تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813199002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نفرات برترمسابقات ووشو،اسكواش و تنيس روي‌ميز جام رمضان دركيش معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نفرات برترمسابقات ووشو،اسكواش و تنيس روي‌ميز جام رمضان دركيش معرفي شدند
داخلي. ورزشي. ووشو. اسكواش. تنيس
نفرات برتر مسابقات ووشو، اسكواش و تنيس روي ميز بانوان جام ماه مبارك رمضان در جزيره كيش معرفي شدند.

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي، نهمين دوره مسابقات ووشو به دو روش سان‌شو( مبارزه) و تالو(حركات نمايشي) در سه رده سني نونهالان ،نوجوانان و بزرگسالان در سالن غدير مجموعه ورزشي المپيك كيش برگزار شد.

در وزن منهاي ‪ ۶۰‬كيلو گرم ووشو سان‌شو حسين پاكنهاد ،اسلام احمدي و مجيد نبوي به ترتيب مقامهاي اول تا سوم اين مسابقات را از آن خود كردند.

در وزن منهاي ‪ ۷۰‬كيلوگرم آرمين حساميان، كريم ناظري و مجيد نبوي اول، دوم و سوم شدند و در وزن منهاي ‪ ۷۵‬كيلو گرم ميثم گندهكار، فرهاد ميثم و امير حسين عليجانپو به ترتيب مقامهاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنين در اين مسابقات در وزن منهاي ‪ ۸۰‬محمد حسين ابراهيمي اول شد و مجيد مشهدبان و فريبرز دوم و سوم شدند و در وزن منهاي ‪ ۸۵‬حميد مبيني، مجيد نجفي و اصغر لشكري مقامهاي اول تا سوم را از آن خود كردند.

در نهمين دوره مسابقات ووشو كيش در بخش سان‌شو در به اضافه ‪ ۹۰‬كيلوگرم عليرضا كاكوان، كمالدين وهابزاده و سياوش سبحاني نيز به ترتيب اول، دوم و سوم شدند.

در فرم شائولين بخش تالو اين مسابقات در رده نوجوانان امير رضا تقوي اول شد، سيف الله نصيري دوم و اميد هودبي سوم شدند و در رده نونهالان اروين يوسفي، اشكان بهرامي و عليرضا كاظمي در فرم شائولين سنتي مقامهاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در مسابقات اسكواش ماه مبارك رمضان نيز بيتا تكريم، زهرا شفيعي و زهرا تركي نسب در زير ‪ ۱۳‬سال موفق به كسب مقامهاي اول تا سوم شدند و در رده سني زير ‪ ۱۹‬سال پريا علي نژاد، تابا تقوي و زهرا محمدخاني به عنوان نفرات اول، دوم و سوم معرفي شدند.

همچنين در اين مسابقات رقيه كيا، طوبي آموزگاري و زينت سالاري در رده سني بزرگسالان به ترتيب مقامهاي اول تا سوم را به خود اختصاص داد.

درمسابقات تنيس روي ميز بانوان در رده نونهالان ثمررنجبر اول شد و سپيده شريفي دوم و آيلين رنجبر سوم شدند و در رده سني جوانان ايسان اردو خاني اول شد و ساناز زارعيان و كيانان اسدي پويا مقامهاي دوم تا سوم را از آن خود كردند.

در رده بزرگسالان اين مسابقات در كيش شيرين لطفي اول شد و معصومه مصطفوي و فاطمه بهرامي مقامهاي دوم و سوم را كسب كردند.ك/‪۲‬
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن