تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803086434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير اقتصاد و يك خم سخنراني


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: وزير اقتصاد و يك خم سخنراني
نخستين گردهمايي سراسري تشكل هاي اقتصادي كشور براي بررسي موانع توليد و سرمايه گذاري ، عصر امروز پنجشنبه با استقبال گسترده اعضاي اين تشكلها در تالار مجموعه فرهنگي ورزشي "تلاش" در تهران برگزار شد
اين گردهمايي قرار بود ساعت 16 در تالار "تلاش" كه وابسته به وزارت كار و امور اجتماعي است، برگزار شود اما، پيش از ساعت مقرر، اين تالار مملو از جمعيت شده بود، به گونه اي كه با آغاز گردهمايي، صندليها پر شده بود و جمعيت زيادي در اطراف تالار ايستاده بودند .
* هفت سخنران براي اين گردهمايي پيش بيني شده بود و براي هر كدام از آنان بين 10 تا 15 دقيقه وقت در نظر گرفته بودند تا در حيطه فعاليت هاي تخصصي خود، موانع توليد و سرمايه گذاري را در شرايط كنوني جامعه ايران تبيين كنند.
* نام "محمد عباسي" وزير تعاون و "علي اكبر محرابيان" وزير صنايع نيز به عنوان ميهمانان گردهمايي در دعوت نامه اي كه از سوي وزارت كار براي رسانه هاي جمعي ارسال شده بود، وجود داشت، اما اين وزيران در نشست حضور نداشتند.
* پس از پايان سخنراني "محسن خليلي" رييس هيات مديره انجمن مديران صنايع ايران ، مجري گردهمايي گفت كه سالن مجاور براي حاضراني كه ايستاده اند تدارك ديده شده و آنان مي توانند از طريق دوربين هاي مدار بسته به اظهارات سخنرانان گوش فرا دهند.
* "هوشنگ حاجتي" رييس هيات مديره مجمع نمايندگان كارگر سراسر كشور دومين سخنران گردهمايي بود كه سخنان خود را بر محور راهكارهاي توسعه اشتغال و مهار تورم ايراد كرد ، اما طولاني شدن سخنانش موجب شد تا با دو تذكر كتبي از طرف مجري گردهمايي مواجه شود . او در پاسخ به دومين تذكر گفت كه قبلا هماهنگ كرده ام تا 5 دقيقه بيشتر از وقت خود صحبت كنم .
* سومين سخنران "ابوالفضل احمدخانلو" رييس هيات مديره كانون عالي كارفرمايان ايران بود. وقتي وي از كنار تذكرات كتبي مسوولان برگزاري گردهمايي با بي اعتنايي گذشت ، ميكروفوني بدون سيم براي مجري برنامه تدارك ديدند تا وي با صراحت، احمدخانلو را از ادامه سخنان خود باز دارد. احمدخانلو از كنار اين تذكرات نيز با بي اعتنايي عبور كرد. مجري برنامه دوباره اظهار داشت: جناب آقاي احمدخانلو قرار بود جناب عالي 10 دقيقه صحبت كنيد، اما 10 دقيقه بيشتر از وقت خود نيز صحبت كرديد، خواهش مي كنم براي وقت حاضران ارزش قائل شويد. احمدخانلو گفت: من قبلا هماهنگ كرده ام تا 25 دقيقه صحبت كنم . اين در حالي بود كه در آن هنگام، سخنانش از 25 دقيقه هم گذشته بود و او هنوز داشت نظرات خود را در باره موانع توليد تشريح مي كرد.
* هنگامي كه رييس هيات مديره كانون عالي كارفرمايان ايران سخنراني مي كرد، فردي در كنار وزير امور اقتصادي و دارايي با وي به گفت وگو پرداخت . در اين هنگام، احمدخانلو چند بار، حسيني وزير اقتصاد را با ذكر نام صدا زد و اظهارات خويش را بيان كرد تا اطمينان يابد كه حسيني به سخنانش گوش مي دهد.
* همين اتفاق بار ديگر براي "سيدمحمد جهرمي" وزير كار و امور اجتماعي اتفاق افتاد، اما اين بار احمدخانلو از وزير كار و امور اجتماعي سوال كرد كه چي گفتم؟ اين حركت احمدخانلو، تعجب حاضران را برانگيخت .
* حاضران در گردهمايي سراسري تشكل هاي اقتصادي براي بررسي موانع توليد و سرمايه گذاري بارها با كف زدن قصد داشتند به سخنان رييس هيات مديره كانون عالي كارفرمايان ايران خاتمه دهند، اما موفق به پايان دادن سخنان او نشدند.
* يكي از حاضران با كنايه گفت : آقايان دست نزنيد چون آقاي احمدخانلو فكر مي كند با تشويق شما مواجه شده است و باز هم به سخنراني خود ادامه مي دهد.
* مجري برنامه پس از سخنان احمدخانلو خطاب به حاضران گفت: وظيفه خود مي دانم از حوصله اي كه براي شنيدن سخنان رييس هيات مديره كانون عالي كارفرمايان ايران به خرج داديد، تشكر و قدرداني كنم.
* هنگامي كه "سيد شمس الدين حسيني" وزير امور اقتصادي و دارايي پشت تريبون قرار گرفت تا سخنان خود را آغاز كند، خطاب به حاضران گفت كه انگار آقاي "احمدخانلو" در ورزش كشتي هم تبحر دارند، زيرا تحت هچ شرايطي حاضر نشدند يك خم سخنراني خود را در اختيار كسي قرار دهند . اين اظهارات حسيني تحسين حاضران را به دنبال داشت كه با كف زدن، از سخنان وي استقبال كردند.
* اكثر قريب به اتفاق مديران عامل اتحاديه هاي تعاوني هاي كشور در اين گردهمايي حضور داشتند و برخي از آنان خواستار ملاقات حضوري با وزير امور اقتصادي و دارايي براي طرح مسايل و مشكلات حوزه فعاليت خود بودند.
* بعد از پايان سخنراني وزير امور اقتصادي و دارايي، خبرنگاران او را احاطه كردند تا پرسش هاي خود را با حسيني در ميان بگذارند. حسيني گفت : اذان گفته اند. قبل از نماز و افطار مصاحبه نمي كنم . پرسش هاي خود را بعد مطرح كنيد .
* هنگامي كه وزير اقتصاد در نمازخانه مجموعه فرهنگي ورزشي "تلاش" به اقامه نماز پرداخت ، كادر دوربين عكاسان به سوي حسيني چرخيد تا لحظه اي متفاوت از عكس هاي معمول خبري را از وي ثبت كنند.
* سخنان جهرمي، وزير كار و امور اجتماعي كه بعد از اظهارات وزير امور اقتصادي و دارايي ايراد شد، بارها با كف زدن حاضران مورد تاييد قرار گرفت. اوج كف زدن و تشويق حاضران لحظه اي بود كه جهرمي خواستار خارج شدن بانك ها از گردونه معوقه ها شد تا به گفته وي، توليد در كشور بتواند نفس بكشد.
* هادي غنيمي فرد رييس شوراي مركزي خانه هاي صنعت ايران در سخنان خود تحت عنوان "چالشهاي توليد و سرمايه گذاري" ، خواستار مسكوت گذاشتن قانون ماليات بر ارزش افزوده شد.ايرنا
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن