تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815060958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۲۲۷‬طرح در بخش گردشگري در مازندران در حال اجرا است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۲۲۷‬طرح در بخش گردشگري در مازندران در حال اجرا است
داخلي. فرهنگي. گردشگري. مازندران.

رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مازندران شمار طرح‌هاي در دست اقدام در بخش گردشگري اين استان را ‪ ۲۲۷‬طرح ذكر كرد.

"رحمت عباس‌نژاد" روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي استان مقدار سرمايه‌گذاري پيش بيني شده در اجراي اين طرح‌ها را ‪ ۹‬هزار و ‪۵۸۰‬ ميليارد ريال ذكر كرد و گفت: از مجموع طرح‌هاي در دست اقدام تاكنون ‪ ۶۵‬طرح با اشتغالزايي ‪ ۶۰۰‬شغل تكميل و به بهره‌برداري رسيده است.

وي مقدار تسهيلات مورد نياز براي تكميل طرح‌هاي گردشگري در دست اقدام اين استان را هفت هزارو ‪ ۵۶۴‬ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: با بهره‌برداري از اين طرح‌ها زمينه اشتغال ‪ ۲۰‬هزارو‪ ۷۰۰‬نفراز جوانان جوياي كار فراهم مي‌شود.

وي اظهارداشت: با تكميل و بهره‌برداري از طرح‌هاي در دست اقدام گردشگري و با اضافه‌شدن ‪ ۲۵‬هزار تخت، مجموع تخت‌هاي واحدهاي اقامتي در مازندران به ‪۵۰‬ هزار تخت افزايش مي‌يابد.

وي از پايان مطالعات امكان‌سنجي به منظور ايجاد زيرساخت‌هاي لازم در ‪۶۰‬ منطقه نمونه گردشگري مازندران خبرداد و گفت: از اين تعداد ‪ ۱۵‬منطقه ساحلي نمونه گردشگري با ‪ ۴۶‬كيلومتر طول در مازندران وجود دارد.

وي افزود: علاوه براين ‪ ۲۵‬منطقه جديد گردشگري با قابليت سرمايه‌گذاري در در مازندران شناسايي شده كه با تصويب آنها در دور دوم سفر رييس جمهوري نسبت به تامين اعتبار اقدام مي‌شود.

رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مازندران در بخش ديگر سخنان خود نبود زيرساخت‌هاي لازم را ازعمده مشكلات فراروي بخش گردشگري اين استان ذكر كرد و مناسب نبودن محورهاي مواصلاتي، فرودگاه و خطوط ريلي را از جمله اين مشكلات عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، "عباس‌نژاد" يادآورشد: اين عوامل باعث شده تا تحق سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري در مازندران با مشكل مواجه شود.

وي تصريح كرد: برابر آمار ‪ ۲/۵‬درصد مسافران از طريق هوايي و ‪ ۵/۵‬درصد مسافران نيز از طريق خطوط ريلي به مازندران سفر مي‌كنند.

وي گفت: در سند توسعه استان تا پايان سال ‪ ۱۳۸۸‬در بخش گردشگري بايد ‪۲۴‬ هزارو ‪ ۳۰۰‬شغل ايجاد شود.

به گفته او ‪ ۹۲‬شهرك ساحلي خصوصي در مازندران وجود دارد كه دسترسي مردم به دريا را با مشكل مواجه كرده است كه با آزادسازي سواحل حدود ‪ ۱۹۰‬راه دسترسي به دريا در مازندران ايجاد شد.

وي از شناسايي ‪ ۴۲‬روستاي هدف گردشگري در مازندران خبر داد و گفت: با تصويب اين تعداد روستاي هدف گردشگري در دور دوم سفر رييس جمهوري نسبت به ايجاد زيرساخت‌هاي لازم گردشگري دراين مناطق اقدام مي‌شود. ك/‪۳‬
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن