تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815602350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
مقابله قاطع‌تر با موتوسيكلت‌سواران كيف‌قاپ‌

جامعه احتياج به امنيت دارد كه يكي از راه‌هاي آن، مقابله قاطع‌تر نيروي انتظامي يا موتورسيكلت‌سواران متخلف و بخصوص مجازات سنگين‌تر موتوسيكلت‌سواران سارق و كيف‌قاپ است.‌

شهروند تهراني‌

خلف وعده اداره ثبت لواسان‌

براي تجميع سند مالكيت، مدارك آن را تيرماه امسال تحويل اداره ثبت لواسان دادم كه قرار بود ظرف يك هفته نتيجه بگيرم. اما تاكنون سند تجميع ملك را تحويلم نداده‌اند و با امروز و فردا كردن آن‌ها، نمي‌دانم چه كار كنم.

جانباز جنگ تحميلي‌

از هديه رمضان شهرداري سپاسگزاريم‌

همسر يك پزشك بازنشسته شهرداري تهران هستم و از اين كه هديه ماه‌مبارك رمضان ما را در خانه‌هايمان تحويل داده‌اند، از شهردار محترم تهران و همكارانش سپاسگزاريم.

همسر پزشك شهرداري‌

تصحيح هزينه پانسمان جوان مجروح موتورسوار

با تشكر از چاپ پيام من درباره مداواي جوان مجروح موتورسوار، تصحيح مي‌كنم كه مبلغ دريافتي بابت پانسمان آن جوان در بيمارستان لقمان‌الدوله 2 هزار و 300 تومان بود، كه به اشتباه 23 هزار و 200تومان چاپ شد.

خواننده روزنامه اطلاعات‌

تلفن‌هاي سازمان خصوصي‌سازي پاسخ نمي‌دهد

مدت‌ها است هرچه باسازمان خصوصي‌سازي تماس مي‌گيرم تا از وضع واگذاري سهام عدالت به بازنشستگان تامين اجتماعي با خبر شوم، يا تلفن‌هايش اشغال است و يا كسي پاسخ نمي‌دهد.

بازنشسته تامين اجتماعي‌

جمع‌آوري تاق نصرت‌ها و داربست‌ها‌

از شهرداري تقاضا مي‌شود تاق نصرت‌ها و داربست‌هايي را كه به مناسبت‌هاي گوناگون در نقاط مختلف شهر نصب مي‌شوند، بلافاصله پس از پايان مناسبت‌ها جمع‌آوري كند تا موجب وقوع حوادث گوناگون و خطرناك نشود.

شهروند تهراني‌

تاكسي‌هاي خطي نرخ مصوب را رعايت نمي‌كنند

با اين كه نرخ جديد تاكسي‌هاي خطي در شهرري 175 تومان تعيين شده و برچسب آن هم پشت شيشه تاكسي‌ها نصب شده است، برخي از رانندگان نرخ مصوب را رعايت نمي‌كنند و 200 تومان از مسافران دريافت مي‌دارند و وقتي هم به اين مورد اعتراض مي‌شود، پاسخ مي‌دهند كه يا پول خرد ندارند و يا نرخ تاكسي همين است! از مسئولان تاكسيراني شهرري تقاضاي رسيدگي داريم.

مسافر تاكسي - شهرري‌

مقايسه حقوق بازنشستگان درست نيست‌

برخي از بازنشستگان كشوري درصد افزايش حقوق خود را با بازنشستگان تامين اجتماعي مقايسه مي‌كنند كه درست نيست. زيرا اولا اغلب بازنشستگان كشوري مشاغل اداري و پشت ميزنشيني داشته‌اند، درحالي كه شغل اكثريت بازنشستگان تامين اجتماعي، كارگري و مشكل بوده است و ثانيا اين بازنشستگان در طول خدمت، حق بيمه بيشتري پرداخته‌اند و بالطبع بايد افزايش حقوق بازنشستگي بيشتري هم بگيرند.

بازنشسته تامين اجتماعي‌

اول وزارت و بعد رياست جمهوري‌

به نظر من هر كس كه قرار است رئيس جمهوري شود، قبل از آن بايد وزارت كرده باشد و ترجيحا به عنوان وزير دارايي و كشور، در امور مالي و اجرايي صاحب تجربه شود. اين روش در اغلب كشورها مرسوم است و موجب مي‌شود رئيس جمهوري در تصميم‌گيري‌هايش، مسايل كلان مالي و اجرايي كشور را بهتر در نظر بگيرد و به برنامه‌هاي مورد تاييد كارشناسان عمل كند.

اخوان‌

به سربازان مجتمع قضايي شهيد محلاتي تذكر دهند

براي انجام كار اداري به مجتمع قضايي شهيد محلاتي واقع در خيابان نبرد رفتم. برخورد اغلب ماموران در قسمت ورودي مجتمع ياد شده با ارباب رجوع متاسفانه نامناسب است. مسئولان مجتمع لطفا به ايشان تذكر دهند.‌

آسيابان‌

شهرداري براي مقابله با سيل احتمالي چه برنامه‌اي دارد؟

در اغلب شهرهاي بزرگ به دليل ساخت و سازهاي بي‌رويه در اطراف آن‌ها، مسيرهاي طبيعي مسيل مسدود شده و از بين رفته است و از اين‌رو به محض بارش‌هاي شديد باران، خطر جاري شدن سيل به منازل مسكوني احساس مي‌شود، كه از جمله به مناطق مسكوني شميران مي‌توان اشاره كرد. با اين وصف، آيا شهرداري تهران براي مقابله با خطرات سيل طرح و برنامه‌اي دارد، يا صرفا ساخت حوض و فواره را جزء وظايفش مي‌داند؟!

براتي‌

دانشگاه آزاد و ضرورت رعايت محدوده تخت جمشيد

دانشگاه آزاد يك نهاد فرهنگي است و از اين رو انتظار نمي‌رود به جاي حمايت از ميراث فرهنگي كشور، با اقدام‌هايي مانند احداث بنا در محدوده تخت جمشيد، اين‌طور كه بعضي از روزنامه‌ها نوشته‌اند، درصدد آسيب رسيدن به آثار باستاني برآيد.‌

دوستدار آثار تاريخي‌

بساز و بفروش‌ها و مسدود كردن پياده‌روها

كساني كه قصد ساختمان‌سازي دارند، تا مدت‌هاي مديد پياده‌روها را مي‌بندند و در نتيجه عابران ناچار مي‌شوند از خيابان عبور كنند، كه خطرناك است. آيا شهرداري بابت مسدود كردن پياده‌روها، از بساز و بفروش‌ها عوارض مي‌گيرد؟ بخصوص كه سقف زماني براي اتمام بنا وجود ندارد.

شهروند تهراني‌

گرفتن وكيل نبايد اجباري باشد

استخدام وكيل براي پيگيري مسايل حقوقي، چندي است كه اجباري شده است و در نتيجه براي دعاوي خانوادگي و غيرخانوادگي بايد با صرف هزينه و مشكلات ديگر، وكيل گرفت و يا به اصطلاح از وكيل معاضدتي استفاده كرد، كه آن هم دردسرها و گرفتاري‌هاي خود را دارد. درحالي كه افرادي هم هستند كه به دليل آشنايي كافي با قانون، اصولا نيازي به وكيل ندارند. و از اين‌رو است كه گرفتن وكيل نبايد اجباري شود، بلكه تصميم در مورد آن بايد در اختيار ذي‌نفعان پرونده‌هاي قضايي قرار گيرد.

ملكي‌

حقوق معوقه يك جانباز بازنشسته‌

جانبازي هستم كه قبل از سال 79 بازنشسته شده‌ام و از دولت انتظار دارم انصاف داشته باشد و حقوق معوقه مرا در اسرع وقت بپردازد.

بابازاده‌

شوخي و سئوال‌هاي زننده مجريان شبكه سوم‌

مجريان برنامه‌اي كه قبل از اذان مغرب از شبكه سوم سيما پخش مي‌شود، گاهي با ميهمانان برنامه شوخي‌هاي زننده مي‌كنند و يا سئوال‌هايي را مطرح مي‌سازند كه در شان خودشان و ميهمانانشان نيست. خوبست بيشتر دقت كنند.

خانم بيننده‌

بي‌تفاوتي پليس 110 در مورد رفع مزاحمت خودرو

يك راننده سهل‌انگار و لاابالي خودرواش را در مقابل پاركينگ خانه‌ام گذاشته و پي كارش رفته بود. از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر هر قدر كه به پليس 110 و راهنمايي و رانندگي منطقه تلفن كردم كه براي انتقال خودروي مزبور اقدام كنند، اقدامي به عمل نياوردند و طبيعي است كه من هم مجاز نبودم آن خودرو را جابه‌جا كنم. از نيروي انتظامي توقع مي‌رود در چنين مواقعي به كمك شهروندان بشتابند و اجازه ندهند موارد ياد شده موجب درگيري مردم با يكديگر و احتمالا نزاع‌هاي خونين شود.

ساكن خيابان 15 خرداد شرقي‌

تبليغ توخالي توزيع لامپ‌هاي كم‌مصرف‌

اداره برق ميدان شهدا با نصب پارچه نوشته بزرگ، اعلام كرده بود كه به متقاضيان لامپ‌هاي كم‌مصرف مي‌فروشد.

من كه از يافتن اين لامپ‌ها به قيمت مصوب نااميد شده بودم، با خوشحالي به آنجا مراجعه كردم كه پاسخ دادند لامپ‌هاي كم‌مصرف را انشاءالله پس از ماه مبارك توزيع خواهند كرد! آيا به اين كار نمي‌توان گفت به اصطلاح سركار گذاشتن مردم؟!

شهروند تهراني‌

عكس افراد شرور به صورت كامل چاپ شود

محاكم قضايي بايد اجازه دهند افراد شروري كه به جان و مال مردم رحم نمي‌كنند، پس از آن كه دستگير و محاكمه شدند، عكس‌هايشان بدون چشم‌بند و به صورت واضح و كامل چاپ شود، تا مردم با چهره‌هايشان آشنا شوند و در برخوردهاي احتمالي با آنان در آينده، جوانب احتياط را رعايت كنند.

تلفن به خط ارتباطي‌




 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن