تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804758943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مردم ايران حماسه حمايت از مردم فلسطين را به نمايش گذاشتند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مردم ايران حماسه حمايت از مردم فلسطين را به نمايش گذاشتند
بخش خبري شهرستان : در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان مردم هميشه در صحنه كشور ما با حضور گسترده خويش در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن به نمايش گذاشتن حماسه حمايت از مردم فلسطين نفرت و انزجار خود را از سياستهاي استكبار جهاني و رژيم غاصب صهيونيستي عامل خونريز آنان در منطقه خاورميانه اعلام داشتند.
ملت انقلابي ايران با سردادن شعارهاي استكبار ستيز و محكوم كردن جنايات اسرائيل غاصب حمايت خود را از انتفاضه اعلام نموده و بر استمرار مبارزه تا حذف رژيم صهيونيستي تاكيد كردند.
از راهپيمايي هاي انجام شده در سراسر كشور گزارشاتي به دست ما رسيده كه خلاصه آنها ذيلا از نظرتان مي گذرد :
قم ـ مردم قم همزمان با آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان با حضور يكپارچه در راهپيمايي حماسي روز جهاني قدس جنايت رژيم اشغالگر قدس را محكوم كردند. حضرات آيات عظام مكارم شيرازي و حسين نوري همداني نماينده بيوت و دفاتر مراجع عظام تقليد همراه با مردم متدين شهر مقدس قم نيز در راهپيمايي روز جهاني قدس شركت و جنايات رژيم اشغالگر قدس را محكوم كردند. راهپيمايان با سردادن شعارهايي از جمله « مرگ بر آمريكا » « مرگ بر اسرائيل » « رژيم صهيونيستي كارش تمام است روز فلسطين روز جهان اسلام است فلسطين پيروز است اسرائيل نابود است » « واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد ارتش دنيا نتواند جوابم دهد » و « مرگ بر اين سه رژيم پليد آمريكا اسرائيل و انگليس » ضمن حمايت از مردم مظلوم فلسطين اقدامات رژيم صهيونيستي در سرزمينهاي اشغالي را محكوم كردند. در ساعات اوليه راهپيمايي خيابان هاي منتهي به حرم مطهر حضرت معصومه (س ) شاهد حضور جمعيتي بود كه با در دست داشتن پلاكاردها تصاوير امام راحل و مقام معظم رهبري عاشقانه براي اعلام حمايت از مردم مظلوم فلسطين حاضر شده بودند. طلاب غير ايراني مقيم قم با حمل پلاكاردهايي به زبان رسمي كشورشان به جذابيت راهپيمايي در قم افزوده است . برخي موتوسواران قمي نيز با پوشيدن لباس هاي رزمي و نظامي با حمل پرچم حزب الله لبنان رژه رفتند. در پايان راهپيمايي پرچم هاي رژيم صهيونيستي و آمريكا توسط راهپيمايان به آتش كشيده شد. مردم شهيد پرور قم در اين راهپيمايي خواهان حمايت همه جانبه سران كشورهاي اسلامي از مردم مظلوم فلسطين شدند و از بي تفاوتي برخي از اين كشورها نسبت به موضوع فلسطين و روابط پنهاني با رژيم صهيونيستي انتقاد كردند.
رشت ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مردم ولايت مدار شهر رشت همزمان با سراسر كشور روز جهاني قدس را با شور و حال خاصي برگزار كردند. در اين مراسم كه قشرهاي مختلف مردم حضور داشتند و راهپيمايان پس از طي مسيرهاي چهارگانه و با سردادن شعارهاي مرگ بر اسرائيل مرگ بر آمريكا مرگ بر ضد ولايت فقيه مرگ بر منافقين و انگليس ضمن بيعت مجدد با مقام معظم رهبري حمايت همه جانبه خود را از مبارزات به حق و دليرانه ملت مظلوم فلسطين اعلام داشتند. در اين مراسم كه آيت الله قرباني امام جمعه رشت استاندار گيلان جمعي از مديران و روحانيون و هم چنين جمع كثيري از جوانان و نوجوانان حضور داشتند در ميدان مصلاي حضرت امام (ره ) تجمع كردند و با آتش زدن پرچم رژيم صهيونيستي و آمريكا بار ديگر نفرت و انزجار خود را از تجاوز آشكار رژيم صهيونيستي به حقوق ملت فلسطين اعلام كرده و با محكوم كردن توطئه هاي آمريكا در منطقه خاورميانه به ويژه كشورهاي اسلامي خواستار ادامه مقاومت تا پيروزي كامل در برابر زورگويان عالم شدند.
سمنان ـ در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس مردم خداجوي و روزه دار سمنان باشركت دريك راهپيمايي باشكوه و گسترده يكبار ديگر عزم پولادين خود در حمايت از مبارزات حق طلبانه مردم فلسطين و مبارزه با اشغالگران صهيونيست را به عنوان يكي از آرمانهاي انقلاب اسلامي ايران در پيش روي جهانيان به نمايش گذاشتند. مردم شهيد پرور سمنان باسردادن شعار « بااتحاد ملت فلسطين آزادگرددقبله نخستين » از اسرائيل به عنوان نماد ظلم و تجاوز يادكرده و ضمن محكوم كردن طرح هاي سازش بارژيم صهيونيستي ضرورت احقاق حق مردم فلسطين را مورد تاكيد قراردادند و خواستار استفاده از تمامي ظرفيت هاي سازمانهاي بين المللي براي احقاق حقوق ضايع شده فلسطينيان شدند. به گزارش خبرنگار ما راهپيمايان سمناني باشعار « وحدت ما نداي پيروزي است فرياد ما فرياد پيروزي است » اشغال كشورهاي اسلامي ازسوي آمريكاي جنايتكاررا موجب ناامني اين كشورها دانسته و انعقاد قرارداد امنيتي بين آمريكا و عراق رامايه ذلت مردم مسلمان عراق دانستند مردم خداجوي سمنان همچنين باشعار « راه امام خميني پاينده باد رهبرماخامنه اي زنده باد » برتداوم راه امام راحل تحت رهبري رهبرمعظم انقلاب اسلامي تاكيد نمودند و باحمايت ازفناوري صلح آميز هسته اي جمهوري اسلامي ايران آمادگي خود رابراي ايستادگي در برابر هرگونه تهديد و توطئه درمقابل جمهوري اسلامي ايران اعلام نمودند. گزارش خبرنگارما مي افزايد درمسير راهپيمايي سازمان ملي جوانان استان سمنان با ايجاد ايستگاه به اجراي سرودهاي انقلابي پرداخت و جمعيت هلال احمرنيز با استقرار ايستگاههاي سلامت به ارائه خدمات به راهپيمايان پرداخت . گزارش خبرنگاران روزنامه جمهوري اسلامي از شهرهاي شاهرود دامغان گرمسار مهدي شهر و ديگر شهرها و بخشهاي تابعه استان سمنان حاكي است كه نظير اين راهپيمايي باشكوه درتمامي شهرها و بخش هاي استان سمنان برگزارشده است .
قزوين ـ قشرهاي مختلف مردم روزه دار خداجو و هميشه در صحنه قزوين در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان همصدا با امت اسلامي به خيابانها آمده و فرياد عدالت خواهي خود را به گوش جهانيان رساندند. به گزارش خبرنگار ما در اين راهپيمايي گسترده شعارهاي مرگ بر اسرائيل مرگ برآمريكا در سطح شهر طنين انداز شد. گروههاي مختلف مردم و مسئولين كه از نقاط مختلف شهر به سوي مسجد النبي در حركت بودند با حمل پلاكارتهايي كه درآن خشم و نفرت از رژيم غاصب صهيونيسم نمايان بود خواستار آزادي قدس شريف و بازگشت آوارگان به كشور خود شدند. در اين مراسم باشكوه آدمك نخست وزير جديد اسرائيل در ميدان آزادي قزوين به آتش كشيده شد. راهپيمايان در پايان با شركت گسترده در نمازجمعه و قرائت قطعنامه سراسري 9 ماده اي و با نداي الله اكبر مهر تائيدي بر اين قطعنامه زدند . يادآور مي شود نظير اين راهپيمايي در شهرها بخشها و روستاهاي مختلف استان برگزار گرديد.
گرگان ـ مردم مومن و روزه دار شهرهاي استان گلستان باحضور گسترده خود در مراسم راهپيمايي سراسري روز جهاني قدس با فريادهاي كوبنده و رساي مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا ضمن حمايت قاطع خود از آرمانهاي ملت مظلوم و ستمديده فلسطين جنايات و رفتارهاي غيرانساني رژيم اشغالگران قدس را محكوم كردند. در راهپيمايي روز قدس در گرگان كه جوانان نوجوانان دانش آموزان دختر و پسر و كودكان به همراه خانواده هايشان حضور داشتند نمايش قدرت و عزت و شكوه و پايداري را به نمايش گذاشتند. مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس در گرگان از ساعت 10 صبح از چهارراه ميدان اين شهر آغاز و مسير خيابان امام خميني (ره ) ميدان وحدت و خيابان شهيد مظلوم بهشتي تا مصلاي وحدت طي شد و مراسم با صدور قطعنامه در حمايت از مواضع نظام جمهوري اسلامي در پشتيباني ملت فلسطين پايان يافت و شركت كنندگان روزه دار در مراسم عبادي ـ سياسي نماز جمعه حضور يافتند. گزارش خبرنگار ما حاكي است در شهرهاي كلاله گاليكش مينودشت گنبدكاووس آزادشهر راميان دلند خانببين علي آباد كتول فاضل آباد سرخنكلاته آق قلا گميشان كردكوي بندرهاي تركمن و گز و نوكنده نظير اين مراسم هم برگزار شد.
زنجان ـ همزمان با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان روز جهاني قدس مردم روزه دار و انقلابي شهرها و بخش هاي استان زنجان همراه با ملت شهيدپرور ايران اسلامي و ملت هاي آزاده جهان با حضور حماسي در راهپيمايي باشكوهي همبستگي خود را با مردم مظلوم و ستمديده فلسطين اعلام داشتند. راهپيمايان با شعارهايي خروشنده همچون مرگ بر آمريكا مرگ بر اسرائيل ضمن محكوم نمودن اقدامات ددمنشانه رژيم صهيونيستي و جنايات اخير اسرائيل غاصب در محاصره نوار غزه از مجامع و نهادهاي بين المللي خواستند در برابر اين اقدامات ددمنشانه سكوت نكنند و با صداي رساي خود منادي آزادي صلح پايداري و دوستي و برادري در عالم و آزادي قدس شريف تلاش كنند. در اين راهپيمايي باشكوه راهپيمايان بر لزوم پاسداري از يادگاري و ميراث ارزشمند خميني كبير(ره ) و لبيك به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامي تاكيد كردند و پشتيباني از ملت مظلوم فلسطين را زمينه ساز وحدت جهاني عليه استكبار اعلام نمودند. در پايان اين راهپيمايي قطعنامه سراسري قرائت كه با تكبير حاضرين مورد تائيد و تاكيد قرار گرفت .

ساري ـ مردم ولايت مدار و هميشه در صحنه استان مازندران با حضور در راهپيمايي روز قدس عبور از مسيرهاي تعيين شده و سردادن شعارهايي همچون مرگ بر اسرائيل مرگ بر آمريكا ضمن تجديد ميثاق مجدد با نظام مقدس جمهوري اسلامي بار ديگر همبستگي خود را با ملت مظلوم فلسطين اعلام داشتند. به گزارش خبرنگاران ما از شهرهاي پل سفيد زيرآب شيرگاه قائم شهر جويبار كياكلا مياندرود نكا بهشهر گلوگاه بابل آمل اميركلا فريدونكنار بابلسر محمودآباد نور رستم رود رويان كلارآباد كلاردشت چالوس نوشهر تنكابن رامسر كتالم و ديگر بخشهاي استان حاكيست مردم اين شهرها و بخشها نيز در يك راهپيمائي باشكوه و كم نظير ضمن ابراز انزجار از رفتارهاي غيرانساني استكبار جهاني علي الخصوص رژيم صهيونيستي حمايت همه جانبه خود را از مبارزات بحق مردم فلسطين اعلام داشته و ضرورت مبارزه با رژيم اشغالگر قدس را مورد تاكيد قرار دادند.
اهواز ـ مردم ولايت مدار استان خوزستان همگام باملت ايران باحضور گسترده و متشكل از اقشار مختلف مردم و عليرغم هواي گرم و سوزان خوزستان دست از آرمان هاي شهيدان و امام شهيدان برنداشتند و با حضور در راهپيمايي روز قدس جلوه هاي زيبا و ستودني به جاي گذاشتند. مردم اهواز از ساعات اوليه صبح در مركز شهر تجمع كرده و با عبور از خيابانهاي اصلي شهر و با سردادن شعارهاي هميشگي خود مرگ بر اسرائيل مرگ بر آمريكا روز قدس روز اسلام است و روز قدس روز هشدار به قدرتهاست ضمن گراميداشت روز قدس و اعلام همبستگي و حمايت از مبارزات ملت فلسطين براي آزادي قدس عزيز از جنايات اشغالگران قدس اعلام انزجار نمودند. براساس اين گزارش راهپيمايان پس از انجام راهپيمايي در مصلاي مهديه امام خميني اهواز تجمع كردند و به سخنان حجت الاسلام حاجتي امام جمعه مسجد سليمان گوش فرا دادند. همچنين در اين مراسم قطعنامه راهپيمايي قرائت گرديد و بندبند آن با تكبير راهپيمايان مورد تاييد قرار گرفت . شايان ذكر است راهپيمايي روز قدس در تمامي شهرهاي استان خوزستان برگزار شد.
بندرعباس ـ مردم شهيدپرور بندرعباس همگام با ملت مسلمان ايران اسلامي در يك راهپيمايي باشكوه نابودي اسرائيل را فرياد زدند. حافظان خليج هميشه فارس در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس در صفوف بهم فشرده كه پيشاپيش آنها ائمه جمعه روحانيون نيروهاي نظامي و انتظامي بسيجيان و دانش آموزان در حركت بودند با فريادهاي مرگ بر آمريكا مرگ بر اسرائيل آزادي قدس شريف را از زير سلطه صهونيست ها خواستار شدند. راهپيمايان بندرعباس پس از طي چند خيابان در گلزار شهدا اجتماع كرده قطعنامه راهپيمايي را با فريادهاي الله اكبر مورد تاييد قرار دادند. شركت كنندگان در راهپيمايي خواستار اتحاد مسلمانان براي مبارزه با رژيم اشغالگر قدس شدند.
تبريز ـ همزمان با سراسر ميهن اسلامي در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان مردم روزه دار و هميشه در صحنه تبريز با راهپيمايي حماسي خود در خيابانهاي اصلي شهر تبريز با شعارهاي « مرگ بر اسرائيل مرگ بر آمريكا اسرائيل نابود است فلسطين پيروز است فلسطين دربند آزاد بايد گردد اي رهبر آزاده آماده ايم آماده واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد. ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند » حمايت قاطع خود را از مردم مظلوم و بي خانمان فلسطين و حزب الله لبنان و ساير ملل مسلمانان جهان اعلام داشتند. مردم شركت كننده در اين راهپيمايي همچنين با شعارهاي « انرژي هسته اي حق مسلم ماست در برابر زورگويان جهان نبايد عقب نشيني كرد دولت نهم مورد حمايت ماست » از سخنان رياست محترم جمهوري در سازمان ملل حمايت كردند. شايان ذكر است در اين مراسم حماسي علاوه بر حضور اقشار مختلف مردم وروحانيون مسئولين امام جمعه استاندار تني چند از نمايندگان مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي ورزشكاران هنرمندان دانش آموزان جمعي از اقليتهاي مذهبي و خليفه ارامنه و آشوريان نيز حضور داشتند. برپايه اين گزارش نظير اين مراسم در اقصانقاط شهرها و بخش ها و روستاهاي استان برگزار شد.
شهركرد ـ در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس اقشار مختلف مردم مومن و روزه دار شهركرد با شركت گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس فرياد آزادي قدس سر دادند. به گزارش خبرنگار ما راهپيمايان از چهارراه بازار شهركرد بطرف مصلاي امام خميني « ره » اين شهر راهپيمايي و با سر دادن شعارهاي مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا يكبار ديگر از مبارزات مردم فلسطين در مقابل غاصبان صهيونيست حمايت نموده و خشم و انزجار خود را از ظلم و جور و كشتار بي رحمانه كودكان و مردم مظلوم و ستمديده فلسطين توسط رژيم اشغالگر قدس و حمايت هاي استكبار جهاني از اين رژيم و سكوت مجامع جهاني در مقابل جنايات ددمنشانه صهيونيست ها اعلام نمودند. راهپيمايان سپس با اجتماع گسترده در مصلاي بزرگ امام خميني شهركرد با سر دادن تكبير مفاد بيانيه سراسري روز جهاني قدس را مورد تاكيد و تائيد قرار دادند و به سخنراني حجه الاسلام والمسلمين حسيني معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گوش فرادادند. نظير اين راهپيمايي با حضور انبوه مردم انقلابي و مومن شهرهاي فارسان ـ بروجن ـ اردل ـ لردگان ـ كوهرنگ ـ كيار ـ سامان ـ هفشجان ـ فرخ شهر جونقان گندمان و ديگر شهرها و مناطق اين استان باشكوه خاصي برگزار شد.
اروميه ـ در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس مردم مسلمان و هميشه در صحنه اروميه با شركت در راهپيمائي اين روز عزم و اراده خود را در دفاع از آرمانهاي ملت مظلوم فلسطين به نمايش گذاشتند. راهپيمايان ضمن طي مسير خيابانهاي شهيدمنتظري ورسالت با سر دادن شعارهاي ضدآمريكائي و ضداسرائيلي بر پيروي خود از منويات رهبر كبير انقلاب و مقام معظم رهبري تاكيد كردند. در پايان اين مراسم راهپيمايان با اجتماع در مصلاي امام خميني (ره ) و قرائت بيانيه با فريادهاي الله اكبر بر اجراي كامل آن تاكيد كردند. نظير اين مراسمات در ديگر شهرهاي استان آذربايجانغربي نيز باشكوه خاصي برگزار شد.
كرمان ـ مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس در كرمان با حضور خيل كثير مردم و مسئولين از محل ميدان ولي عصر تا مصلاي بزرگ كرمان برگزار شد. در اين مراسم كه جانبازان قطع نخاعي پيشاپيش جمعيت در حركت بودند مردم با شعارهاي كوبنده و فريادهاي رسا همچون هميشه فريادهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل را طنين انداز نمودند. حضور اقشار مختلف مردم در اين مراسم بسيار جلب توجه مي نمود و بيانگر تجديد بيعت مردم شهيدپرور كرمان با آرمانهاي ملت مظلوم فلسطين بود. در پايان اين مراسم سردار حاج قاسم سليماني از يادگاران دفاع مقدس پيرامون فلسطين و جنايات اسرائيل سخنراني نمود و خاطرنشان كرد حقيقتا ايده اسرائيل بزرگ مرده است و در جنگ 33 روزه حزب الله ميخ تابوت اسرائيل بزرگ را كوبيد و آنچه كاملا مشهود است فروپاشي و اضمحلال رژيم صهيونيستي در درون خود مي باشد.
شيراز ـ همزمان با آخرين هفته ماه مبارك رمضان راهپيمايي بزرگ روز جهاني قدس در شيراز و ساير شهرستانهاي استان فارس باشكوه خاصي برگزار گرديد. مردم روزه دار و انقلابي شيراز همزمان با مردم سراسر ايران اسلامي با حضوري گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس يادگار امام خميني (ره )) با شعارهاي مرگ بر آمريكا ـ مرگ بر اسرائيل و... شركت نمودند. ملت مسلمان فارس در شيراز امسال در حالي در اين راهپيمايي بزرگ شركت نمودند كه شصت سال از اشغال سرزمين مظلوميت و مقاومت فلسطين پاره تن اسلام مي گذرد و مسير راهپيمايي در شيراز از ميدان امام حسين (ع ) آغاز و از بلوار لطفعلي خان زند به سوي بلوار شهيد دستغيب ادامه يافت كه همه اقشار جامعه اعم از شهري روستايي و عشاير غيور بارديگر بيعت خود را با انقلاب اسلامي و رهبر فرزانه انقلاب اعلام و از ملت مظلوم فلسطين حمايت نمودند و با شركت در صفوف نمازجمعه در مصلاي شهر شيراز اين بار نيز مشت محكمي بر دهان مستكبران جهان زدند. گفتني است حضور گسترده مردم در ساير شهرستانهاي فارس در راهپيمايي اين روز عظيم شايان ذكر است .
مشهد ـ همزمان با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز قدس مردم خداجو و روزه دار مشهد در يك راهپيمايي باشكوه بارديگر بر حمايت خود از ملت مظلوم فلسطين تاكيد كردند و انزجار خود را از رژيم غاصب صهيونيسم اعلام كردند. به گزارش خبرنگار ما در اين راهپيمايي كه در ميدان 15 خرداد به طرف حرم مطهر حضرت رضا(ع ) برگزار شد مردم با حضور پرشكوه خود يكصدا فرياد آزادي قدس شريف را فرياد زدند. در اين راهپيمايي اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد پير وجوان دانشجو و طلبه با شعارهاي مرگ بر آمريكا مرگ بر اسرائيل خواستار پايان جنايات بي شرمانه و پليد رژيم غاصب صهيونيسم عليه ملت مظلوم فلسطين شدند. راهپيمايان در پلاكاردهايي كه در دست داشتند تاكيد كردند كه امروز بر جهانيان آشكار گرديد كه تشكيل دولت غاصب صهيونيسم به انگيزه و ايجاد پايگاه براي استكبار جهاني و ايجاد غده سرطاني در منطقه خاورميانه صورت گرفته است . گفتني است در پايان اين راهپيمايي و در اجتماع عظيم مردم كه در صحن جامع رضوي قطعنامه راهپيمايي قرائت شد.
همدان ـ همزمان با روز جهاني قدس صدها هزار نفر از مردم شهرها بخشها و روستاهاي استان همدان اعم از زن مرد پير و جوان با حضور حماسي در خيابانها و شركت در يك راهپيمايي تاريخي بارديگر همبستگي خويش با ملت مظلوم فلسطين را باشكوه خاص به نمايش گذاشتند. در روز قدس شهرهاي همدان ملاير نهاوند تويسركان اسدآباد رزن بهار و كبودرآهن شاهد حضور پرشور مردمي بود كه در لبيك گويي به نداي بيانگذار نظام جمهوري اسلامي روز قدس را گرامي داشتند و بارديگر انزجار خويش را از غاصبان قدس شريف به طور باشكوهي اعلام كردند. گزارش خبرنگار ما از شهر همدان حاكيست دهها هزار نفر از مردم روزه دار در اين شهر در ساعات اوليه روز جمعه با اجتماع در ميدان امام خميني اين شهر راهپيمايي خود را در مسيرهاي تعيين شده آغاز كردند. راهپيمايان همداني با حركت باشكوه در مسير خيابانهاي شريعتي و پاسداران در حالي كه نماينده ولي فقيه در استان استاندار جمعي از مسئولان روحانيون و خانواده هاي شهدا و جانبازان را در بين خود داشتند با شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل بارديگر حمايت خود را از تداوم حركت حق طلبانه مظلوم فلسطين اعلام داشتند. سخنران مراسم راهپيمايي شهر همدان دكترحميدرضا حاج بابايي نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي بود كه بر حمايت قاطع مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران از مبارزات حق طلبانه ملت فلسطين تاكيد كرد . در پايان اين راهپيمايي بيانيه اي در 9 ماده قرائت شد كه مفاد آن با تكبير حاضران مورد تائيد قرار گرفت .
زاهدان ـ مردم مومن و خداجوي سيستان و بلوچستان بار ديگر به وصاياي امام راحل (ره ) و فرمايشات مقام معظم رهبري لبيك گفته و با حضور گسترده و باشكوه در راهپيمايي يوم الله روز جهاني قدس خشم و نفرت خود را از جنايات سربازان اشغالگر صهيونيستي اعلام داشتند. اقشار مختلف مردم روزه دار تشيع و تسنن در شهرستانهاي زابل ايرانشهر خاش سراوان چابهار كنارك و سرباز در اين همايش سياسي معنوي از مبارزات مردم مظلوم فلسطين در بازپس گيري سرزمينهاي اشغال شده شان حمايت و پشتيباني نموده و بر آزادي قدس شريف از دست رژيم جعلي اسرائيل تاكيد كردند. اين مراسم در زاهدان هم از ميدان آزادي آغاز و زنان و مردان حاضر در راهپيمايي با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل وحدت و همبستگي كشورهاي اسلامي در برابر تجاوزات صهيونيست ها كه با همكاري آمريكا و ديگر كشورهاي اروپايي صورت مي پذيرد را خواستار شدند. راهپيمايان در حاليكه امام جمعه زاهدان استاندار و ديگر مسئولان اجرايي به همراه روحانيون تشيع و تسنن پيشاپيش آنان در حركت بودند با همراه داشتن پارچه نوشته هايي در محكوميت جنايات صهيونيست ها خيابان آزادي را طي نموده و در مصلاي قدس زاهدان تجمع نمودند. در پايان اين مراسم قطعنامه اي قرائت شد كه با بانك الله اكبر مردم مسلمان و روزه داران زاهدان مورد تائيد قرار گرفت .
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 387]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن