تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804479298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس‌جمهور در پيامي به‌ مناسبت روز جهاني جهانگردي: رشد صنعت گردشگري نيازمند توجه و سرمايه‌گذاري توامان دولت و بخش خصوصي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس‌جمهور در پيامي به‌ مناسبت روز جهاني جهانگردي: رشد صنعت گردشگري نيازمند توجه و سرمايه‌گذاري توامان دولت و بخش خصوصي است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

پيام رييس‌جمهور ـ محمود احمدي‌نژاد ـ به‌ مناسبت روز جهاني جهانگردي در ضيافتي كه به همين مناسبت برگزار شده بود، قرائت شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين پيام آمده است:

ششم مهرماه روز جهاني گردشگري را در حالي گرامي مي‌داريم كه ظرفيت‌هاي مهم اين صنعت، جايگاه بسيار شايسته‌اي را براي آن در عرصه و مناسبات بين‌المللي رقم زده است. سهم بالا و روبه رشد اين صنعت در اقتصاد جهاني موجب شكوفايي سريع آن شده است؛ به‌طوري كه تقريبا اكثريت قاطع كشورهاي دنيا، يكي پس از ديگري تلاش وسيعي را براي بهره‌مندي هرچه بيشتر از مزاياي آن آغاز كرده‌اند. نتايج به‌دست آمده، امروز، شگرف است. در عين حال، دامنه‌ي وسيع ظرفيت‌هاي اين صنعت، فرداي درخشان‌تري را نويد مي‌دهد و اين امر به افزايش سرمايه‌گذاري‌هاي ملي و جهاني منجر شده است.

در كنار بهره‌هاي اقتصادي ارزشمند گردشگري براي هر دولت و ملتي، ثمرات گسترده اجتماعي و فرهنگي توسعه‌ي گردشگري، افق تابناك وسيع‌تري را پيش روي جهانيان گشوده است، تا بدان‌جا كه به‌ عنوان پلي استراتژيك، پيوند بين ملت‌ها را با قدرت عملي بالا و سهولت اجرايي زياد در مقياس جهاني دست‌يافتني كرده است، بدين ترتيب در كنار آثار اقتصادي گران‌سنگ گردشگري نظير ايجاد اشتغال و طبعا رفع بحران عالم‌گير بي‌كاري و مآلا كاهش فقر و محروميت، فراگيري جغرافيايي، گستره و تنوع اقشار جمعيتي دست‌اندركار، كمك به توزيع عادلانه‌ي ثروت و ارتباط اقتصادي و معيشتي بي‌واسطه بين مردم با مردم، شاهد نقش فزاينده‌ي گردشگري در توسعه‌ي صلح و دوستي و ثبات و پايداري هستيم؛ محبت و عشقي كه لاجرم بايد از مسير شناخت و معرف بين انسان‌ها شكل گيرد و توسعه يابد؛ از اين‌رو بايد دستاوردهاي گردشگري را همه‌جانبه و جامع‌الاطراف ارزيابي كرد و تلاش در مسير توسعه‌ي اين صنعت را امري انساني و الهي دانست و بر آن پاي فشرد. جمهوري اسلامي ايران با نگاهي عميق به ابعاد متنوع گردشگري و به‌ويژه آثار مهم آن در توسعه عدالت اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي به‌عنوان شرط اساسي صلح پايدار، تمامي مساعي لازم در جهت توسعه اين صنعت به كار خواهد بست.

پيشرفت و رشد قابل ملاحظه‌اي كه در سه سال گذشته در گردشگري ملي و بين‌المللي كشور عزيزمان پديده آمده است، نشانه‌ي اميدبخشي براي آينده روشن اين صنعت است. از اين جهت مايلم ضمن اعلام تشكر خود از همه‌ي دست‌اندركاران اين صنعت در ايران اعم از همكاري گرامي خود در سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و عزيزان ارجمند بخش خصوصي، از همه بخواهم كه با جديت بيشتر به اين مهم، همت گمارند و جايگاه شايسته‌ي كشور عزيزمان را در اين عرصه ارزشمند تلألو بخشند.

در اين رابطه بايد تأكيد كنم كه رشد و شكوفايي اين صنعت نيازمند توجه و سرمايه‌گذاري توأمان دولت و بخش خصوصي داخلي و خارجي است و از اين نظر با تأكيد بر عزم جدي دولت براي توسعه گردشگري در ايران، از همه‌ي سرمايه‌گذاران ايراني و خارجي براي مشاركت در اين امر باارزش دعوت به عمل مي‌آورم.

پيش به‌سوي ارزش‌هاي والاي انساني، پيش به‌سوي عدالت و صلح، و رو به سوي عشق و محبت و دوستي در جهان.

انتهاي پيام
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن