تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812865400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قتل زن سالخورده به خاطر دو هزار تومان


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: قتل زن سالخورده به خاطر دو هزار تومان
گروه حوادث؛ مردي كه با انگيزه سرقت دو هزار تومان زن سالخورده يي را در منزلش به قتل رسانده بود شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار ما صبح يكي از روزهاي پايان شهريورماه ماموران پليس آگاهي استان خوزستان از وقوع يك قتل مطلع شدند و خود را به محل حادثه رساندند. بررسي هاي اوليه نشان داد مقتول زني 75 ساله است كه به تنهايي زندگي مي كرده و بر اثر وارد آمدن شش ضربه چاقو به شكم و سينه اش جان باخته است. از آنجا كه خانه مقتول مجهز به آيفون تصويري بود معلوم شد قاتل احتمالاً با هماهنگي مقتول وارد خانه او شده است.

همچنين با توجه به اينكه چيز خاصي از خانه مقتول سرقت نشده بود كارآگاهان احتمال دادند قاتل حرفه يي نيست و پس از كشتن طعمه اش با دستپاچگي فوراً محل را ترك كرده است. به دنبال به دست آمدن اين اطلاعات تحقيقات وسيعي براي شناسايي عامل اين جنايت آغاز شد و كارآگاهان در اين باره به چند نفر مظنون شدند و درنهايت مرد 36 ساله يي به نام رجب را كه رفتگر محله بود به عنوان مظنون اصلي دستگير كردند و او را تحت بازجويي قرار دادند. در مراحل ابتدايي تحقيقات رجب با ابراز بي اطلاعي از قتل زن سالخورده هرگونه ارتباطش را با اين ماجرا انكار كرد اما از آنجا كه تحقيقات محلي نشان مي داد مقتول كه زن مهرباني بوده گاهي رجب را به خانه اش راه مي داده و از او پذيرايي مي كرده است، بازجويي ها از رجب ادامه يافت تا اينكه سرانجام او به قتل زن 75 ساله اقرار كرد.

رجب گفت؛ من از حدود سه سال قبل در اين محله كار مي كردم،مقتول هميشه به من لطف داشت و گاهي به من كه از جارو كردن كوچه خسته مي شدم چاي و شيريني تعارف مي كرد. پس از مدتي او حتي مرا به خانه اش نيز راه مي داد و به من اطمينان پيدا كرده بود. من داراي سه فرزند هستم و تامين هزينه هاي زندگي آنها برايم دشوار است. از آنجايي كه مقتول وضعيت مالي مناسبي داشت يك روز از او خواستم مبلغي پول به من بدهد اما او گفت پول ندارد. به همين علت تصميم گرفتم از منزل او سرقت كنم. يك روز بعد به خانه او رفتم و مجدداً از وي پول خواستم اما باز هم حاضر نشد قرض بدهد. من هم عصباني شدم و او را تهديد كردم اما اين كار نيز بي فايده بود، تا اينكه يك كارد از آشپزخانه برداشتم و به سوي او حمله ور شدم. در يك لحظه چندين ضربه به زن صاحبخانه زدم و او نقش بر زمين شد و جان باخت. پس از اين اقدام در حالي كه به شدت وحشت كرده بودم يك اسكناس دو هزار توماني كه روي تلويزيون قرار داشت برداشتم و فرار كردم.

بنابر اين گزارش هم اكنون رجب در بازداشت به سر مي برد و تحقيقات از او ادامه دارد.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن