تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813192931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت ا... هاشمي شاهرودي: حقوق ملت فلسطين هيچ‌گاه فراموش نخواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: آيت ا... هاشمي شاهرودي: حقوق ملت فلسطين هيچ‌گاه فراموش نخواهد شد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: آيت ا... هاشمي شاهرودي با اشاره به برگزاري باشكوه راهپيمايي روز قدس گفت: گراميداشت روز جهاني قدس تا آزادسازي قدس شريف و سرزمين فلسطين همچنان با قوت و قدرت ادامه خواهدداشت.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" رئيس قوه قضائيه در جلسه مسوولان عالي قضايي افزود: حمايت گسترده ملتها از مردم مظلوم فلسطين به بركت انقلاب اسلامي ايران و ايده جاودان و ماندگار حضرت امام (ره) و پشتيباني هميشگي مقام معظم رهبري هر سال در حال افزايش است و تا پيروزي ملت فلسطين ادامه خواهد يافت.
آيت ا... هاشمي شاهرودي تأكيد كرد: با اين حمايتها و حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس، حقوق ملت فلسطين هيچ‌گاه فراموش نخواهد شد.
رئيس قوه قضائيه افزود: همان‌طور كه پيروزي انقلاب اسلامي بيداري و آگاهي ملتها را در متن تاريخ معاصر ايجاد كرد، روز قدس نيز حمايت از مظلوميت فلسطين و قدس شريف را در تاريخ معاصر زنده كرد.
آيت ا... هاشمي شاهرودي تأكيد كرد: تحولات اساسي و چشمگيري كه در منطقه و جهان رخ داده‌است، نشان از حركت ملتهاي اسلامي به سوي آينده‌اي روشن و دستيابي به عزت و عظمت در جهان اسلام دارد.
رئيس قوه قضائيه اظهار داشت: دستيابي به اين توفيقات حاصل حركت ملت بزرگ ايران و تأثير انقلاب اسلامي است كه با رهبري حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري پرچمدار مبارزه با ظلم و زورگويي در جهان معاصر شده‌است.
آيت ا... هاشمي شاهرودي همچنين با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس بر لزوم حفظ ارزشهاي دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان تأكيد كرد.
به گزارش خبرگزاري ايسكانيوز، رئيس قوه قضائيه هشت سال دفاع مقدس را الگويي براي تلاش و كوشش همراه با اخلاص و تقوا و عشق به نظام اسلامي و كشور برشمرد و گفت: امروز نيز مي‌توان با نگاه به ايثارگري‌هاي ناب رزمندگان و ملت شريف ايران و جوانان اين مرز و بوم در دوران دفاع مقدس براي پيشرفت و آباداني كشور برنامه‌ريزي و تلاش كرد. /05/120
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن