تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815326525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارزشهاي دفاع مقدس بايد به صورت جامع به نسل آينده منتقل شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ارزشهاي دفاع مقدس بايد به صورت جامع به نسل آينده منتقل شود
زنجان - خبرگزاري مهر: امام جمعه ماهنشان فرهنگ جهاد و شهادت را جزو ذات فرهنگ ديني و اسلامي مسلمانان دانست و خواستار انتقال صحيح و جامع اين فرهنگ به جوانان شد.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، حجت الاسلام مهدي جعفري شامگاه پنج شنبه در مراسم يادواره شهداي اين شهرستان، با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس افزود: محتوا، اصالت و قوام و دوام اين فرهنگ برپايه جانبازي، شهادت طلبي و جهاد و مبارزه با استكبار و ظلم و ستم استوار است كه رزمندگان اسلام در سال هاي دفاع مقدس به فرهنگ كفر ستيزي اسلام معنا و مفهوم بخشيدند.

امام جمعه ماهنشان از خانواده هاي شهدا به عنوان تاج سر انقلاب و مردم و گواه روشني بر صداقت انقلاب ياد كرد و امنيت و آسايش و پيشرفت كشور در زمينه هاي گوناگون علمي و دفاعي را مديون خون پاك شهيدان و فداكاري ايثارگران دانست.

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه ماهنشان نيز با گراميداشت هفته دفاع مقدس از مسئله جهاد و شجاعت به عنوان يك جريان، يك تفكر و يك فرهنگ ياد كرد و افزود: شهدا نيز با اعتقاد به خدا و آخرت و با اقتدا به ائمه معصومين (ع) و اهل بيت عصمت و طهارت از حريم دين و ولايت دفاع كرده و جان خود را تقديم انقلاب اسلامي كردند.

حجت الاسلام تيموري با تاكيد بر زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا در طول تاريخ اظهار داشت: اكنون وظيفه يكايك ما مسلمانان است كه فرهنگ جهاد و شهادت دفاع مقدس را به نسلهاي بعد انقلاب معرفي و منتقل كنيم.

فرماندار ماهنشان هم با تبريك هفته دفاع مقدس گفت: درخت تنومند دين مبين اسلام براي گذر از فراز و نشيبهاي روزگار و به ثمر نشستن شاخ و برگ آن در اقصي نقاط جهان نيازمند خون شهداست.

جمشيدي با بيان اينكه شهدا شمع محفل بشريتند افزود: شهادت يعني جوشش خون پاك انسان هايي مخلص تا قيامت كه در مقطعي از زمان براي حراست و پاسداري از انقلاب اسلامي كشورمان مردان وارسته و پاك و جوانان دلاوري گلچين و انتخاب شدند كه عاشقانه به سوي معبود خويش شتافتند.

در پايان اين مراسم از خانواده هاي معظم شهدا و دانش آموزان ممتاز فرزندان شاهد و ايثارگر تجليل شد.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن