقدامات ، سازمان ثبت اسناد و املاك كشور نيز بر كار مشاوران املاك و خودرو نظارت دارد.
وي وظيفه ساماندهي مشاوران املاك و خودرو را در اجراي بند " ت " ماده 51 قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت ، از وظايف سازمان ثبت اسناد و املاك كشور دانست و تاكيد كرد: ساماندهي مي تواند يكي از مهمترين راهكارهاي تحقق بهداشت حقوقي در جامعه باشد.
او درباره لطمات فعاليت بنگاههاي غير مجاز در جامعه گفت: مشاوران غير مجاز فاقد تخصص علمي و عملي لازم در تنظيم قراردادها هستند و از نظر كارشناسان فني حقوقي و اصول قرارداد نويسي استفاده نمي كنند كه در نهايت باعث طرح دعاوي متعدد در مراجع قضايي شده و ايجاد تورم در جامعه به لحاظ قيمت گذاري كاذب بر املاك و مسكن را در پي دارد.
وي از مردم خواست فقط به مشاوران داراي پروانه تخصصي از سازمان ثبت اسناد مراجعه كنند و هنگام مراجعه اين پروانه تخصصي را از آنها مطالبه كنند.
كد0001/10107
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن