تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806853081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فراخوان سازمان ها و نهادها به شركت پرشور در راهيپمايي روز جهاني قدس -2


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فراخوان سازمان ها و نهادها به شركت پرشور در راهيپمايي روز جهاني قدس -2
در آستانه روز جهاني قدس نهادهاي دولتي و مردمي با صدور بيانيه هاي جداگانه ضمن اعلام حمايت از مبارزات ملت فلسطين و تاكيد بر ضرورت مقابله با رژيم اشغالگر قدس ، ايرانيان را به حضور پرشكوه در راهپيمايي روز جهاني قدس در سراسر كشور فراخواندند.

به گزارش خبرگزاري مهر، در بخشي از اطلاعيه نيروي دريايي سپاه در سالروز هفته دفاع مقدس و در آستانه روز قدس آمده است: سبزپوشان پوشان دريادل نيروي دريايي با اقتدار به مراد خويش حضرت امام خميني (ره) كه نداي هيهات مناالذله را با تاسي به حسين به علي (ع) سر داد و در مقابل زياده خواهي هاي استكبار جهاني و ياوه گويان تاريخ ايستاد، مقاومت و دفاع از آرمان هاي نظام مقدس اسلامي و مرزهاي آبي و خاكي كشور را سرلوحه پايداري هاي خود قرار داده و با اقتدا به رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با تمام توان ازكيان انقلاب اسلامي دفاع كرد و اجازه نخواهد داد دست اجانب و بد خواهان اين انقلاب به اين مملكت دراز شود.

درپايان اين اطلاعيه با دعوت از ملت قهرمان و شهيد پرور و پرافتخار ايران براي حضور هر چه باشكوه تر در آيين گراميداشت اين ايام و شركت گسترده در مراسم روز قدس پاسخ كوبنده اي به زياده خواهي استكبار جهاني بدهند.

همچنين بسيج وزارتخانه ها و ادارات در بيانيه اي به مناسبت روز جهاني قدس آورده است: بسيج وزارتخانه ها و ادارات ضمن گراميداشت روز جهاني قدس كه يادآور مظلوميت ملت فلسطين است از مردم انقلابي و شهيد پرور ايران اسلامي دعوت به عمل مي آورد تا با حضور حماسي در راهپيمايي روز جهاني قدس شركت نمايند.

ستاد مبارزه با مواد مخدر با صدور اطلاعيه اي به همين مناسبت آورده است: برگزاري راهپيمايي پرشور روز جهاني قدس در آخرين هفته از ماه مبارك رمضان در سراسر گيتي گواه اين مدعاست كه صداي مظلوميت ملل تحت ستم هرگز خاموش و بي پاسخ نخواهد ماند.

ستاد مبارزه با مواد مخدر با تبعيت و پيروي از رهنمودهاي حكيمانه ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه اي (مد ظله العالي) مبني بر حضور با صلابت ملت هاي مسلمان در روز جهاني قدس اعلام مي دارد مسئولان، مديران و كاركنان ستاد مبارزه با مواد مخدر رياست جمهوري همگام با ديگر اقشار مسلمان كشورمان با شركت در راهپيمايي روز قدس ضمن حمايت از آرمان هاي ملت مظلوم فلسطين، جنايات رژيم صهيونيستي و حاميان آنان در نظام سلطه و استكبار جهاني را محكوم خواهند نمود.

همچنين در بيانيه خانه كشاورز به مناسبت روزجهاني قدس آمده است: روز قدس مقدمه اي براي رسيدن مردم مظلوم فلسطين صاحبان اصلي انقلاب سنگ، به حقوق حقه خويش است، حضور آحاد آزاد انديشان جهان در مراسم راهپيمايي روز قدس نشانگر بينش والا، بصيرت ديني وحس انسان دوستي است.

كشاورزان سخت كوش سراسركشورو خيل عظيم اعضاي خانه كشاورز به عنوان بزرگترين سازمان ديده بان حقوق كشاورزان، اين رزمندگان جبهه هاي سبز، همواره مردم بلند همت در اقصي نقاط كشور حضور دارند و از همگان براي هر چه باشكوه تر برگزار شدن اين گردهمايي تاريخي دعوت به عمل مي آورند.

حزب موتلفه اسلامي نيز دربيانيه خود به مناسبت روزجهاني قدس تاكيد كرده است: روزجهاني قدس روز پايان حيات صهيونيسم جنايتكار از صحنه سياسي منطقه و جهان است.

حزب موتلفه اسلامي اعلام كرده است كه در روز جمعه همگام با ملت بزرگوار ايران در راهپيمايي روز قدس شركت مي كند و شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل سر مي دهد.

بنياد شهيد و امور ايثارگران نيز با صدور بيانيه اي به مناسبت روز جهاني قدس با يادآوري رشادت شهداي قدس ازملت ايران به خصوص خانواده هاي شهدا و ايثارگران خواست تا با حضور در مراسم راهپيمايي روز قدس بار ديگر حمايت خود را از مردم مظلوم اين سرزمين اعلام كنند.

در اين بيانيه بنياد شهيد و امورايثارگران با تاكيد بر اتحاد مسلمانان جهان وكنار گذاشتن اختلافات مذهبي براي دفاع از اسلام و بازگرداندن اولين قبله مسلمانان، از تمامي مردم ايران به خصوص خانواده شهدا و ايثارگران خواسته است تا با حضور گسترده در مراسم روز جهاني قدس، از حريم اسلام و مقدسات اسلامي دفاع كنند.

همچنين جامعه اسلامي دانشگاهيان ايران با صدور بيانيه اي ضمن دعوت براي حضور با شكوه در راهپيمايي روز قدس، اعلام روز قدس از طرف امام خميني (ره) را خط بطلاني بر طرح هاي سازشكارانه و آغازي بر خيزش انتفاضه مردم مظلوم فلسطين در سرزمين اشغالي دانست.

جامعه اسلامي دانشگاهيان ايران ضمن تاكيد برمواضع رهبر فرزانه انقلاب در رد هرگونه دوستي با مردم اسرائيل، توسعه طلبي و برتري جويي، را عصاره تعاليم و آموزه هاي صهيونيستي دانسته و اعلام مي دارد تاسيس اسرائيل در سرزمين فلسطين، هيچ گونه مبناي حقوقي و مشروعيت جمعيتي و جغرافيايي ندارد.

جامعه اسلامي دانشگاهيان ايران با تاكيد بر شرايط حساس منطقه يكي از دلايل اصلي لشگر كشي گسترده نظامي آمريكا به منطقه خاورميانه و اشغال عراق و افغانستان را تداوم تامين امنيت نامشروع رژيم صهيونيستي دانسته و وحدت امت اسلامي و حضور تك تك مسلمانان در راهپيمايي روز قدس را راهي مطمئن براي رسيدن به آرمان هاي مشترك و دفاع از انتفاضه ملت فلسطين اعلام مي كند.

جمعيت زنان انقلاب اسلامي با گراميداشت روز قدس، روزي كه سرنوشت ملت مظلوم فلسطين با ياري خداوند در آن روز رقم خواهد خورد، ضمن شركت فعال در راهپيمايي روز قدس از تمام هم ميهنان، خواهران و برادران بالاخص جوانان پرشور ميهن اسلامي دعوت مي نمايد با حضور فعال در اين راهپيمايي، حمايت همه جانبه خود را از ملت مظلوم و مقاوم فلسطين اعلام نمايند.

همچنين در بيانيه انجمن اسلامي پزشكان ايران به همين مناسبت آمده است: انجمن اسلامي پزشكان با ايمان راسخ به اضمحلال حكومت دروغين صهيونيستي همگام با همه كساني كه نداي حضرت علي (ع) شهيد بزرگ اين ماه كه فرمود " كونو للظالم خصما و للمظلوم عونا" را لبيك مي گويند ضمن دعوت به حضور ميليوني در راهپيمايي روز قدس، در اين حركت ظالم سوز حضوري فعال خواهد داشت.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن