تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812918773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گروه طالبان مذاكره با دولت افغانستان را تكذيب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: گروه طالبان مذاكره با دولت افغانستان را تكذيب كرد
كابل شوراي رهبري طالبان روزدوشنبه در بيانيه‌اي اعلام كرد: اخبار منتشره در مورد آغاز مذاكره ميان اين گروه با دولت افغانستان از سوي عربستان سعودي كاملا دروغ و بي‌اساس است.

به گزارش ايرنا، در اين بيانيه ،انتشار اينگونه گزارش‌ها از سوي رسانه هاي غربي تبليغات رواني دشمن عنوان شده و آمده است كه هدف از اين كار ايجاد شك و ترديد ، بي‌اعتمادي و فاصله ميان اعضاي طالبان است .

در بيانيه طالبان آمده است :اگر اين گروه علاقه مند به مشاركت در قدرت بود و يا خواهان واگذاري مسووليتي بود، به جاي امروز،زماني كه قدرت و حكومت منصب و وزارت خانه‌ها را در دست داشت، با دولت معامله مي‌كرد.

در بيانيه اين گروه شورشي كه در حال نبرد مسلحانه با دولت و نيروهاي خارجي است ، گفته شده است كه هرگونه مذاكره و مفاهمه كه به نفع ملت باشد ، از آنان مخفي نخواهد ماند و مذاكره‌اي پنهايي هم انجام نخواهد شد .

محمديوسف احمدي سخنگوي طالبان امروز در تماس با خبرنگاران اعلام كرد كه از سوي اين گروه هيچ مقامي در حال مذاكره و گفت و گو با آمريكا و يا نيروهاي خارجي نيست .

وي در عين حال تاكيد كرد: تعداد انگشت شماري از مقامات پيشين اين گروه كه به دولت پيوسته‌اند و يا در بازداشت بسر مي‌برند، نمي‌توانند از امارت اسلامي طالبان نمايندگي كنند.

روزيكشنبه رسانه‌هاي انگليسي اعلام كردند كه مذاكره در سطح بالا ميان طالبان و دولت افغانستان با وساطت عربستان سعودي و حمايت انگليس جريان دارد.

رنگين دادفر اسپنتا وزير خارجه افغانستان ديروز در كابل در نشست خبري در اين مورد اظهار بي‌اطلاعي كرده بود.

به گفته وي كشورش مخالف گفت و گو با طالبان نيست ، زيرا افغانستان به صلح و آرامش نياز دارد، و تنها راه پايان درگيري‌ها ميان دولت و مخالفان را مذاكره دانسته بود.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن