تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815621985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات بين‌المللي كاراته در كره جنوبي مدال طلاي كوميته تيمي به ايران رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسابقات بين‌المللي كاراته در كره جنوبي مدال طلاي كوميته تيمي به ايران رسيد
ورزش. ورزشهاي رزمي . كاراته
مسابقات بين‌المللي كاراته آزاد در كره جنوبي كه از روز جمعه گذشته در شهر بوسان اين كشور آغاز شده بود، روز يكشنبه با قهرماني تيم كوميته كاراته بزرگسالان ايران به پايان رسيد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي فدراسيون كاراته، در روز سوم و پاياني اين مسابقه‌ها كه به رقابتهاي كوميته و كاتاي تيمي اختصاص داشت، تيم كوميته بزرگسالان ايران با غلبه بر تيم‌هاي هنگ كنگ، كره جنوبي (ب) و كره جنوبي (الف) به مقام قهرماني رسيد.

تيم كره جنوبي (الف) به مقام دوم و تيم‌هاي ايران (ب) و مالزي به عنوان سوم مشترك دست يافتند.

همچنين در قسمت كاتاي تيمي نيز تيم كاتاي مالزي عنوان نخست اين رقابتها را از آن خود كرد. تيم كاتاي ايران به مقام دوم دست يافت و تيم‌هاي كاتاي كره جنوبي و هنگ كنگ عنوان سومي مشترك را از آن خود كردند.

تيم كاراته شوتوكان (‪ )WSKF‬ايران كه به نمايندگي از سوي كاراته ايران در اين رقابتها شركت داشت، در مجموع با كسب ‪ ۲۳‬مدال طلا، ‪ ۱۴‬نقره و ‪ ۱۷‬برنز پس از تيم كره جنوبي كه ‪ ۳۰‬مدال طلا، ‪ ۴۱‬نقره و ‪ ۵۶‬برنز بدست آورد، در جاي دوم قرار گرفت و تيم هنگ كنگ نيز در جايگاه سومي ايستاد.

اين در حالي است كه در قسمت مردان، كاراته كاهاي ايران در سه رده سني جوانان، اميد و بزرگسالان با كسب ‪ ۹‬مدال طلا، يك نقره و ‪ ۴‬برنز عنوان قهرماني را بدست آوردند.

اين رقابتها در چهار رده سني نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان برگزار شد و كاروان كاراته ايران با ‪ ۳۲‬ورزشكار در اين مسابقات شركت داشت.

همچنين بيش از ‪ ۴۰۰‬كاراته كا از كشورهاي كره جنوبي، مالزي، هنگ كنگ، سنگاپور، بنگلادش و روسيه در اين مسابقات شركت داشتند. اين مسابقات در محل دهكده بازيهاي آسيايي ‪ ۲۰۰۲‬بوسان برگزار شد.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن