تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812897254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران خودرو اعلام كرد ؛ پيش فروش دوباره تندر 90 از آبان ماه


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ايران خودرو اعلام كرد ؛ پيش فروش دوباره تندر 90 از آبان ماه
با انجام 90درصد از تعهدات تندر90 ايران خودرو، تا پايان مهرماه پيش فروش اين خودرو را آغاز مي كنيم.
محمدرضا معتمد قائم مقام معاون تندر90 ايران خودرو در گفتگو با ايسنا، ضمن اظهار اين مطلب خاطرنشان كرد: طبق اطلاعات ما هنوز تعهدات تندر90 پارس خودرو به اتمام نرسيده كه البته مربوط به خودشان است، ولي تعهدات ايران خودرو در خصوص تندر90 تا اوايل آذر ماه به اتمام مي رسد و پس از آن ثبت نام جديد را آغاز مي كنيم.
وي با اشاره به اين كه بر اساس مصوبه اوليه، تأخير پرداختي به ثبت نام كنندگاني كه از ابتداي امسال تاكنون هنوز خودرو خود را تحويل نگرفته اند، ارائه مي شود، اظهار داشت: حدود 12 هزار نفر از متقاضيان تندر90، خودرو خود را تبديل كرده اند.
او در خصوص توليد تندر90 گازسوز نيز توضيح داد: اين خودرو به توليد رسيده و مجوزهاي مربوط به شماره گذاري آن نيز اخذ شده و براي عرضه آن منتظر انجام يك سري از كارهاي اداري هستيم.
معتمد در پاسخ به اين كه آيا با توجه به پيشنهاد افزايش قيمت تندر90 از سوي پارس خودرو به وزارت صنايع ايران خودرو نيز چنين قصدي خواهد داشت؟ گفت: كليه تعهدات قبلي تندر90 براساس قيمت قبلي به فروش خواهد رفت، ولي براي فروشهاي بعدي سعي مي كنيم قيمتها واقع بينانه باشد.
وي همچنين با بيان اين كه براي پيش فروش جديد سعي مي كنيم ظرفيتهاي شركت رنو پارس را در نظر بگيريم، تصريح كرد: در ثبت نام قبلي به دليل پيش بيني هاي نادرست رنو پارس به مشكل برخورديم، ولي در برنامه جديد رنو پارس اعلام آمادگي كرده كه براي توليد هفته اي هزار دستگاه تندر90 قطعات لازم را براي ما تأمين كند.
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن