تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813054160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده پليس راه ‌؛ تمهيدات ويژه براي تردد جاده اي و محدوديتهاي ترافيكي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: فرمانده پليس راه ‌؛ تمهيدات ويژه براي تردد جاده اي و محدوديتهاي ترافيكي
تهران/ واحد مركزي خبر / اجتماعي 1387/07/12
فرمانده پليس راه كشور از تمهيدات ويژه براي بازگشت مسافران خبر داد و گفت : ماموران پليس راه در جاده هاي كشور از روز سه شنبه 87،7،9 با آمادگي كامل به منظور برقراري امنيت ترافيكي مسافران با تمام توان مستقر شده اند.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر ، سرهنگ عليرضا اسماعيلي گفت: در اين مدت چهارروزه بيشترين سفرها به سمت استان هاي شمالي مازندران، گيلان و گلستان و شهرهاي زيارتي كشور بوده و محورهاي كرج - چالوس، قزوين - رشت و هراز بيشترين حجم تردد را داشته است.
وي با بيان اينكه با حضور ماموران پليس راه، عوامل راهداري، اورژانس و هلال احمر مشكل خاصي نداشته ايم ، از رانندگان به خاطر تعامل خوب با ماموران پليس راه مستقر در جاده ها تشكر كرد.
فرمانده پليس راه كشور با اشاره به اينكه هم اكنون ترافيك در تمام محورهاي مواصلاتي كشور عادي و روان است ، افزود: محورهاي شمالي كشور گنجايش تردد حجم سفرهاي انجام شده را ندارد و پيش بيني مي شود امروز با ترافيك سنگيني در بازگشت مسافران داشته باشيم.
وي از رانندگان خواست در موقع بازگشت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت و از تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت غيرمجاز و انحراف به چپ جدا خودداري كنند تا سفري خوش و ايمن داشته باشند.
سرهنگ عليرضا اسماعيلي گفت : به همه ماموران پليس راه جاده هاي كشور ابلاغ
شده است ضمن برخورد قانوني با رانندگان پرخطر، از ادامه حركت آنان جلوگيري كنند.
سرهنگ اسماعيلي در ادامه به محدوديت هاي ترافيكي روز جمعه اشاره كرد و گفت: با توجه به حجم سفرهاي هموطنان در برخي از محورهاي پرتردد كشور به منظور افزايش ايمني و تسهيل در عبور و مرور محدوديت هاي ترافيكي به اين شرح
اجرا مي شود:
محور كرج ـ چالوس:
از ساعت 12 تا ساعت 24 روز جمعه 87/7/12 تردد همه وسايل نقليه از محور كندوان (كرج به سمت چالوس) ممنوع و از ساعت 15 تا ساعت 24 روز جمعه 87/7/12 تردد همه وسايل نقليه از مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج يكطرفه خواهد بود.
محور هراز:
از ساعت 13 تا ساعت 24 روز جمعه 87/7/12 تردد همه وسايل نقليه از رودهن (انتهاي بلوار كريتون) به سمت آمل ممنوع و از ساعت 16 تا ساعت 24 روز جمعه
87/7/12 تردد همه وسايل نقليه از آب اسك تا دو راهي رودهن يكطرفه است.
محور دماوند:
تردد تريلرها به جز تريلرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 صبح تا 24 جمعه 87/7/12 از تهران به سمت قائم شهر و بالعكس ممنوع است.
محور ساوه به همدان:
از ساعت 17 تا ساعت 24 جمعه 87/7/12 تردد همه كاموين ها به جز حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساوه به همدان (از ساوه تا دو راهي قزوين همدان) و بالعكس ممنوع است.
محور قزوين ـ رشت:
از ساعت 7 صبح تا ساعت 24 جمعه 87/7/12 تردد همه كاميون ها به جز حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از محور قزوين ـ رشت و بالعكس ممنوع است.
سرهنگ عليرضا اسماعيلي با اشاره به اينكه مركز كنترل ترافيك پليس راه با تلفن 88255555 (ده خط) آماده اعلام آخرين وضعيت راههاي كشور است ،گفت: همچنين رانندگان مي توانند از آخرين وضع راهها و تغييرات احتمالي محدوديت هاي تردد از طريق استوديو راديويي مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور بر روي موج AM رديف 900 كيلوهرتز و موج FM رديف 93/9 مگاهرتز مطلع شوند.
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن