تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815363550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگراني شوراي شهر از اجرايي نشدن مصوبات شورا توسط شهرداري تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نگراني شوراي شهر از اجرايي نشدن مصوبات شورا توسط شهرداري تهران
نايب رئيس شوراي شهر تهران با اشاره به ‌اجرايي نشدن بخشي از مصوبات شورا از سوي شهرداري تهران خواستار تشكيل كميته‌اي براي بررسي و ‌نظارت اجراي مصوبات شوراي شهر شد. ‌به گزارش ايرنا، بيادي در يكصد و سي و يكمين جلسه شوراي شهر تـهـران، ‌تـصـريـح كـرد: بـايـد كـمـيـتـه‌اي مشترك ميان شهرداري و شورا تشكيل شود تا بر نحوه اجراي مصوبات شوراي شهر ‌در شهرداري نظارت كند. ‌ وي اظـهــارداشـت: در حـال حـاضـر قـطـر كـتـاب قـوانـيـن شهرداري تهران به 20‌‌سانتي متر مي‌رسد چرا كه بي‌توجهي به قوانين مصوبه گذشته و احساس نياز به اجراي آن، هر روز باعث ‌افزوده شدن به ضخامت اين كتاب شده است. ‌نايب رئيس شوراي شهر تهران خاطرنشان كرد: بايد جمع‌بندي را در مورد مصوبات و قوانين داشته باشيم و به مردم گزارشي بدهيم كه چه تعداد مصوبه در شورا داشته‌ايم و چه تعداد مصوبه هم اجرا و عملي شده است. بيادي تاكيد كرد: اگر برخي از دوستان به اين چنين طرح‌هايي راي نمي‌دهند، به دليل نداشتن همين پشتوانه‌هاي اجراي مصوبه‌هاست.

وزارت رفاه اقدامي براي ساماندهي بي‌خانمان‌ها نكرده است

رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران گفت: وزارت رفاه از زمان تشكيل در دولت هشتم، هيچگونه فعاليتي براي ساماندهي متكديان و بي‌خانمان‌هاي شهر تهران نداشته است. به گزارش ايـسـنـا، خادم در جريان بررسي لايحه شناسايي و جمع‌آوري بي‌خانمان‌ها و متكديان در ‌سطح شهر تهران و تحويل آنها به مراكز نگهداري موقت، تاكيد كرد:60 تا 65 درصد از متكديان جمع‌آوري شده از سطح شهر اتباع خارجي و يا شهرستاني هستند كه شهرداري به تنهايي عهده‌دار ساماندهي آنها شده است. وي افزود: شهرداري ماهانه 250 ميليون تومان براي مراكز موقت نگهداري از متكديان هزينه مي‌كند در حالي كه اين كار از لحاظ قانوني وظيفه شهرداري تهران نيست.خادم در توضيح اقدامات شهرداري تصريح كرد: حد و اندازه فعاليت شهرداري به جايي رسيده كه اتباع خارجي را با اتوبوس‌هاي خود به مرز هدايت و آنها را از كشور خارج مي‌كند چرا كه اداره اتباع وزارت كشور اعلام كرده كه بـراي سـامـانـدهـي ايـن افـراد اعـتـبـاري نـدارد. رئـيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران پيشنهاد كرد كه شوراي عالي استان‌ها در مورد ساماندهي متكديان و بي‌خانمان‌ها وارد عمل شود و اقدامي را براي تغيير شرايط داشته باشد و به اين ترتيب از طريق مجلس براي اين موضوع پيگيري جامع و كاملي صورت گيرد.
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن