تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815301805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستاد حوادث غيرمترقبه مازندران هنوز بالگرد ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: ستاد حوادث غيرمترقبه مازندران هنوز بالگرد ندارد


سرويس شهرستانها: رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران گفت: مسأله اختصاص هلي‌كوپتر به استان در ستاد خشكسالي مطرح و وزير جهاد كشاورزي نيز در خصوص تأمين يك دستگاه براي اطفاء حريق قول دادند كه هنوز عملي نشده است.

حبيب‌الله رمضان‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا، در رابطه با اختصاص بالگرد به استان اظهار كرد: باند هلي‌كوپتر به كمك هلال‌احمر مازندران در منطقه فرح‌آباد ساري در حال ساخت است كه در اين فرايند هلال‌احمر مجري و اعتبارات توسط ستاد حوادث تأمين مي‌شود. ‌

وي افزود: خوشبختانه تا امروز بيش از 80 درصد عمليات اجرايي باند براي آسفالت آماده شده كه براي پايان آن و آماده‌سازي باند، فرودگاه، ساختمان اداري، آشيانه و تجهيزات به 5/3 ميليارد تومان اعتبار نياز است.

رمضان‌زاده ادامه داد: در صورت آماده شدن باند، وزارت كشور براي تأمين هلي‌كوپتر اعلام آمادگي كرده كه اميدواريم قول خود را عملي كند.

رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه استان در خصوص دلايل نياز مازندران به هلي‌كوپتر به ايسنا، گفت:‌با توجه به وجود پوشش جنگلي كه بخش وسيعي از استان را پوشش مي‌دهد و سختي دسترسي به اعماق جنگل، وجود هلي‌كوپتر در صورت روبرو شدن با حوادث و اطفاي حريق امري واجب و لازم به نظر مي‌رسد.

وي ادامه داد: خوشبختانه اين مسأله در ستاد خشكسالي مطرح و وزير جهاد كشاورزي نيز در خصوص تأمين يك دستگاه هلي‌كوپتر براي اطفاء حريق قول دادند كه هنوز عملي نشده است.

رمضان‌زاده خاطرنشان كرد: در حال پيگيري اين مسأله هستيم و اميدواريم وزير با توجه به قول خود و مصوبه ستاد خشكسالي استان اين نياز برطرف شود.




 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن