تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815200180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه شهري


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه شهري
نورافشاني برج آزادي در شب عيد سعيد فطر

مدير كل فرهنگي شهرداري تهران گفت: برج آزادي در شب عيد سعيد فطر نورافشاني مي‌شود.‌

محمد مشاوري در گفتگو با واحد مركزي خبر افزود: مراسم نورافشاني برج آزادي ساعت 22 شب عيد سعيد فطر به مدت 20 دقيقه برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به ديگر برنامه‌هاي شهرداري تهران در شب عيد سعيد فطر، مراسم نورافشاني در بوستانهاي اصلي مناطق 22 گانه پايتخت را از جمله اين برنامه‌ها برشمرد و گفت: اين برنامه ساعت 22 پس از پايان مراسم جشن شب عيد در اين بوستانها برپا مي‌شود.

درخواست شهرداري براي ايجاد فاصله بين ساعات كار مدارس، ادارات و اصناف‌

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران گفت: حداقل فاصله منطقي بين سه موج سفرها در شهر تهران يك ساعت است كه اميدواريم پس از ماه مبارك رمضان نيز فاصل معناداري بين آغاز ساعت كاري ادارات، بازگشايي مدارس و آغاز به كار اصناف ايجاد شود.

به گزارش مهر، مهندس سيدجعفر تشكري هاشمي تصريح كرد: توزيع زمان سفرهاي صبحگاهي كه اكثرا اجباري هستند منطقي‌ترين روشي است كه براساس آن مي‌توان تراكم ترافيك را در ساعات محدود كاهش داد.

معاون شهردار تهران در ادامه خاطرنشان كرد: در صورتي كه ساعت كاري ادارات 30:7، مدارس 30:8 و اصناف 30:9 تا 10 باشد، پيك ترافيك صبحگاهي در بيش از 5/3 ساعت صورت مي‌گيرد و براين اساس تردد در معابر با سهولت بيشتري صورت خواهد گرفت.

تعويق اعلام نتايج نهايي انتخابات شوراياريها

اعلام نتايج قطعي سومين دوره انتخابات شوراياري‌هاي محلات شهر تهران يك هفته ديگر به تعويق افتاد.

به گزارش ايسنا، قرار بود نتايج قطعي دو مرحله سومين دوره انتخابات شوراياري‌هاي محلات شهر تهران ابتداي همين هفته اعلام شود، اما ستاد مركزي انتخابات شوراياري‌هاي شهر تهران اعلام كرد: به دليل اينكه تاييد و رد صلاحيت‌هاي منتخبان شوراياري‌ها به طول انجاميده، نتايج قطعي انتخابات يك هفته ديگر اعلام مي‌شود و احتمالا در روزهاي يكشنبه يا دوشنبه هفته ديگر خواهد بود.




 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن