تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814678650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مردم ايلام: روز قدس، فرياد مظلوم بر سر ظالم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مردم ايلام: روز قدس، فرياد مظلوم بر سر ظالم است
جمعي از مردم ايلام در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس، اين روز بزرگ را روز زنده كردن مشكلات ملت مظلوم فلسطين در جهان عنوان كردند و گفتند: روز قدس، فرياد مظلوم بر سر ظالم است.


يكي از شهروندان ايلام به ايرنا گفت: برگزاري راهپيمايي و حضور گسترده مردم در آن زنگ خطري براي رژيم اشغالگر قدس است.
"صفر محمدي" افزود: روز قدس، روز آزادي دلها و عيد بزرگ مسلمين جهان جهت پشتيباني از مردم فلسطين و آزادي سرزمينهاي اشغالي و بيت المقدس است.
يكي از بازاريان ايلامي اظهارداشت: روز قدس، روز فرياد مردمي است كه سالها زير چكمه هاي دژخيمان درد كشيده اند.
"كاظم جمشيدي" افزود: مردم بايد با حضور خود در اين راهپيمايي ترس را در دل دشمنان ايجاد كنند.
وي با تاكيد بر شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس گفت: راهپيمايي روز جهاني قدس و حضور مردم در اين آيين تاكيدي صريح بر تعلق اسلامي قدس شريف و سرزمين فلسطين به مسلمانان است.
زن و مرد و پير و جوان در شهر ايلام گروه گروه با مشتهاي گره كرده جهت شركت در آيين با شكوه راهپيمايي روز جهاني قدس در مسير خيابانهاي رسالت، سعدي و پاسداران در حال حركت هستند تا بار ديگر با سردادن شعارهاي "مرگ بر اسراييل " "مرگ بر آمريكا" انزجارخود را از اشغالگران ابراز نمايند.
همچنين جوانان ايلامي از صبح امروز جمعه با حمل پارچه نوشته هاي با مضمون فلسطين پاره تن جهان اسلام است و اسراييل بايد از صحنه روزگار محو شود، در حمايت از مردم فلسطين در راهپيمايي روز قدس شركت گسترده دارند.
مردم روزه دار ايلام اعم از اصناف و بازاريان، دانشجويان، دانش آموزان و مسوولان در نمايش باشكوه ديگري نفرت و انزجار خود را از اشغالگران سرزمين مقدس فلسطين به جهانيان اعلام خواهند كرد.
7177/633/587 شماره 113 ساعت 10:30 تمام
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن