تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813142945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعضاي جديد شوراي حكام آژانس بين‌‏المللي انرژي اتمي انتخاب شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: اعضاي جديد شوراي حكام آژانس بين‌‏المللي انرژي اتمي انتخاب شدند
تهران- خبرگزاري كار ايران
كنفرانس عمومي سالانه آژانس بين‌‏المللي انرژي اتمي در نشست امروز خود كه با حضور نمايندگان 145 كشور برگزار شد، 10عضو جديد شوراي حكام را انتخاب كرد.
به گزارش"ايلنا" به نقل از رويتر، كشورهاي آرژانتين، كوبا، اوروگوئه، اسپانيا، تركيه، روماني، بوركينافاسو، مصر، مالزي و نيوزلند براي يك دوره دوساله به عضويت شوراي حكام در آمدند.
بر اساس اين گزارش، يكي از اين دو كشور مي تواند به نمايندگي از كشورهاي خاورميانه و جنوب آسيا در شوراي حكام حضور يابد.
كنفرانس عمومي سالانه آژانس بين‌المللي انرژي اتمي روز جمعه با اجماع ? ????كشور ? ???عضو جديد شوراي حكام را انتخاب كرد.
در جريان اين اجلاس كشورهاي آرژانتين، كوبا، اوروگوئه، اسپانيا، تركيه، روماني، بوركينافاسو، مصر، مالزي و نيوزلند براي يك دوره دوساله به عضويت شوراي حكام در آمدند.
با انتخاب اعضاي جديد شوراي حكام كه روز جمعه به تاييد كنفرانس عمومي آژانس رسيد، 10 عضو جديد جانشين اعضاي قبلي اين شورا شدند و در جلسات سال ?2008 تا 2010 ?اين نهاد حضور خواهند داشت.
شوراي حكام ?35?عضو دارد كه ? 13?عضو دائم آن عبارتند از آمريكا، انگليس، روسيه، چين، فرانسه، آلمان، كانادا، استراليا، هند، آفريقاي جنوبي، برزيل، ژاپن و يك نماينده شناور از يكي از قاره‌‏ها. كشورهاي مكزيك، اكوادور، ايرلند، سوئيس، آلباني، ليتواني، الجزاير، غنا، عربستان سعودي، عراق و فيليپين ساير اعضاي اين شورا هستند كه سال گذشته براي يك دوره دو ساله به عضويت اين شورا در آمدند.
بنا بر اين گزارش، سوريه روز جمعه در نشست كشورهاي خاورميانه و جنوب آسيا كه در حاشيه مجمع عمومي سالانه آژانس بين‌‏المللي اتمي برگزار شد، به صورت رسمي از نامزدي براي عضويت در شوراي حكام اين آژانس انصراف داد. به اين ترتيب افغانستان به عنوان تنها نامزد نمايندگي كشورهاي خاورميانه و جنوب آسيا تنها براي مدت يك سال در شوراي حكام حضور مي‌يابد.
«ابراهيم عثمان»، رئيس سازمان انرژي اتمي سوريه نيز گفت: «اين تصميم سوريه براي حفظ اتحاد و همبستگي كشورهاي منطقه اتخاذ شده است.»
پايان پيام

كد خبر: 449178
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن