تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815292027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول كميته اطلاع رساني استانداري خوزستان: رئيس جمهور با تعطيلي روز پنجشنبه در استان خوزستان موافقت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مسئول كميته اطلاع رساني استانداري خوزستان: رئيس جمهور با تعطيلي روز پنجشنبه در استان خوزستان موافقت كرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: سياسي

مسئول كميته اطلاع رساني استانداري خوزستان گفت: با موافقت رئيس جمهور، روز پنجشنبه، 11 مهر ماه، در استان خوزستان تعطيل خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمين مصطفي‌بردبار در گفت و گو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار داشت: پس از جمع‌بندي‌هاي مديريت استان خوزستان، استاندار خوزستان در نامه‌اي رسمي از رئيس جمهور، خواستار تعطيلي روز پنجشنبه در استان خوزستان شد.

وي افزود: از آن جا كه خوزستاني‌ها همواره نسبت به تعظيم شعائر اسلامي حساسيت خاصي داشته‌اند و با توجه به اين كه عيد فطر و ايام مقارن با آن با شور خاصي در مناطق عشايري و ديگر مناطق استان خوزستان برگزار مي‌شود، تقاضاي اعلام تعطيلي روز پنجشنبه به منظور ايجاد نشاط بيشتر براي عموم هم استاني‌ها، از رئيس جمهور مطرح و خواسته شد كه با ابلاغ تعطيلي اين روز در استان خوزستان موافقت شود.

بردبار خاطرنشان كرد: اين درخواست روز گذشته (دوشنبه) براي رياست جمهور ارسال و وي نيز با آن موافقت كرد.

وي گفت: در صورتي كه فردا، چهارشنبه، عيد فطر اعلام شود، روز پنجشنبه نيز در استان خوزستان تعطيل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ در متن نامه استاندار خوزستان به رئيس جمهور آمده است: « جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد، رياست محترم جمهوري اسلامي ايران؛

احتراما با صلوات بر محمد و آل محمد و تبريك عيد سعيد فطر به محضر جنابعالي به استحضار مي‌رساند: امت ولايت‌مدار و خداجوي خوزستان از جمله استانهاي محب اهل بيت‌ عصمت و طهارت(س) بوده و در همين راستا همواره نسبت به تعظيم شعائر اسلامي و بزرگداشت ايام الله موفق بوده است. در اين ميان دولت محترم، پنجشنبه هفته جاري را كه پس از تعطيلي عيد سعيد فطر قرار دارد تعطيل اعلام ننموده و اين در حالي است كه مدارس تعطيل بوده و دستگاه‌ها نيز با مرخصي كاركنان خود موافقت خواهند نمود.

با عنايت به جايگاه ويژه عيد سعيد فطر در ميان مردم بزرگوار و عشاير غيور خوزستان و حسب درخواست جمع‌كثيري از اهالي مومن استان و نظر به تالمات حاصله از حوادث خشكسالي پديده آمده، پيشنهاد مي‌گردد در صورت صلاحديد با اعلام تعطيلي روز پنجشنبه 11 مهر در استان خوزستان و ابلاغ استاني موافقت فرمائيد.

دوام عزت و سربلندي دولت خدمتگذار را در سايه توجهات حضرت ولي عصر(عج) و دعاي خير رهبر معظم انقلاب اسلامي مسئلت دارم.»

انتهاي پيام
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن