تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815318929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سجادي در گفتگو با مهر:ورود زودهنگام به متن انتخابات به نفع كشور نيست/ جبهه پيروان وارد مصاديق نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سجادي در گفتگو با مهر:ورود زودهنگام به متن انتخابات به نفع كشور نيست/ جبهه پيروان وارد مصاديق نشده است
سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با تاكيد بر اينكه مباحث انتخاباتي زودهنگام به نفع كشور نيست، تصريح كرد: جبهه پيروان خط امام و رهبري هنوز وارد مصاديق نشده است .

سيد كمال سجادي در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اعلام حمايت شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب مناطق سي گانه تهران از كانديداتوري دكتر احمدي نژاد در انتخابات دهم رياست جمهوري اظهار داشت : با توجه به سوابق رفتار روساي جمهور سابق كه براي دور دوم انتخابات هم نامزد مي شوند، آقاي احمدي نژاد مي تواند يكي از نامزدهاي جدي براي انتخابات آينده باشد .

وي در عين حال با بيان اينكه جبهه پيروان هنوز وارد مصاديق انتخابات دهم رياست جمهوري نشده است، تصريح كرد : جبهه پيروان خط امام و رهبري و اصولگرايان در مورد چگونگي استراتژي وحدت جامع اصولگرايان در حال تبادل نظر هستند و در اينكه در ميان نامزدهاي احتمالي اصولگرايان با چه روش و شيوه اي به نامزد واحد دست پيدا كنند در حال بررسي است و حداقل تا 3 ماه آينده اين روند به طول مي انجامد .

سجادي با بيان اينكه هرنامزدي داراي موافقان و منتقدان خود مي باشد ادامه داد: اين موضوع درمورد آقاي احمدي نژاد هم همچون ساير كانديداي احتمالي اين مسئله صدق مي كند ، البته اين موضوع حتمي است كه شخصيت هائي كه مي خواهند نامزد رياست جمهوري شوند درجبهه اصولگرايان از سوي احزاب و تشكل هاي اصولگرا با مكانيزمي كه بعدا اعلام خواهد شد، مورد بررسي قرار گيرند و نتيجه آن در عرصه انتخابات اعلام شود .

وي تصريح كرد: اينكه از اكنون كه حدود 8 ماه به زمان انتخابات مانده بخواهيم وارد متن انتخابات شويم ، ذهن جامعه را خسته مي كند و مشغله فكري براي مسئولان و مردم ايجاد خواهد كرد كه به نظر مفيد نمي رسد و اگر دراين حركت با يك طمانيه و آهنگ ملايمي حركت كنيم بهتر است .

سخنگوي جبهه پيروان خط امام ورهبري در مورد سابقه شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب نيز گفت : شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب كه در حال حاضر فعاليت مي كنند بخشي از نيروهاي شوراي هماهنگي سابق هستند .

سجادي ادامه داد : شوراي هماهنگي سابق كه شامل نيروهاي اصولگرا كه متشكل از14 تشكل عضو جبهه پيروان بودند در حال حاضر ديگر وجود ندارند و بخش جزئي از نيروهاي شوراي هماهنگي سابق كه از نيروهاي اجتماعي هستند و در تهران بيشتر فعال بودند، در شوراي فعلي حضور دارند .

دبير كل جامعه اسلامي كارمندان خاطر نشان كرد :همان طور كه مدل جبهه متحد اصولگرايان كه در انتخابات مجلس شوراي اسلامي كارآمد بود در انتخابات رياست جمهوري جواب نمي دهد ، مدل شوراي هماهنگي همان طور كه آقاي عسگر اولادي هم اشاره كردند براي انتخابات آتي جواب نمي دهد و بايد مدلي طراحي شود كه جامع و فراگير باشد تا قاطبه اصولگرايان زير چتر آن قرار گيرند .
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن