تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804805111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عجیب ترین رکوردهای 2008


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

ركورد بيسكويتي

جمعي از مردم "نيويورك" با گرد هم آمدن در يكي از پارك هاي بزرگ شهر، اقدام به برگزاري مراسم پخت بيسكويت شكلاتي به تعداد شش هزار و ششصد عدد كردند. اين مراسم كه 19 ساعت طول كشيد به عنوان ركورد بيسكويتي در كتاب ركورد هاي "گينس" ثبت شد.




رفيق مار چهار متري

ركورد زندگي با يك مار در "شين هوا" چين شكسته شده است.

"ژائونگ" هشت ساله، مدت 7 سال است كه با يك مار عظيم الجثه زندگي كرده و او را بهترين و تنها دوستش مي داند! پدر "ژائونگ" صاحب يك باغ وحش است و پسرش زندگي با اين مار "بوآ" را تنها وقتي كه 9 ماهه بود، شروع كرده است.

در حال حاضر اين مار "بوآ" 4/2 متر طول و 70 كيلو گرم وزن دارد و هر شب به همراه "ژائونگ" بر روي يك تخت مي خوابد و سرش را با سر پسرك، روي يك بالش است.




ركورد زمستاني

«كاسيموف» روسي در «مسكو» از اواخر ماه ژانويه به مدت يك ماه هر شب ساعت 20 از خانه خارج شده و ساعت 6 صبح روز بعد به خانه باز مي گشت تا ركوردي به ثبت برساند.

او كه 46 ساله است، در طول مدتي كه در سردترين ماه زمستان در بيرون خانه سر مي كرد، روي نيمكت هاي پارك مي خوابيد، آن هم بدون پتو و زير انداز! البته او در جريان اين ركورد شكني، شلوار و كاپشن گرم به تن داشت ولي دماي هوا در آن شبها به 20 تا 38 درجه زير صفر مي رسيد.





قارچ 200هزار دلاري

ركورد گران قيمت ترين "قارچ سفيد" دنيا در حراج بين المللي «ماكائو» شكسته شد. قارچ سفيد ايتاليايي كه يك كيلو گرم وزن داشت به قيمت 200 هزار دلار به فروش رفت. اين قارچ در روز 21 نوامبر در جنگل هاي منطقه «موليسه» ايتاليا چيده شد و بزرگترين قارچي است كه در سال 1387 در ايتاليا پيدا شده است.




الماس روي گوشي

ركورد تعداد قطعه الماس روي گوشي تلفن همراه در «توكيو» ژاپن شكسته شد. يك شركت توليد كننده گوشي تلفن همراه در ژاپن اعلام كرد كه 10 گوشي الماسي سفارش شده به 10 متول ژاپن تحويل داده كه هر كدام از آنها 537 تكه الماس داشته و قيمت هر كدام 130 هزار دلار است. ركورد قبلي در دست همين شركت با 403 تكه الماس بوده است.





بابانوئل يخي

بزرگترين بابانوئل يخي جهان با 160 متر طول و 24 متر ارتفاع،با كلاهي زيبا به سر در شمال «چين» ساخته شد. سازندگان بابانوئل يخي، به دليل افزايش دماي كره زمين از برف مصنوعي براي ساخت اين مجسمه استفاده كردند. ركورد بزرگترين بابانوئل يخي پيش از اين با 110 متر طول و 20 متر ارتفاع متعلق به خود چيني ها بود.




گران ترين درخت كريسمس

ژاپني ها از، درخت كريسمس كه از 24 كيلو طلا ساخته شده و مزين به 240 قطعه الماس و مرواريد به وزن بيش از 21 كيلو شده است، پرده برداري كرده اند. اين درخت طلا كه 150 ميليون ين مي ارزد، در جواهر فروشي «گينزا تاناكا» در شهر «اوزاكا» به فروش گذاشته شد كه يك تاجر اهل «توكيو» آن را خريداري كرد. در سال گذشته ميلادي هم بلند ترين درخت كريسمس دنيا در«ريدوژانيرو» برزيل به نمايش درآمد كه در آب شناور بود، 37 متر ارتفاع داشت و با سه ميليون چراغ روشن شده بود.




بزرگترين كاسه دنيا

بزرگترين كاسه دنيا در مالزي ساخته شد و در كتاب ركوردهاي جهاني "گينس" به ثبت رسيد. در مراسم رو نمايي اين كاسه كه 182/88 سانتي متر قطر و 91/44 سانتي متر ارتفاع دارد، آشپزهاي سرشناس مالزيايي با 500كيلو گوشت، 450 كيلو سوپ و 50 كيلو سبزي، از مهمانان پذيرايي كردند. نام اين كاسه استثنايي «باك كوته» بوده و به دست سه هنر مند ساخته شده است و نماد آن يك خروس است.





عقرب در دهان

"ملكه عقرب" لقب زني ايتاليايي است كه 39 سال دارد و در مقابل يك مركز خريد در شهر "پاتايا" يك عقرب بزرگ را بيش از دو دقيقه در دهانش نگه داشت تا ركورد تازه اي ثبت كند. عقربي كه در دهانش گذاشته بود، يكي از سمي ترين عقرب هاي جهان است كه زهرش به سرعت، موجب مرگ انسان مي شود. او با "سلطان هزار پا" ازدواج كرده كه سابقه زندگي با هزار پاها را دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن