تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مردم استان مركزي با شركت در راهپيمايي روز قدس از ملت فلسطين حمايت كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مردم استان مركزي با شركت در راهپيمايي روز قدس از ملت فلسطين حمايت كردند
دهها هزار نفر از مردم روزه دار استان مركزي با شركت در راهپيمـايي روز جهاني قدس و با سردادن شعـارهاي " مرگ بر اسرائيل " و " مرگ بر آمريكا " حمايت قاطع خودازانتفاضه فلسطين را اعلام وجنايات رژيم نژاد پرست صهيونيستي را محكوم كردند.


راه پيمايان شهرهاي مختلف استان با سردادن شعارهاي "مرگ بر آمريكا" ، "مــرگ بر استكبار" ، " فلسطين پيروز است - اسـرائيل نابود است " و " روز قدس يوم الله - بنيانگذار اين روز روحالله" بار ديگـر خشم و انزجار خود را از استكبار جهاني و صهيونيسم به نمايش گذاشتند.
مردم شهر اراك در حالي كه از سوي نماينده ولي فقيه دراستان مركزي وامام جمعه اراك ، استاندار، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي،روحانيان و مسوولان اجرايي وانتظامي همراهي مي شدند از ميدان شهدا تا مصلي بيت المقدس اين شهر راه پيمايي كردند.
راه پيمايان همچنين در حـركتي نمادين با آتش كشيدن آدمك بوش و سران رژيم جعلي اسرائيل، اتحاد خود را با مسلمانان مظلوم فلسطين اعلام كردند.
در پايان نيزشركت كنندگان با سر دادن فريادهاي " اللـه اكبر" قطعنامه سراسري اين راه پيمايي را تاييد كردند.
در اين قطعنامه پيروي از فرامين رهبرمعطم انقلاب ، لزوم وحدت بين مسلمين جهان ، حمايت از انتفاضه ملت قهـرمان فلسطين و مبارزه با استكبار جهاني و رژيم اشغالگر قدس مورد تاكيد قرار گرفت.
هچنين ورزشكاران رزمي تربيت بدني استان مركزي وگروه ذوالفقارسپاه روح الله با لباس متحد الشكل در اين راهپيمايي شركت و حركات نمايشي شكستن اجسام را به نمايش گذاشتند.
وجود و حضـور پيكـر پاك و مطهر 9 شهيـد گمنام دوران دفاع مقدس در ايـن راهپيمايي جلـوه اي خاص به حضور مردم مومن و روزه دار اراك بخشيده بودند.
به گزارش خبرنگاران ايرنا از شهرهاي تفرش، آشتيان، شازند، ميلاجرد،كميجان هندودر، خنـداب و روستاهاي اطراف ، راه پيمايي روز جهاني قدس با شكوه هر چه تمام تر در اين مناطق نيز برگزار شد.
استاندار استان مركزي در جمع راهپيمايان در مصلاي بيت المقدس اراك گفت: تنها راه شكست رژيم جعلي اسرائيل تمسك به قران، حفظ و تقويت وحدت اسلامي و حركت در مسير آرمانهاي امام راحل است.
" علي اكبر شعباني فر " افزود: اسرائيل با حمايت استكبار جهاني براي محدود كردن خيزش اسلامي در منطقه به صورت نامشروع متولد شد.
وي گفت: رژيم غاصب اسرايئل امروز بدترين جنايـتهاي ضـد انـسانـي را در سرزمين هاي اشغالي انجام مي دهد و همه مجامع بين المللي در مقابله با آن سكوت كرده اند.
وي افـزود: سيد حسن نصرالله با پرورش در مكتب انـقلاب اسـلامي توانست هيمنه پـوشالي ارتـش متجاوز اسرائيل را شكست دهد و امروز همه ظـالـمان به اين شكست اعتراف كرده اند.
شعباني فر گفت: حمايت مادي و معنوي از مـردم مـظلوم وبي دفـاع فلطسين امري لازم و وظيفه اي ديني و انساني است.
وي افزود: قبله اول مسلمانان به همه جهان اسلام تعلق دارد، بنابراين همه بايد براي آزادي اين مكان مقدس از وجود متجاوزان اسرائيلي تلاش كنيم.
ك/2 517/587 شماره 453 ساعت 14:38 تمام
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن