تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815618120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از خميني شهر يادواره 32 شهيد جوي آباد خميني شهر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اخبار كوتاه از خميني شهر يادواره 32 شهيد جوي آباد خميني شهر برگزار شد


خميني شهر- خبرگزاري ايسكانيوز:يادواره 32 شهيد جوي آباد خميني شهر برگزار شد.

به گزارش روز سه شنبه گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران «ايسكانيوز»، در اين آئين سرهنگ پاسدار اميني فرماندهي لشكر عمليات زرهي 8 نجف اشرف با بيان خاطراتي از جنگ تحميلي به نقش خون شهيدان در آبياري نهال انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: خون مطهري شهدا انقلاب و نظام مقدس جمهوري را بيمه كرده است.
فرماندهي لشكر 8 نجف اشرف، تنها عامل باز دارنده در مقابل دشمن را ايمان و توكل به خدا نمودن كرد و گفت: پيروزي بردشمن در زمان جنگ تحميلي با استفاده از اين اصل بدست آمد.

**اعضاي كمسيون ماده 5 استان اصفهان از خميني شهر بازديد كردند.
به گزارش «ايسكانيوز»،در بازديد مهندس عليزداه معاون عمراني استانداري اصفهان به همراه نورصالحي مدير كل مسكن و شهرسازي و ساير اعضاي كمسيون ماده 5 استان از خميني شهر چگونگي انجام برخي از طرح هاي آينده اين شهر مورد بررسي قرار گرفت.
در اين بازديد، چگونگي اعطاي مجوز بلند مرتبه سازي در خميني شهر توسعه منطقه گردشگري چشمه لادر پروژه جاده كمربندي و نحوه ايجاد پايانه جديد حمل و نقل، ترمينال اتوبوسراني، نمايشگاه دائمي، سنگ و آر استان جديد شهرستان خميني شهر بررسي و تصميمات لازم اتخاذ شد.

**اولين نمايشگاه ترجمه تصويري قرآن كريم در خميني شهر برگزار شد.
به گزارش «ايسكانيوز»، دراين نمايشگاه 44 تابلوي هنري، شامل مفهوم و ترجمه 44 آيه قرآن كريم بصورت تصاوير هنري همراه با توضيح در حاشيه آن در معرض ديد علاقمندان قرار گرفته است.
ترجمه تصويري قرآن كريم، ارائه ترجمه و مفاهيم قرآن كريم با استفاده از ابزار تصاوير ثابت و متحرك با موضوعاتي نظير مثل ها و تشبيه هاي قرآن كريم، نمايش آيه همراه با ترتيل خواني آن با ترجمه روان به صورت گويا و همچنين تفسير مربوط به آيه، همچنين ارائه بيش از 60 انيميشن متناسب با مفهوم آيات از جمله موارديست كه در اين نمايشگاه با استقبال بازديد كندگا مواجه شده است.

**مرحله دوم پذيرش سهام عدالت روستائيان در شهرستان خميني شهر
به گزارش «ايسكانيوز»، در اين مرحله 700 خانوار روستايي شناسايي و پذيرش خواهند شد كه با پايان يافتن اين مرحله، كليه مشمولان سه روستاي اصغرآباد، تيرانچي و قلعه اميريه اين شهرستان تحت پوشش قرار مي گيرند. شرط پذيرش سهام عدالت روستائيان، نداشتن درآمد سرمايه مستمر و سكونت فعلي در روستا، به مدت شش ماه عنوان شده است.

**از سال 80 تا كنون 886 نفر زنداني با دريافت وام از زندان آزاد شده اند
به گزارش «ايسكانيوز»، داودي جانشين مدير كل زندان هاي استان اصفهان در اين مراسم گفت: از سال 80 كه ستاد برگزاري جشن گلريزان در استان اصفهان ايجاد شده است تا كنون 886 نفر زنداني با دريافت وام از زندان آزاد شده اند.
در آئين جشن گلريزان خميني شهر آقاي شمس نيكوكار خميني شهري 500 ميليون ريال جهت كمك بر آزاد سازي زندانيان داراي جرايم غير عمد اهدا كرد.

بيش از ده هزار نفر از جوانان و نوجوانان خميني شهري در جلسات قرآني شركت كردند
به گزارش «ايسكانيوز»، حجت الاسلام و المسلمين مرتضوي ـ رئيس اداره تليغات اسلامي شهرستان خميني شهر دراين رابطه با اشاره به اينكه بيشتر شركت كنندگان در اين جلسات را جوانان و نوجوانان تشكيل مي دهند گفت: برگزاري مسابقه نورالهدي ـ تفسير قرآن كريم ـ برگزاري آزمون شفاهي دوره تربيت مربي قرآن كريم با شركت 150 نفر از داوطلبان از ديگر برنامه هاي اجرا شده در ماه رمضان امسال در اين شهرستان بوده است.
عظيمي
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 612]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن