تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815623343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شمس: مسائل و مشكلات فوتسال را افشا مي كنم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شمس: مسائل و مشكلات فوتسال را افشا مي كنم
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران گفت: تمامي مسائل و مشكلات رشته فوتسال و اجحافي كه در حق اين رشته ورزشي شده را افشا خواهم كرد.


به گزارش خبرنگار ايرنا،"حسين شمس" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي افزود: عصر امروز/چهارشنبه/ در جلسه با رئيس سازمان تربيت بدني، تمام سختي هاي موجود را افشا مي كنم تا حق اجحاف شده فوتسال را پس بگيريم.
وي تاكيد كرد: تمامي بازيكنان و اعضاي كادر فني تيم ملي فوتسال ايران حمايتم خواهند كرد و بايد بتوانيم ناگفته هاي دو سال اخير را بازگو كنيم.
وي اظهار داشت: دو سال قبل كه تيم ملي فوتسال ايران را تحويل گرفتم، در رده سيزدهم جهان و سوم آسيا بود و در بدترين شرايط قرار داشت.
شمس تصريح كرد: با تلاش كميته فوتسال و بازيكنان و شخص من توانستيم شرايط را تغيير دهيم و تيم ملي فوتسال ايران در بهترين شرايط قرار گرفت.
وي بيان داشت: پيش از حضور من در تيم ملي فوتسال، برخي از بازيكنان براي تيم ملي تصميم گيري مي كردند اما هم اكنون تمام اين مسائل پايان يافته و تيم ملي به صورت كامل متحول شده است.
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران خاطرنشان كرد: تيم ملي در بازيهاي بزرگي حضور پيدا كرد و جوانگرايي در اين تيم سبب شد پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته باشيم.
به گفته وي، اعتماد به نفس خوبي به جوانان داديم و واقعه هاي مهمي در فوتسال به وجود آمد كه از رده سيزدهم جهان به جمع شش تيم برتر جهان صعود كرده و از مقام سوم آسيا به مقام قهرماني رسيديم.
شمس با انتقاد از برخورد نامهربانانه با رشته فوتسال در ايران تاكيد كرد: بي مهري ها سبب شد تمام موفقيت هاي فوتسال ناديده گرفته شده و اين موفقيت ها پوشش داده نشود.
وي با اشاره به اينكه هيچ تيمي در ايران به جز معلولان و جانبازان از رده بندي جهاني خوبي برخوردار نيست، گفت: با تمام اين تفاسير، بدترين نوع حمله ها به تيم ملي فوتسال مي شود، حمله هايي كه انتظار نداريم سه روز مانده به آغاز مسابقه هاي جام جهاني انجام شود.
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران با انتقاد از عملكرد برخي از روزنامه هاي كثيرالانتشار در خصوص رشته فوتسال گفت: برخي از رسانه ها به دليل اينكه بازيكن مورد نظرشان را به تيم ملي دعوت نكرديم، مغرضانه مطلب مي نويسند كه اين كار درستي نيست اما طبيعي به نظر مي رسد.
وي افزود: به دليل حمايت نشدن از سوي فدراسيون فوتبال، پس از بازيهاي جام جهاني در برزيل از مسووليت سرمربيگري تيم ملي فوتسال ايران كناره گيري مي كنم.
وي در خصوص آخرين وضعيت تيم ملي فوتسال ايران پيش از اعزام به جام جهاني در برزيل گفت: تمام تلاش ما اين است كه از گروه خود صعود كرده و بين چهار تيم برتر دنيا قرار گيريم.
به گفته وي، تيم ملي فوتسال ايران هم اكنون تلفيقي از جوانان و بازيكنان با تجربه در كنار يكديگر است و همين جوانان مي توانند تا چهار دوره و به بهترين شكل براي تيم ملي فوتسال ايران بازي كنند.
شمس در پاسخ به اين سوال كه "چرا رضا ناصري را به تيم ملي دعوت نكرديد؟" گفت: وي دروازه بان خوبي است اما سه دروازه بان ديگر دعوت شده از بهترين ها هستند و حضور "مصطفي نظري" براي تيم ملي فوتسال يك امتياز است زيرا وي جزو پنج دروازه بان برتر دنيا است.
وي ادامه داد: "كاظم محمدي" نيز به اين دليل به تيم ملي فوتسال ايران دعوت نشد كه در بازيهاي آسيايي حاشيه ساز بود و وي را خط زديم.
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران در خصوص حضور كم تعداد كادر فني نيز اظهار داشت: حضور دو مربي به اين دليل است كه فدراسيون فوتبال نمي تواند تعهدات مالي اش را براي حمايت از اعضاي كادر فني انجام دهد و ما چاره اي نداريم.
وي تصريح كرد: از "عليرضا حيدريان" پس از كناره گيري اش از بازيهاي ملي خواستيم تا در كادر فني به ما كمك كند كه وي يك فرصت دو ساله براي پذيرفتن سمت مربيگري در تيم ملي فوتسال را خواست.
شمس تاكيد كرد: اميدوارم هر كسي پس از من سرمربي تيم ملي فوتسال ايران مي شود، بتواند در بازيهاي آسيايي سال 2010 در گوانگ ژو چين تيم ملي را قهرمان آسيا كند.
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران با اشاره به اينكه بازيكنان در دو سال گذشته، يك ريال دريافت نكرده اند، افزود: منابع مالي محدودي براي فوتسال پيش بيني شده كه اگر بيان شود تمام رسانه ها را تكان خواهد داد.
وي بيان داشت: در اردوي آمادگي جزيره كيش، يك ريال هم به بازيكنان داده نشد و ما نسبت به عملكرد فدراسيون فوتبال كاملا اعتراض داريم.
وي ادامه داد: فدراسيون فوتبال به مانند مادري رفتار مي كند كه ميان دو فرزندش يعني فوتبال و فوتسال فرق قائل مي شود.
وي تاكيد كرد: تا زماني كه حق فوتسال را از فوتبال نگيرم، كنار نمي كشم و نبايد بگذاريم حق بازيكنان ما خورده شود.
شمس گفت: اگر رئيس سازمان تربيت بدني در اين ميان دخالت كرده و به رئيس فدراسيون فوتبال براي كمك به فوتسال دستور مستقيم دهد، افتخار مي كنم در اين رشته باقي بمانم.
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران در خصوص گروه بندي تيم ايران در جام جهاني برزيل گفت: اسپانيا قوي ترين حريف ايران است و ما در گروه مرگ مي خواهيم كه شانس صعود داشته باشيم.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن