تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815439896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راهپيمايي روز جهاني قدس ؛‌ فارس


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: راهپيمايي روز جهاني قدس ؛‌ فارس
شيراز/ واحد مركزي خبر/اجتماعي

مردم مومن و روزه دار استان فارس با حضور در راهپيمايي‌ روز جهاني‌ قدس‌
سرزمين فارس را با تولاي قدس شريف و برائت از اسرائيل غاصب عطرآگين كردند .
راهپيمايي روز جهاني قدس درشهرها و شهرستانهاي فارس امسال باشكوهتر از قبل شده است.
حضور جمعيت امسال به حدي است كه علاوه برخيابانهاي مسيرراهپيمايي، پياده روها هم مملو از سيل جمعيت است كه هر لحظه بر تعداد آنان افزوده مي شود .
حضور زنان نوزاد در آغوش و كودكان و نوجوانان به همراه خانواده با دست نوشته هاي حمايت از قيام مردم مظلوم فلسطين واسرائيل بايد از صحنه روزگار محو شود به همراه همه قشرهاي جامعه جلوه هاي شيرين و دلنشيني را خلق كرده كه هر بيننده اي را مجذوب خود مي كند.
مردم در حالي كه از خيابانهاي فرعي خود را به مسيرهاي اصلي راهپيمايي مي رسانند با سردادن شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا ضمن انزجار از استكبار جهاني حمايت خود را از صبر و مقاومت فلسطينيان اعلام مي كنند.
كليميان و زرتشتيان شيرازي هم مانند ديگر قشرهاي مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس شركت و از جنايات رژيم صهيونيستي اعلام انزجار كردند .
جامعه ورزشي فارس نيز ضمن اعلام انزجار از جنايات صهيونيست ها در فلسطين با حضور يكپارچه در راهپيمايي روز جهاني قدس شركت كردند.
بيش از 100 خبرنگار گوشه هايي از حماسه حضور مردم روزه دارفارس درراهپيمايي روز جهاني قدس را بصورت صدا و تصوير و خبر مكتوب پوشش دادند.
0002
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن