تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813026525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اخبار استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از اخبار استان قزوين
خبرگزاري فارس: برگزاري كنسرت موسيقي سنتي، طرح آمارگيري از زنبورستان‌هاي عسل و جشن ورودي‌هاي دانشگاه آزاد از اهم اخبار كوتاه استان قزوين است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، پنجمين كنسرت انجمن موسيقي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي به مناسبت عيد سعيد فطر به روي صحنه رفت.
اين كنسرت موسيقي به صورت تور در شهرهاي شيراز، اصفهان، اهواز و تبريز اجرا شد.
اين كنسرت توسط انجمن موسيقي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، با همكاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين به سرپرستي و آهنگسازي حسين جباري، تنظيم محمدرضا كاكاوند، ني آرش ابوترابي، سنتور محمدرضا كاكاوند، تار امير جباري‌فرد، كمانچه محمد مظهري، عود اميد توفيقي، تنبك بهنام معصومي، دف و كوز مهدي لطفي‌پور، سه تار حسين جباري فرد و محسن قانع به عنوان مدير گروه در سالن ورزشي كوثر بوستان ملت به اجرا درآمد.

* طرح آمارگيري از زنبورستان‌هاي عسل
همزمان با سرشماري زنبورستان‌هاي كشور در هفته پاياني مهر ماه سال جاري، سرشماري از زنبورستان‌هاي استان قزوين نيز انجام مي‌شود.
اين طرح از 25 تا 30 مهر ماه سال‌‌ جاري توسط سازمان جهاد كشاورزي استان انجام خواهد شد.
در اين طرح زنبورداران بايد با مراجعه به مراكز خدمات جهاد كشاورزي و يا مديريت جهاد كشاورزي شهرستان‌ها نسبت به تكميل فرم‌هاي مربوطه تا 24 مهر ماه اقدام كنند.

* جشن ورودي‌هاي جديد دانشگاه آزاد
جشن ورودي‌هاي جديد دانشگاه آزاد اسلامي قزوين برگزار شد.
در مراسم جشن ورودي‌هاي جديد سال تحصيلي دانشگاه آزاد، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي قزوين بيان داشت: امروز دانشگاه آزاد اسلامي قزوين جزو دانشگاه‌هاي برتر كشور است و اين موفقيت به دليل وجود امكانات آموزش عالي، استادان مجرب و كاركنان زحمتكش به دست آمده است از اين رو اميدوارم دانشجويان جديد بتوانند وظيفه اصلي‌شان كه درس خواندن، مطالعه و تحقيق و پژوهش است را به خوبي انجام دهند. مرتضي موسي‌خاني ادامه داد: اگر نظارت اولياي دانشجويان بر عملكرد تحصيلي دانشجويان وجود داشته باشد شاهد موفقيت عزيزان‌شان خواهند بود به همين دليل دانشگاه نياز به حمايت و تعامل با خانواده‌هاي دانشجويان دارد.
وي توضيح داد: اين دانشگاه با فراهم كردن 120 كارگاه و آزمايشگاه تخصصي، سه مركز تحقيقاتي و ايجاد 75 رشته در مقاطع كارداني، كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكترا و همچنين كسب موفقيت‌هاي فراوان در مسابقات جهاني روبوكاپ، بتن و اختراعات زمينه بروز استعدادهاي جوانان در مسائل علمي، تحقيقاتي و فناوري را فراهم كرده است.

* هفته سينما با حضور پيشكسوتان انجمن سينماي جوان البرز
انجمن سينماي جوان شهرستان البرز به مناسبت هفته سينما همايشي براي تقدير از پيشكسوتان و اعضاي فعال اين انجمن در سالن آمفي‌تئاتر مجتمع فرهنگي و هنري كوثر الوند برگزار كرد.
در اين همايش سه فيلم كوتاه با نام‌هاي ني، تابوت و در مسير كوچ براي تماشاگران به نمايش درآمد.
در پايان به هنرمندان بخش سينما و عكس شهرستان البرز هدايايي تقديم شد.
انتهاي پيام/ش
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن