تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815596368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه ورامين: دفاع مقدس ماندگارترين رويداد در تاريخ كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه ورامين: دفاع مقدس ماندگارترين رويداد در تاريخ كشور است
اجتماعي. دفاع . مقدس . امام جمعه
ورامين - امام جمعه ورامين گفت : دفاع مقدس ماندگارترين و تاثيرگذارترين رويداد و حادثه در تاريخ ايران اسلامي است كه اثر بخشي آن ساير ملتهاي آزاديخواه جهان را نيز بيدار كرد.

آيت الله سيد مرتضي محمودي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: رشادت و از خود گذشتگي جوانان اين مرز و بوم دربرابر تهاجم دشمن تا به دندان مسلح باعث شد اقتدار و عزت ايران اسلامي به همگان ثابت شود.

وي اظهار داشت: اگر امروز همه در امنيت و آسايش بسر مي‌بريم، اين را مرهون شهادت طلبي‌هاي دوران دفاع مقدس مي‌باشيم .

محمودي با اشاره به نقش مردم در رقم خوردن سرنوشت جنگ گفت: حضور مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس تاثير بسزايي در روند دفاع مقدس بوجود آورد و اگر مردم در صحنه‌هاي دفاع مقدس حضور نداشتند امروز شاهد وضعي ديگر در كشور بوديم.

نماينده ولي فقيه در شهرستان ورامين افزود: دفاع از كشور و اسلام فقط به زمان دفاع مقدس بر نمي‌گردد و در شرايط كنوني كه استكبار جهاني به سركردگي آمريكا قصد تضعيف نظام و ايران اسلامي را دارد بايد بسيجي وار در صحنه‌ها حاضر شده و نقشه‌هاي آنها را خنثي كرد.

آيت الله محمودي تبعيت از فرامين ولي فقيه را رمز پيروزي رزمندگان دانست و گفت: قدرت ايمان، روحيه همبستگي و عشق به نظام جمهوري اسلامي ايران و برخورداري از رهبري شجاع و حكيم ، ايران اسلامي را به قدرت شكست ناپذير تبديل كرده است.

وي از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و يادگاران آن ايام خواست تا با بازگو كردن خاطرات خود به نسل جوان و نوجوان در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل سوم سهيم باشند.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن