تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815769472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه ستاد كل نيروهاي مسلح به مناسبت روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: بيانيه ستاد كل نيروهاي مسلح به مناسبت روز قدس
تهران- خبرگزاري كار ايران
ستاد كل نيروهاي مسلح در بيانيه‌اي، ‌روز جهاني قدس را نماد وحدت و يكپارچگي جهان اسلام در حمايت از ملت مظلوم و بي‌دفاع فلسطين و تبلور فرياد تنفر و اعتراض جهانيان عليه جنايات رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي دانست.
به گزارش "ايلنا" در بخشي از اين بيانيه آمده است: اشغال قدس و غصب سرزمين اسلامي فلسطين و تشكيل دولت جعلي و غده سرطاني اسرائيل، حاصل طراحي و اجراي سناريويي استعماري و شيطاني بود كه با مهاجرت و كوچ دادن يهوديان از اقصي نقاط جهان به فلسطين و اخراج ملت مظلوم و مسلمان از سرزمين اجدادي خود انجام پذيرفت.
اين بيانيه مي‌افزايد: اين حادثه بزرگ و ظلم آشكار، توطئه و تباني محافل صهيونيستي جهان با پير استعمار انگليس و سپس همراهي قدرت‌هاي ديگر جهاني مانند آمريكا بود و در حقيقت يكي از غم‌انگيزترين و تاريك‌ترين نقاط تاريخ بشريت را رقم زده است.
اين بيانيه در ادامه با اشاره به نقش پيروزي انقلاب اسلامي ايران در شكل‌گيري نهضت بيداري جهان اسلام و خيزش ضد صهيونيستي در سراسر عالم آورده است: حضرت امام خميني (ره) معمار كبير انقلاب اسلامي، با نامگذاري جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهاني قدس، آزادي مسجدالاقصي، قبله اول مسلمين و رهايي ملت ستمديده و مظلوم فلسطين از چنگال دژخيمان صهيونيست را آرمان انكارناپذير جهان اسلام و اين روز بزرگ را نقطه وحدت و اتحاد مسلمين معرفي كردند.
در ادامه اين بيانيه آمده است: دستاوردهاي معجزه‌آساي مقاومت اسلامي لبنان و انتفاضه فلسطين كه از ثمرات بصيرت و ابتكار حضرت امام خميني (ره) به شمار مي‌رود آشفتگي روياهاي سردمداران نظام سلطه و غاصبان سرزمين‌هاي اشغالي و تسريع در فروپاشي دولت جعلي صهيونيستي را سبب شده است.
اين بيانيه در ادامه با محكوميت خط سازش و نافرجام ماندن طرح‌ها و تلاش‌هاي به اصطلاح صلح و سازش در دهه‌هاي گذشته و سكوت و كوتاهي‌هاي معنادار مجامع جهاني و سازمان‌هاي مدعي دفاع از حقوق بشر و فريبكارانه خواندن اقدام اخير چند كشور عربي در ارائه طرحي براي استقرار نيروهاي حائل و حافظ صلح در نوار غزه افزوده است: برپايي اين گونه كنفرانس‌هاي صلح كاذب و تحميلي، از نگاه جهان اسلام جز فرصت‌سازي براي تداوم جنايات بشرسوزانه رژيم صهيونسيتي، تا كنون هيچ كاركرد ديگري نداشته است و تنها راه ‌حل بحران فلسطين مراجعه به آراي عمومي فلسطينان در داخل و خارج از سرزمين‌هاي اشغالي و مجازات اشغالگران خواهد بود.
اين بيانيه با اشاره به پس‌لرزه‌هاي ناشي از جنگ 33 روزه و پيروزي بزرگ و قاطع حزب‌الله لبنان در مصاف با ارتش رژيم صهيونيستي، بركناري اولمرت را ادامه روند استيصال و ناتواني اين غده سرطاني دانسته و افزوده است: صهيونيست‌ها بر اثر شكست‌هاي مستمر در جنگ با حزب‌الله و مقاومت اسلامي لبنان و ناكامي در دستيابي به اهداف محاصره غزه در بن‌بست زجر دهند‌ه‌اي قرار گرفته‌اند و اشغالگران قدس،‌در آينده‌اي نزديك،‌تاوان جنايات اخير خود در محاصره غزه را نيز خواهند پرداخت.
اين بيانيه با محكوميت تكرار خطاهاي تاريخي مجامع بين‌المللي و سكوت برخي كشورهاي اسلامي نسبت به جنايات اشغالگران در سرزمين‌هاي اشغالي تاكيد كرده است: تغيير رويكرد و كنارگذاردن رفتارهاي دوگانه و جانبدارانه نسبت به فعاليت‌هاي ضد بشري رژيم صهيونيستي و اتخاذ سياست‌ها و اقدامات كارآمد و اثربخش در تنبيه و مجازات جنايتكاران اسرائيلي و تامين حقوق حقه ملت مظلوم فلسطين، به مثابه انتظاري جهاني فرا روي نهادهاي بين‌المللي و همه دولت‌ها و جوامع آزادي‌خواه قرار گرفته است.
ستاد كل نيروهاي مسلح در پايان بيانيه خود با تاكيد بر اين كه مقاومت اسلامي تنها راه رهايي فلسطين است از اقشار و آحاد مختلف مردم رشيد و بيدار ايران اسلامي براي حضور در راهپيمايي سراسري روز جهاني قدس دعوت و تصريح كرده است: در جمعه آخر رمضان، نمايش بزرگ جهان اسلام و ايرانيان قهرمان و ساير آزادگان جهان ضرباهنگ اضمحلال و نابودي جرثومه فساد و تباهي و غده سرطاني در جغرافيايي ممالك اسلامي را سرعت مي‌بخشد و طنين آزادي بيت‌المقدس و رهايي ملت مظلوم و بي‌دفاع فلسطين را جهانگير خواهد ساخت.
پايان پيام

كد خبر: 447792
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن