تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815570006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولادي: براي هميشه ليگ امارات را ترك مي كنم/ در ايران تنها براي پرسپوليس بازي مي كنم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اولادي: براي هميشه ليگ امارات را ترك مي كنم/ در ايران تنها براي پرسپوليس بازي مي كنم
------------

تيم فوتبال الشباب، مدافع عنوان قهرماني مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي امارات در نخستين ديدار خود در فصل جديد ليگ امارات برابر الشعب به پيروزي دست يافت، اما مهاجم ايراني اين تيم همچنان به نيمكت ذخيره هاي اين تيم چسبيده است.مهرداد اولادي در گفتگو با مهر در مورد دلايل نيمكت نشيني طولاني اش در تيم الشباب و اخباري كه در خصوص بي علاقگي سرمربي برزيلي اين تيم به بازيكنان ايراني مطرح شده است، پاسخ داد.

* براي حضور در ميدان آماده ام
اولادي در مورد نيمكت نشيني اش در نخستين ديدار، گفت: كروزو سرمربي تيم تنها به دو بازيكن برزيلي كه خودش به تيم آورده اعتقاد دارد، به همين دليل به من و بازيكن آفريقايي تيم كمتر بازي مي رسد. با اين شرايط تقصير من و نوع فوتبالم نيست كه بازي نمي كنم و يا اينكه نيمكت نشيني ام دليل فني ندارد، بلكه سرمربي تنها به آن دو بازيكن خودش اهميت مي دهد، حتي اگر در زمين راه بروند.
وي با اشاره به بي علاقگي اين مربي برزيلي به بازيكنان ايراني تصريح كرد: به دليل اينكه من و بازيكن آفريقايي با باشگاه قرارداد داريم، سرمربي تيم در عمل انجام شده قرار گرفت كه از ما استفاده كند، اما مبعلي و كاظميان بعد از پايان قراردادشان يك روز هم حاضر نشدند در الشباب بمانند و به خاطر اين مربي از تيم جدا شدند و به عجمان و النصر رفتند.

* مي جنگم و حقم را مي گيرم
مهاجم ايراني الشباب با بيان اينكه اين تيم در فصل جاري به خاطر حضور در آسيا، ليگ و جام حذفي امارات بيش از 35 بازي را پيش رو دارد، افزود: درست است الشباب قصد دارد يك بازيكن پاراگوئه اي را به خدمت بگيرد، اما به علت كمبود بازيكن در اين ديدارها كروزو مجبور مي شود كه از من هم استفاده كند كه مطمئناً زماني كه به ميدان بروم، مي جنگم و حقم را مي گيرم.
وي خاطرنشان كرد: اين روزها بسيار آماده و با انگيزه ام و منتظر يك فرصت هستم تا شايستگيهاي خود را در زمين مسابقه به نمايش بگذارم اما قبول كنيد وقتي يك مربي به بازيكن اعتقاد نداشته باشد كار آن بازيكن براي حضور در ميدان سخت تر مي شود، اما به دليل قراردادي كه با باشگاه الشباب دارم، مجبورم در تيم بمانم و با اين مشكلات بسازم.

* صبر اماراتي ها كم است
وي با بيان اينكه كروزو در اقدامي بي سابقه در ليگ امارات 12 مربي و بازيكن برزيلي را به اين تيم آورده، تأكيد كرد: درست است اين مربي الشباب را قهرمان ليگ امارات كرده ولي تماشاگران پس از آنكه اين تيم در دو يا سه بازي نتيجه نگيرد، جدايي كاظميان، مبعلي و نيمكت نشيني من را بهانه اي براي اخراج اين مربي مي كنند؛ زيرا صبر آنها هم نسبت به برخوردهاي اين مربي تمام شده است.

* از ليگ امارات خسته شده ام
وي افزود: چند سال پيش اماراتي ها برخورد بدي با نكونام داشتند و امسال هم هيچ تيمي شجاعي را نمي خواست، ولي آنها امروز جزو بهترين بازيكنان اوساسونا و تيم ملي ايران هستند. من هم با ديدن اين برخوردها و اتفاقاتي كه براي من و بازيكنان ايراني ديگر افتاد، از ليگ امارات خسته شده ام. ضمن اينكه اين ليگ كمكي به پيشرفت فوتبالم نكرد و قطعاً در پايان اين فصل، ليگ امارات را براي هميشه ترك مي كنم.

* در ايران تنها براي پرسپوليس بازي مي كنم
وي همچنين در مورد احتمال جدايي اش از اين تيم به صورت قرضي و بازگشتش به ليگ ايران ادامه داد: احتمالش بسيار ضعيف است كه مسؤولان الشباب با جدايي قرضي ام از اين تيم موافقت كنند، ولي اگر به ايران باز گردم، تنها در پرسپوليس بازي مي كنم؛ زيرا با اين تيم فوتبالم اوج گرفت. امروز خيلي دوست دارم به پرسپوليس برگردم و براي آن تيم بازي كنم، اما شرايط مهيا نيست.

* شكايت نمي كنم اما حقم را بدهند
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا طلبش را از باشگاه پرسپوليس دريافت كرد؟، افزود: شنيده ام بعضي از بازيكنان به خاطر مبالغي كمتر از 20 ميليون تومان از پرسپوليس شكايت كرده اند، اما من با وجودي كه رقمي بيش از 200 ميليون تومان از اين باشگاه مي خواهم، هرگز از پرسپوليس شكايت نمي كنم. البته انتظار دارم مسؤولان باشگاه هم پاسخ خوبي ام را با خوبي بدهند.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن