تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815505574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محفل انس با قرآن «كاروان نور» در علي‌آباد كتول برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: محفل انس با قرآن «كاروان نور» در علي‌آباد كتول برگزار شد
گروه فعاليت‌هاي قرآني: محفل انس با قرآن با عنوان «كاروان نور» شب گذشته، هفتم مهرماه هم‌زمان با 27 ماه رمضان در مصلاي شهرستان علي‌آباد كتول برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، محفل انس با قرآن با عنوان «كاروان نور» شب گذشته، هفتم مهرماه با حضور مسئولان و عاشقان به قرآن و اهل بيت عصمت و طهارت(ع) در مصلاي شهرستان علي‌آباد كتول برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم «احمد گلچين» رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي علي‌آباد كتول هدف از نزول قرآن را در ماه رمضان تفهيم حيات حقيقي بشر بيان كرد و افزود: هر فردي از زاويه‌اي خاص به ماه رمضان نگاه مي‌كند و مهمترين شاخصه اين ماه آشتي عموم مردم با خداست و خدا هم به پاس اين آشتي بركاتش را بر مردم نازل مي‌كند.

گلچين با تشريح برنامه‌هاي طرح «كاروان نور» در ماه رمضان ابراز اميدواري كرد كه اين برنامه‌ها بتواند موجبات افزايش معنويت را در جوانان و نوجوانان فراهم كند.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمين «انتصاري» مديركل اداره اوقاف و امور خيريه استان گلستان در سخناني اظهار كرد: قرآن معجزه جاويدان است كه مربوط به تمام زمان‌ها مي‌شود و دستورات آن تا قيامت كاربرد داشته و غيرقابل تغيير است.

وي در پايان با مقايسه حيات مادي و معنوي بشر يادآور شد: حيات معنوي آدمي بر خلاف حيات مادي او كه حياتي محدود، حيواني و جبري بوده حياتي نامحدود، برتر از حيات ملايكه و اختياري است و هر كس با استفاده از ابزار عقل به آن دست يابد به سعادت و رستگاري نايل مي‌شود.

يادآوري مي‌شود، مراسم «كاروان نور» با حضور قاريان ممتاز كشور، از جمله «جواد پناهي»، گروه مديحه‌سرايي «عترت النبي» از خراسان رضوي و «زينب درگاهي» حافظ 12 ساله كل قرآن كريم برگزار شد و در خاتمه با اهداي جوايز به فعالان قرآني در شهرستان علي‌آباد كتول به كار خود پايان داد.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن