تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815182310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور: توسعه‌ي فن‌آوري‌هاي نوين نيازمند زبان مشترك است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دبير سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور: توسعه‌ي فن‌آوري‌هاي نوين نيازمند زبان مشترك است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات

توسعه فن‌آوري‌هاي نوين در كشور نيازمند برقراري زبان مشترك ميان نهادهاي قانونگذاري، اجرايي، قضايي و حضور فعال بخش خصوصي است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رمضانعلي صادق‌زاده ـ دبير كل سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور با اعلام اين مطلب اظهار كرد: تجربه تلخ استفاده بهينه نشدن از ظرفيت‌ كامل و امكانات فن‌آوري‌هاي نوين مانند اينترنت، ماهواره و تلفن همراه مبين اين موضوع است كه بايستي قبل از هرگونه اقدام براي وارد كردن تكنولوژي‌هاي جديد تمام سازوكارهاي قانوني، اجرايي، قضايي و علمي و فني مورد بررسي و تحليل قرار گيرد.

وي از تجربه ارايه سرويس پيام‌رساني چند رسانه‌يي يا MMS به عنوان يكي از مصاديق سخنان خود نام برد و افزود: ارايه اين سرويس با وجود آمادگي اپراتور دوم تلفن همراه، تنها به دليل فراهم نبودن الزامات قانوني، فرهنگي و حقوقي متوقف شد.

صادق‌زاده با تشريح اين كه سخنانش به معني استقبال از فن‌آوري‌هاي نوين نيست ادامه داد: آنچه بنده تاكيد دارم در قالب پيش شرط‌هاي ورود يا به كارگيري فن‌آوري‌هاي نو قابل بيان است.

دبير كل سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور توسعه زيرساخت‌هاي مخابراتي را اصلي مهم براي ارايه سرويس‌هاي جديد مخابراتي از جمله سرويس‌هاي نسل آينده يا نو دانست و افزود: اميدواريم پيش از هرگونه اقدام در اين زمينه تمام جوانب آن بررسي شود و طبيعتا برگزاري سومين همايش فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات بخشي از اين بررسي را ممكن مي‌سازد و سازمان نظام صنفي رايانه‌يي از برگزاري اين همايش استقبال و حمايت مي‌كند.

گفتني است سومين همايش فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات با موضوع شبكه نسل آينده 13 آذرماه سال جاري در هتل المپيك تهران برگزار خواهد شد؛ علاقه‌مندان براي ارسال مقاله و دريافت اطلاعات تكميلي مي‌توانند به آدرس www.ictcs.ir مراجعه كنند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن