تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815154192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از حوادث گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از حوادث گيلان
خبرگزاري فارس: كشف يك هزار قوطي مشروبات الكلي، دستگيري قاتل و كشف پنج كيلوگرم انواع مواد مخدر در رشت از اخبار كوتاه حوادث گيلان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از مركز اطلاع‌رساني پليس گيلان، در يك عمليات تعقيب و گريز بيش از يك هزار قوطي مشروبات الكلي در شهرستان آستارا كشف شد.
ماموران انتظامي آستارا در ايستگاه بازرسي در ساعت 30 دقيقه بامداد روز گذشته به راننده خودروي پژو آردي فرمان ايست دادند كه راننده بلافاصله اقدام به فرار كرد.
ماموران به تعقيب وي پرداختند كه در نتيجه با اقدامات پليس در كمربندي آستارا متوقف شد.
در بازرسي از خودروي مذكور تعداد يك هزار و 197 قوطي انواع مشروبات الكلي كشف و ضبط شد و متهم دستگير و تحويل مراجع قضايي شد.

*قاتل درگيري بام‌سبز ماسال دستگير شد
ماموران آگاهي ماسال با تلاش و پيگيري مجدانه پس از سه روز از قتل فردي به نام عيسي كه در بام‌سبز ماسال به قتل رسيده بود، يكي از قاتلان به نام كيوان 21 ساله را دستگير كردند.
كيوان اعتراف كرد كه به همراه دايي خود در روز حادثه با يك دستگاه خودروي پرايد به بام‌سبز ماسال رفته و مقتول را در محل مذكور مشاهده و با او درگير مي‌شود كه با ضربات چاقو او را مجروح و سريعاً از محل متواري مي‌شود.

*كشف بيش از پنج كيلوگرم انواع مواد مخدر در رشت
ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان در اجراي طرح والعاديات چهار با استفاده از چهار اكيپ اعزامي و نيروهاي يگان امداد شهرستان رشت از نخستين ساعات صبح در سطح شهر و مناطق از پيش تعيين شده، اقدام به بازرسي از منازل 10 نفر شد.
در اين بازرسي يك هزار و 542 گرم ترياك، هزار و 656 گرم سوخته ترياك، 58 گرم كراك و مقداري حشيش و آلات استعمال مواد مخدر كشف شد.
17 نفر در اين ارتباط دستگير شدند.
همچنين در عمليات ديگر نيز ماموران كلانتري 12 رشت مقدار هزار و 70 گرم ترياك، 660 گرم حشيش و مقداري ساير مواد مخدر و آلات استعمال و توزين مواد مخدر كشف و متهم دستگير و تحويل مراجع قضايي شد.
انتهاي پيام/ش
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن