تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815305155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش اطلاعات فوق سري بريتانيا در eBay!


واضح آرشیو وب فارسی:همکاران سیستم: فروش اطلاعات فوق سري بريتانيا در eBay!


امروزه در مورد گم شدن اطلاعات حساس دولت ها و يا فاش شدن اطلاعات مهمي كه شركت ها و سازمان ها به هيچ وجه حاضر به افشاي آنها نيستند، اخبار مختلفي به گوش مي رسد، اما اين يكي مورد عجيب و جالبي است كه ارزش خواندن دارد.

ماجرا از آنجا شروع شد كه يك مرد ناشناس 28 ساله از Hemel Hempstead انگليس، يك دوربين سري Coolpix نوكيا را از سايت eBay خريداري نمود. اين مرد وقتي از تعطيلات برگشت و محتويات دوربين را دانلود كرد، با چيزهاي عجيب و باورنكردني مواجه شد.

تصاويري از سكوي پرتاب موشك، اطلاعات login شبكه رمزي Secret Service، شماره¬ تماس اعضاي القاعده و شغل آنها، اطلاعاتي از عبدالهادي العراقي (يكي از عناصر بانفوذ القاعده كه در سال 2007 توسط سازمان سيا دستگير شد و به زندان گوانتانامو انتقال يافت)، يك نقشه كه با دست كشيده شده بود و ... از جمله چيزهايي بود كه در اين دوربين وجود داشت.

اين جوان كه نامش فاش نشده است، با مشاهده اين تصاوير به پليس Hemel Hempstead مراجعه كرد و جريان را بازگو نمود، اما پليس كل قضيه را يك شوخي تلقي كرد!

به گزارش The Register چند روز پيش ماموران پليس ضدتروريسم انگليس به منزل اين مرد رفتند و دوربين و رايانه او را توقيف كرده اند. پليس از خانواده اين مرد خواسته است به رسانه ها چيزي نگويند.

Neil Doyle روزنامه نگار و نويسنده مي گويد: «اينها مستندات MI6 (سرويس اطلاعاتي بريتانيا) است كه به يك حمله عليه شورشيان القاعده در عراق مربوط مي شود.»

وي افزود: «اين مستندات نه تنها اسراري را درباره عمليات، سيستم هاي عملياتي و بخش هاي ناشنوده اي از MI6 برملا كرد، بلكه اوضاع فعلي را هم در معرض خطر قرار مي دهد.»

ظاهراً مقرر شده كارمندي كه اين مستندات فوق سري را در دوربين رها كرده است، به دادگاه فراخوانده شود.
 پنجشنبه 11 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همکاران سیستم]
[مشاهده در: www.systemgroup.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن