تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804475868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در آستانه روز جهاني قدس خاخام‌ ضدصهيونيسم:‌ احمدي‌نژاد صلح‌طلب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در آستانه روز جهاني قدس خاخام‌ ضدصهيونيسم:‌ احمدي‌نژاد صلح‌طلب است
خبرگزاري فارس: رئيس خاخام‌هاي ضد صهيونيسم پس از ديدار با رئيس جمهوري ايران در نيويورك اعلام كرد كه احمدي‌نژاد خواستار صلح است و تفاوت‌هاي ميان يهوديت و صهيونيسم را درك مي‌كند.


به گزارش فارس، روزنامه صهيونيستي "يديعوت‌ آحارونوت" در شماره امروز خود نوشت: گروهي از يهوديان ضد صهيونيست [ديروز چهارشنبه] با رئيس جمهوري ايران ديدار كردند.
اين روزنامه اسرائيلي در ادامه نوشت: پس از سخنراني ضدصهيونيستي احمدي‌نژاد در مجمع عمومي سازمان ملل، گروهي از خاخام‌هاي "ناتوري كارتا" چهارشنبه با وي در منهتن ديدار كردند.
ناتوري كارتا گروهي از يهوديان حق طلب است كه به طور رسمي در سال 1935 تاسيس شد و مخالف صهيونيسم هستند و همچنين خواستار برچيده شدن دولت اسرائيل هستند. آنها بر اين باورند كه يهوديان نبايد تا ظهور حضرت مسيح (ع) داراي كشوري براي خود باشند.
خاخام "يسرول ديويد ويس" رهبر اتحاد يهوديان عليه صهيونيسم كه در اين جلسه شركت كرده بود به خبرنگار يديعوت آحارونوت گفت كه اين ديدار بسيار موفقيت‌آميز بود و در فضايي گرم و دوستانه برگزار شد.
خاخام ويس همچنين گفت: هيئت ما در اين ديدار از احمدي نژاد به دليل رفتار مثبت با جامعه يهوديان ايران تشكر كرد.
بر همين اساس خاخام "ويس" گفت: ما مي‌دانيم وي [احمدي‌نژاد] دشمن يهوديان نيست، وي در كشورش جامعه يهودياني دارد كه به آنها افتخار مي‌كند و به دفاع و حمايت از آنها مي‌پردازد.
يديعوت آحارونوت در ادامه با بيان اينكه تفاوت‌هاي ميان صهيونيسم و يهوديت در اين نشست مورد بحث قرار گرفت به نقل از خاخام ويس تصريح كرد: احمدي نژاد ضد يهوديان نيست بلكه ضد رژيم صهيونيستي است.
وي در ادمه گفت: احمدي‌نژاد تفاوت‌ها را درك مي‌كند و متوجه است كه همه تفكرات صهيونيستي ندارند.
بر اساس نظر خاخام ويس، رئيس جمهوري ايران هولوكاست را رد نمي‌كند اما در عوض با آنچه وي حمله و اشغال سرزمين‌هاي فلسطين مي‌داند و رنجي كه به واسطه اين اقدام متوجه فلسطينيان شده است، مخالف است.
اين خاخام ضد صهيونيست تصريح كرد: صهيونيست‌ها از هولوكاست به عنوان بهانه‌اي براي جنايات خود استفاده مي‌كنند.
وي در ادامه گفت: احمدي‌نژاد خواهان صلح است نه نابودي ملت يهود، اين آن چيزي است كه وي براي ما توضيح داد. احمدي نژاد عليه اختلافاتي است كه توسط صهيونيست‌ها ضد فلسطينيان ايجاد شده است.
خاخام ويس همچنين گفت: به دليل اينكه سران صهيونيست تورات را رد كرده و از مسير آن منحرف شده‌اند، هشدارهايي كه در آن آمده را نيز ناديده گرفته شده است. اين امر احتمالا ملت يهود را به نتايج فاجعه‌باري كه امروز شاهد آن هستيم منتهي كرده و به همين دليل است كه ما عليه آن مبارزه مي‌كنيم.
محمود احمدي‌نژاد ظهر چهارشنبه نيز در اين ديدار صهيونيست‌ها را يك حزب سياسي به دنبال و طرفدار قدرت و ثروت دانست و گفت: اولين قرباني صهيونيست‌ها خود يهودي‌ها هستند و امروز به نام مردم يهود جنايت انجام مي‌دهند و آبروي يهوديان را مي‌برند و اين بزرگ‌ترين جنايت عليه يهوديان است.
وي اظهار داشت: همه كساني كه حقيقتاً پيرو پيامبران الهي هستند با هم برادراند؛ از اين رو اين ديدار ما هم مي‌تواند ديدار برادران محسوب شود.
وي اضافه كرد: اگر از پيامبران تبعيت شود، جنگ و دشمني وجود نخواهد داشت و هر جا جنگ جريان دارد به معناي اين است كه حداقل يكي از طرفين از فرمان پيامبران تبعيت نمي‌كنند.
رييس‌جمهوري ايران گفت: پيامبر دين يهود پيامبر بزرگ خداست و مسلمانان و يهوديان صدها سال در فلسطين و ساير نقاط دنيا در كنار هم با صلح و صفا زندگي كرده‌اند.
احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: ما از كشتن انسان‌ها در هر جاي دنيا كه باشد ناراحت مي‌شويم و جنايت عليه بشريت را در هر كجا كه انجام شود محكوم مي‌كنيم.
وي با بيان اين كه صهيونيست‌ها يك گروه سياسي بوده و هيچ ارتباطي با يهودي‌ها ندارند، تصريح كرد: نمونه‌ بارز آن تظاهرات صهيونيست ها در اين چند روز در نيويورك بود. با اين كه در اين شهر چندين ميليون يهودي زندگي مي‌كنند و تبليغات گسترده‌اي نيز به منظور فراخوان آن‌ها براي تظاهرات عليه جمهوري اسلامي ايران صورت گرفته بود، اما تنها حدود 500 نفر در اين تظاهرات شركت كردند و اين نشان مي‌دهد كه صهيونيست‌ها در بين ملت‌ها و حتي يهوديان آمريكا جايگاهي ندارند.
رئيس‌جمهور تلاش براي رجوع بشريت به تعليمات الهي را مورد تاكيد قرار داد و اظهار كرد: بايد دست به دست هم داده و براي نجات بشريت تلاش كنيم و بشريت را با تعاليم انبياي الهي آشنا كنيم؛ چرا كه پيروان حقيقي پيامبران هيچ اختلافي با هم ندارند و تا زماني كه اخلاق و ايمان به خدا در متن زندگي حاكمان قرار نگيرد مشكلات موجود جهان همچنان ادامه خواهد داشت.
احمدي‌نژاد با تاكيد بر اين كه صهيونيست‌ها به شدت تضعيف شده‌اند، گفت: به فضل الهي رژيم صهيونيستي به زودي از بين خواهد رفت و در اين صورت همه‌ مردم اعم از پيروان اديان مختلف در صلح و صفا با هم زندگي خواهند كرد.
وي اضافه كرد: البته نشانه‌هاي شكست صهيونيست‌ها آشكار شده و ده‌ها سال مبارزه‌ شما در حال ثمر دادن است.
رئيس‌جمهور با اشاره به اين كه صهيونيست‌ها در زمين فساد مي‌كنند و ملت فلسطين و حتي يهوديان و مسيحيان را قرباني فساد خود كرده‌اند، گفت: طرحي براي حل مشكل فلسطين تهيه كرده‌ايم و در صورت اجراي آن اميدواريم مشكلات موجود حل شود.
احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: از نظر ملت ايران هر كس در هر نقطه‌اي از جهان مورد ظلم واقع شود بايد از او حمايت كرد و ملت ايران تمام جنايات تاريخ عليه همه‌ اقوام را محكوم مي‌كند.
وي افزود: كساني كه جنگ جهاني اول و دوم را راه انداختند امروز هم براي كسب ثروت و قدرت در سرزمين‌هاي اشغالي مشغول جنايت هستند. از اين رو وظيفه داريم در مقابل آن‌ها بايستيم تا جنايات تلخ گذشته تكرار نشود و شرايطي فراهم شود كه همه‌ مردم دنيا در صلح و آرامش باشند.
رئيس‌جمهور خطاب به رهبران يهودي‌هاي گروه ضد صهيونيست، خاطرنشان كرد: گر چه شرايط براي شما به خاطر حمايت آمريكا از رژيم صهيونيست سخت است، اما بدانيد كساني كه از حقيقت دفاع مي‌كنند بزرگ‌ترين قدرتمند عالم هستي يعني خداوند متعال از آن‌ها حمايت مي‌كند و قدرت خدا براي غلبه بر ظالمان كفايت مي‌كند.
انتهاي پيام/
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن