تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استانداري: خانه نخبگان جوان خوزستان تشكيل مي‌شود نبود تشكيلات منسجم براي ساماندهي امور نخبگان، ريشه اصلي پيدايش مشكلات آنهاست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون استانداري: خانه نخبگان جوان خوزستان تشكيل مي‌شود نبود تشكيلات منسجم براي ساماندهي امور نخبگان، ريشه اصلي پيدايش مشكلات آنهاست


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: شهرستان‌ها

معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان با تاكيد بر اهميت بهره‌گيري از توانمندي‌هاي جوانان استان، از تشكيل خانه نخبگان جوان استان خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه خوزستان، علي اصغر وحيدي در ديدار با 20 نفر از نخبگان جوان استان با تاكيد بر اهميت بهره‌گيري از توانمندي‌هاي اين گروه، اظهار كرد: نبود تشكيلات منسجم و هماهنگ در كشور براي ساماندهي امور نخبگان، ريشه اصلي پيدايش مشكلات اين قشر جوان است.

وي افزود:در حال حاضر تشكل‌هايي براي ريشه‌يابي مشكلات نخبگان و ارائه راهكارهاي مفيد و سازنده براي رفع اين مشكلات تشكيل شده است.

وي به ضرورت بهره‌گيري از ايده‌هاي خلاقانه نخبگان اشاره كرد و گفت: با توجه به چالش‌هاي فرهنگي جهان و مقاومتي كه در مقابل ايده‌هاي نو وجود دارد، جايگزين سازي اين ايده‌ها به جاي روش‌ها و طرح‌هاي قديمي، در سيستم‌هاي دولتي و دستگاه‌ها دشوار است اما در سال نوآوري و شكوفايي محقق خواهد شد.

مصطفي منتظرالمهدي، مشاور جوان استانداري خوزستان، نيز درباره اقدامات اجرايي ويژه نخبگان، اظهار كرد: مقدمات راه‌اندازي سايتي براي نخبگان جوان با هدف پرورش نخبگان در استان انجام شده و طراحي بانك اطلاعات جوانان و ايده، دو طرح مهم اين سايت خواهد بود.

همچنين حجت الاسلام كلاه كج، مدير دفتر نمايندگي سازمان ملي جوانان در خوزستان با اشاره به شناسايي 800 نخبه استان بر مبناي شاخص‌هاي بنياد ملي نخبگان، تصريح كرد: خانه نخبگان جوان با بهره‌گيري از اعتبارات استانداري راه‌اندازي خواهد شد و در اين راستا سازمان ملي جوانان، ضمن شناسايي نخبگان جوان، از برگزاري انتخابات هيات رييسه، پس از ماه مبارك رمضان حمايت خواهد كرد.

به گفته وي، خانه نخبگان جوان امكان بررسي مسائل و مشكلات اين قشر با حضور خودشان و در قالب مركزي غيردولتي را فراهم مي‌كند.

وي همچنين به توزيع بروشورهاي مرتبط با كسب اطلاعات جوانان خوزستاني اشاره كرد و افزود: اين بروشورها به منظور كسب اطلاعات، بررسي ميزان توانمندي جوانان در حوزه‌هاي مختلف، ميزان تمايل آنان به مشاركت‌هاي اجتماعي و سطح آگاهي آنان از برنامه‌هاي مرتبط با جوانان در دستگاه‌هاي اجرايي، تامين محتواي بانك جامع اطلاعات جوانان استان، در مراكز تجمع جوانان توزيع شده است.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن