تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اخبار كاشان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از اخبار كاشان
خبرگزاري فارس: برگزاري نمايشگاه نگارش‌هاي آسماني در كاشان‌، نخستين همايش توسعه روستا در آران و بيدگل و كسب مجوز انتشار مجله حديث پژوهي دانشگاه كاشان از جمله اخبار كوتاه كاشان است.


به مناسبت ماه مبارك رمضان نمايشگاه خوشنويسي با عنوان نگارش‌هاي آسماني در نگارخانه مهتاب فرهنگسراي معراج سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان برپا شد.
مدير فرهنگسراي معراج سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كاشان تلفيق هنر و قرآن به منظور تاثيرگذاري بيشتر در اذهان بيننده را از اهداف برگزاري اين نمايشگاه ذكر كرد.
سيدابوالفضل بني حسيني افزود: در اين نمايشگاه 21 تابلو قرآني كتابت شده به خط نستعليق اثر مهدي سلماني عضو گروه ميرعلي فرهنگسراي معراج سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان به نمايش گذاشته شده است.
به گفته وي اين نمايشگاه به مدت 10 روز براي بازديد علاقمندان در نگارخانه مهتاب فرهنگسراي معراج سازمان رفاهي تفريحي داير است.
نخستين همايش هم انديشي توسعه روستا در كاشان
رئيس شوراي اسلامي روستاي علي آباد كوير شهرستان آران و بيدگل گفت: براي نخستين بار در سطح روستاهاي منطقه كاشان و آران و بيدگل نخستين همايش هم انديشي توسعه روستا در اين روستا برگزار مي‌شود.
سيدحسن زهرايي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كاشان زمان برگزاري اين همايش را دهم مهر همزمان با عيد سعيد فطر در بوستان نماز روستاي علي آباد ذكر كرد.
وي هدف از برگزاري اين همايش را اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي براي افراد ساكن در روستا، ايجاد ارتباط بيشتر بين اهالي روستا و افراد مقيم در خارج از روستا و استفاده از نظرات آنها براي توسعه عمراني روستا برشمرد.

مجله حديث‌پژوهي دانشگاه كاشان مجوز انتشار گرفت
مدير روابط عمومي دانشگاه كاشان گفت: مجله علمي ـ پژوهشي حديث پژوهي با كسب مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به جرگه مجلات علمي اين دانشگاه پيوست.
محمد رمضاني در گفتگو با خبرنگار فارس افزود: اين مجله با روش پژوهشي و در زمينه علوم انساني و براي توزيع در سراسر كشور قابل انتشار است.
وي با اشاره به آمادگي اين مجله براي دريافت مقالات اساتيد و پژوهشگران يادآور شد: اين مجله به زبان‌هاي فارسي، انگليسي و عربي منتشر مي‌شود.
انتهاي پيام/ب
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن