تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815389941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي لاريجاني: اصولگرايان به سند چشم انداز فكر كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: علي لاريجاني: اصولگرايان به سند چشم انداز فكر كنند
رييس مجلس شوراي اسلامي با حضور در ضيافت افطاري جامعه اسلامي مهندسين با گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: مجاهدت هاي فرزندان انقلاب در دفاع مقدس، باعث شد كه جمهوري اسلامي از يك سرمايه اي برخوردار باشد و طي آن براي دشمن در عرصه هاي مختلف، جنبه بازدارنده داشته باشد.
به گزارش ايسنا، علي لاريجاني در ادامه افزود: اگر چه كشوري چون آمريكا از نظر نظامي برخورداري هايي دارد، اما در محاسبات خود به اين نكته توجه دارد و اذعان مي كند ما با كشوري روبرو هستيم كه اگر نسبت به او گستاخي كنيم، با مردمي مواجه خواهيم شد كه ما را براي مدتي مديد گرفتار خواهند كرد.
به گزارش ايسنا، رييس مجلس هشتم، ضمن مورد توجه قرار دادن شرايط كنوني كشورمان، نقش مديران با تجربه را حائز اهميت دانست و اظهار كرد: اكنون ما در موقعيتي به سر مي بريم كه مديران با تجربه اي در كشور در طول اين سال ها به وجود آمده اند و در فراز و فرودهاي جمهوري اسلامي، همچون دوران جنگ و پس از آن هم چنين مسايل و مناقشات سياسي گاه بيهوده و گاه غير آن، در اين مناقشات حضور داشته و كارهاي عمراني سنگيني انجام دادند، بنابراين اين افراد سرمايه هايي هستند كه مي توان گفت از نظر فكري به وحدتي نزديك شده اند.
رييس فراكسيون اصولگرايان مجلس، مديريت كارآزموده را عامل ايجاد كننده چنين ظرفيتي دانست و گفت: جريان هاي سياسي علاقه مند هستند تا روي مباني عقلاني، ملاحظات و چالش ها را ارزيابي كنند.
لاريجاني در ادامه بر ضرورت استفاده از تمام نيروهاي كارآمد، كاركشته و خبير در اين مسير تاكيد كرد و گفت: اگر فرد يا جرياني فكر كند كه خودش به تنهايي و با حذف ديگران مي تواند اين كار را انجام دهد، اشتباه كرده و دچار يك سو» تفاهم شده است، چرا كه در اين صورت (حذف ديگران) تمام نيروهايي كه مي توانستند به اين امر كمك كنند، به حاشيه رانده خواهند شد.
رييس فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اين كه حتي اگر يك اصولگرا فكر كند، فقط خودش مي تواند اين كار را انجام دهد، دچار سو»تفاهم شده است، وجود صادرات پفكي را نتيجه اين روند دانست و گفت: بايد به جاي اين كه دنبال اين باشيم كه هر كس را با هر بهانه اي از سر راه برداريم، دنبال اين باشيم كه ديگران را با خود همراه كنيم.
وي در ادامه گفت: دوستان اصولگرا كه تجربيات زيادي در كارهاي اجرايي دارند، بايد به سند چشم انداز فكر كنند و با تشكيل تيم هايي، اصول مشخصي را تدوين كنند، و در اين مسير تربيت و انتخاب نيروهاي خبير و كارآمد سرعت كار را بالا خواهد برد.
لاريجاني در همين راستا گفت: البته اين خوب نيست كه افراد زود به زود عوض شوند، يا مدام از كار بركنار شوند، چرا كه اين روند باعث عدم ثبات خواهد شد، اگر چه آن چنان شاق هم نيست و قابل تحمل است، ولي به هر ترتيب مديران كارآزموده مي توانند ميدان هاي جديد و آراستگي و تجربه تشكيلاتي و موفق ايجاد كنند.
رييس مجلس هشتم با بيان اين كه ما در اين زمينه به نگاه آينده گرايانه نيازمند هستيم، گفت: متاسفانه ما در كارهاي سياسي به فعاليت هاي زودهنگام و جزيي به دليل سادگي علاقمنديم، اما مديران استراتژيك نبايد به روزمرگي دچار شوند، در اين ميان لازم است كه احزاب نيز نگاه استراتژيك داشته باشند.
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن