تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813018212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين وضع نصب دستگاه كارتخوان در دفاتر اسناد رسمي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: آخرين وضع نصب دستگاه كارتخوان در دفاتر اسناد رسمي
تهران / واحد مركزي خبر / قضايي 1387/07/04
آخرين وضع نصب دستگاه كارتخوان در دفاتر اسناد رسمي در جلسه اي با حضور نمايندگاني از بانك مركزي ، بانك ملي ، سازمان امور مالياتي كشور و ثبت اسناد و املاك كشور در كانون سردفتران مورد بررسي قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي كانون سردفتران و دفترياران در جلسه دشتي اردكاني ، رئيس كانون سردفتران و دفترياران از حمايت هاي بي دريغ سازمان ثبت اسناد و املاك براي نصب دستگاه كارتخوان در دفاتر اسناد رسمي قدرداني كرد و گفت: كانون سردفتران همواره براي اجرايي شدن اين طرح اقدام كرده اند و با رفع مشكلات سخت افزاري نصب دستگاه كارتخوان در دفاتر اسناد رسمي تكميل مي شود.
وي گفت: اميدواريم با تعامل ميان كانون سردفتران ، سازمان ثبت و بانك هاي مرتبط، هرچه سريعتر شاهد تجهيز همه دفاتر به دستگاه هاي خود پرداز باشيم و اين امر يكي از اهداف مورد توجه كانون سردفتران است.
جهانگرد نماينده بانك مركزي نيز گفت : اميدوارم با تعيين زمانبندي مشخص براي دفاتر تهران شاهد نصب هرچه سريعتر دستگاه هاي خود پرداز در تمام دفاتر تهران باشيم.
سليماني، معاون برنامه ريزي و توسعه فناوري سازمان ثبت نيز گفت: دفاتر اسناد رسمي نهادهاي غيردولتي هستند كه مي توانند بسياري از امور را انجام دهند و در اين خصوص به همراه سازمان ثبت با دو برابر كردن حمايت هاي خود گام هاي موثري بردارند.
وي با بيان اينكه استان هاي ديگرنيز خواهان اجراي اين طرح در دفاتر اسناد رسمي هستند گفت: اميدواريم پس از اجراي آن در تهران بعنوان الگو با حمايت سازمان ثبت شاهد اجرايي شدن اين طرح در ديگر استانها باشيم.
برات قنبري عضو هيات مديره بانك ملي نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه بخش اعظمي از طرح پرداخت الكترونيكي وجوه در دفاتر در حال انجام است گفت: نبايد اجازه بدهيم زواياي پنهان اين طرح روي زمين بماند و با حل مشكلات راه حل براي تكميل اين طرح ارائه دهيم.
يادگاري مدير كل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت هم با ابراز خرسندي از روند اجرايي طرح نصب دستگاههاي خودپرداز در دفاتر اسناد رسمي گفت: ممكن است اين طرح در شرايط فعلي با مشكلاتي روبرو باشد اما با اجرايي شدن آن ، بررسي شرايط و نحوه اجرا مي توان اين نواقص رارفع كرد.
كد 0001/10107/13
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن