تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815670893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل بيمه ايران خبر داد: تدوين قوانين جديد بيمه در قالب يك سند و ارائه آن به رييس‌جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديرعامل بيمه ايران خبر داد: تدوين قوانين جديد بيمه در قالب يك سند و ارائه آن به رييس‌جمهور


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اقتصاد

مديرعامل بيمه ايران گفت: بيمه نيروي نگه‌دارنده اقتصاد كشور و نظام اجتماعي و سياسي است. اگر سرمايه را نيروي محركه اقتصاد بدانيم بيمه نيروي نگه‌دارنده اين قوه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، جواد سهاميان مقدم در نشستي خبري اظهار كرد: بيمه را بايد از مقوله مسائل اقتصادي صرف خارج كرد ممكن است بتوان گفت بانك‌ها موسسات سرمايه‌گذاري هستند و جنبه اقتصادي دارند اما بيمه علاوه بر جنبه اقتصادي نگاه حفاظتي و نگهدارندگي دارد و ضمن اينكه براي ادامه راه بايد به مسائل اقتصادي توجه كند بايد نقش نگه‌دارندگي و تامين‌كنندگي را نيز داشته باشد.

رييس هيات مديره بيمه ايران تصريح كرد: شركت‌هاي بيمه شركت‌هاي مسوول و سودآور هستند و اين سودآوري در جهت ارائه خدمات به مشتريان خواهد بود.

سهاميان مقدم ادامه داد: شركت بيمه ايران طرح‌هايي را براي رسيدن به اين هدف تدارك ديده است بعد از فرمان رياست جمهور مبني بر طرح تحول بيمه، بيمه ايران تئوري سازي و مدل‌سازي و حركت‌هاي عملي را در دستور كار خود قرار داد. تئوري سازي به اين صورت كه شركت‌هاي بيمه در گروه‌هاي مختلف دسته‌بندي شدند و پس از ارزيابي نيازهاي مخاطبان و بيمه‌گذاران چالش‌هايي را كه براي تحقق نيازهاي اين مخاطبان لازم بوده است را مورد بررسي قرار داده و پس از مطرح كردن اين چالش‌ها با صاحب‌نظران حوزه دانشگاه و صاحب‌نظراني كه خارج از حوزه بيمه بودند راهكارهايي را براي رفع اين چالش‌ها مطرح شد.

وي افزود: برخي از اين چالش‌ها به مصوباتي كه نياز بود در شوراي عالي بيمه براي تحول صنعت بيمه مطرح مي‌شد مربوط بود بنابراين پيشنهادهايي به هيات دولت داديم تا طرح‌هايي را در زمينه تحول صنعت بيمه به تصويب برسانيم.

مديرعامل بيمه ايران اظهار كرد: برخي قوانيني كه در زمينه بيمه وجود داشت كامل، گويا و شفاف نبود به همين دليل آنها را مورد ارزيابي قرار داده و متن جديدي را تدوين كرده و در قالب سندي به رييس جمهور ارائه داديم.

وي در ادامه ضمن اشاره به طرح تحول در صنعت بيمه كه توسط رييس جمهور مطرح شده بود گفت: طبق بند اول اين طرح رقابت بر اساس مشتري‌مداري و ارائه خدمات سريع و آسان بنا بر اصل 44 نيز كه يك تكليف است بايد توسط شركت‌هاي بيمه مورد توجه قرار مي‌گرفت. لذا در اين راستا در سال گذشته اقداماتي را انجام داده و طرح بيمه خدمات فروش الكترونيك را آغاز كرديم.

رييس هيات مديره بيمه ايران اضافه كرد: در راستاي تحقق اين رقابت طرح پرداخت خسارت در محل حادثه را در 22 منطقه شهر تهران آغاز كرديم به اين ترتيب كه واحدهاي سيار بيمه ايران در نقاط مختلف شهر حضور دارند و با استفاده از زيرساخت‌هاي مخابراتي به محض تماس مشتريان با پليس 110 در صحنه حاضر مي‌شوند.

سهاميان مقدم ادامه داد: 10 خط تلفن28 - 66729819 براي اطلاع عموم هموطنان و به خصوص شهروندان تهراني آماده پاسخگويي است.

مديرعامل بيمه ايران به توسعه بيمه‌هاي عمر اشاره كرد و گفت: فروش نوع جديد اين بيمه‌ها از عيد سعيد فطر آغاز مي‌شود.

وي بيمه نوزادان و كودكان و نوجوانان را يكي ديگر از بيمه‌هاي جديد بيمه ايران معرفي كرد و افزود: طبق اين بيمه كه بيشتر جنبه سرمايه‌گذاري دارد نوزدان از بدو تولد مورد حمايت قرار مي‌گيرند. لازم به ذكر است اين بيمه غرامت فوت را هم پوشش مي‌دهد.

سهاميان مقدم در ادامه خاطرنشان كرد: بيمه جامع زندگي كه بيمه‌اي فراگير است يكي ديگر از بيمه‌هاي طراحي شده توسط اين شركت است. اين بيمه خاصيت تعديل سرمايه داراست به صورتي كه مي‌توان سالانه ميزان سرمايه را افزايش داد. معافيت از پرداخت حق بيمه و پوشش اعمال جراحي اصلي نيز از ويژگي‌هاي ديگر اين نوع بيمه است.

مديرعامل بيمه ايران افزود: در پايان مدت اين بيمه، مشتري مي‌تواند سرمايه خود را پس گرفته و يا درخواست بيمه مستمري مادام‌العمر كند.

رييس هيات مديره بيمه ايران تشريح كرد: در راستاي توسعه ضريب نفوذ بيمه‌اي كه در دستورات رييس جمهور نيز به آن اشاره شده بود با استفاده از دفاتر پست بانك و دفاتر بيمه ايران در روستاها، توانستيم به روستايياني كه از پوشش بيمه محروم بودند خدماتي را ارائه كنيم.

وي ادامه داد: با اصناف كشور نيز وارد مذاكره شده و قراردادهايي را در راستاي ارائه خدمات منعقد كرده‌ايم.

سهاميان مقدم به بيمه‌نامه "ايرها" (IRHA) اشاره و اظهار كرد: اين بيمه مخصوص اتباع خارجي است كه وارد كشور مي‌شوند به طوري كه در صورت بروز بيماري تا سقف 10 هزار يورو از آنها حمايت مي‌كنيم.

مديرعامل بيمه ايران در ادامه از تحت پوشش قرار گرفتن كليه نمازگزاران عيد سعيد فطر خبر داد و گفت: نمازگزاران در كليه نقاط كشور تا سقف 50 ميليون ريال تحت حمايت بيمه ايران قرار مي‌گيرند.

وي در ادامه به رييس شوراي عالي سنديكا كه تقاضاي انصراف داده بود اشاره كرد و اظهار كرد: به دليل تراكم كارها در جلسه امروز شورا تعيين رييس به هفته آينده موكول شد.

سهاميان مقدم گفت: در سال 86 توانستيم حق بيمه را از 13 هزار ميليارد ريال به 17 هزار ميليارد ريال افزايش بدهيم . همچنين پرداخت12 هزار ميليارد خسارت را در سال گذشته شاهد بوده‌ايم.

ريس هيات مديره بيمه ايران ابراز كرد: به رغم وجود تحريم در سال گذشته بيمه ايران موفق شد كه در ارزيابي كه در فرانكفورت انجام شد بين شركت‌هاي بيمه عنوان برترين شركت بيمه را به دست آورده و تنديس طلايي را دريافت كند.

وي درباره سود اين شركت در سال گذشته اظهار كرد: شركت‌هاي بيمه عمدتا از عمليات بيمه‌اي سودي نمي‌برند زيرا نقش حمايتي دارند. اما در سال گذشته در مقايسه با سال 85 به سود قابل قبولي دست پيدا كرديم.

مديرعامل بيمه ايران از پرداخت 500 هزار ميليارد ريال به نيروي انتظامي خبر داد و گفت: اين ميزان براي پيشگيري از خسارت به اين ارگان داده شد.

سهاميان مقدم درباره افزايش نرخ بيمه شخص ثالث كه از 19 شهريور اجرا مي‌شود گفت: طبق اين قانون به جز راننده تمام افراد خانواده وي كه دچار خسارت شوند تحت پوشش بيمه قرار مي‌گيرند.

رييس هيات مديره بيمه ايران ادامه داد: طبق اين قانون ديه خانم‌ها افزايش يافت.

وي درباره افزايش نرخ اين بيمه تصريح كرد: افزايش نرخ بيمه در دست بررسي است وپس از ارزيابي نهايي به شوراي عالي بيمه و پس از آن به بيمه مركزي خواهد رفت تا پس از ارائه به وزير اقتصاد به دولت ارائه شود زيرا طبق قانون هر گونه افزايش حق بيمه شخص ثالث بايد توسط دولت تاييد شود.

وي درباره ماليات بر ارزش افزوده خاطر نشان كرد: طبق قانون بيمه شخص ثالث دريافت هر گونه عوارض از اين بيمه ممنوع است بنابراين بايد براي دريافت عوارض بررسي‌هاي لازم انجام شود. تا در صورت لزوم در قوانين تغييراتي ايجاد شود.

مدير عامل بيمه ايران در پايان درباره اينكه خريد سهام عدالت توسط اين شركت نياز به مجوز شوراي عالي دارد، اظهار كرد: بحث خريد سهام عدالت از طريق بيمه ايران مطرح نبوده است لذا شركت‌هاي بيمه بر اساس مديريت منابع مالي حق شركت در بورس را دارا هستند.

انتهاي پيام
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن