تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور 4 قهرمان گيلاني اردوي آمادگي تيم ملي سپك تاكراي ايران برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور 4 قهرمان گيلاني اردوي آمادگي تيم ملي سپك تاكراي ايران برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: مربي تيم ملي سپك تاكراي ايران گفت: اردوي آمادگي تيم ملي سپك تاكرا‌‌ با حضور چهار قهرمان گيلاني از آبان ماه امسال در تهران برگزار مي‌شود.


حسين شكري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت افزود: تيم ملي سپك تاكراي ايران در حال حاضر از آمادگي خوبي برخوردار است و در فهرست شش تيم برتر جهان قرار دارد.
وي ادامه داد: اين تيم‌ با حضور 14 ورزشكار و سه مربي كه چهار نفر آنان از قهرمانان گيلاني هستند، موفق شد در مسابقات جهاني تايلند در رشته‌هاي دبل‌راگا، هوپ‌تاكرا، و سپك‌تاكرا سه مدال برتر كسب كنند.
شكري با اشاره به اينكه سال آينده مسابقات آسيايي در ويتنام و مسابقات جهاني در چين تايپه برگزار مي‌شود، تصريح كرد: اردوي آمادگي تيم ملي يك ماه ديگر آغاز مي‌شود و ورزشكاران ايراني خود را براي موفقيت در اين رقابت‌ها آماده مي‌كنند.
مربي تيم ملي سپك تاكراي ايران در تشريح مسابقات اين رشته ورزشي گفت: مسابقات آسيايي هر دو سال يك بار در رشته هوپ تاكرا برپا شده و مسابقات جهاني نيز براي نخستين بار برگزار مي‌شود.
شكري ورود اين رشته به المپيك را از جمله تلاش‌هاي دست‌اندركاران اين ورزش نوظهور در ايران دانست و افزود: اين ورزش كه قدمتي 150 ساله دارد، پنج سال است كه در كشور رونق يافته و ايران در بين كشورهاي جهان از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است.
رئيس كميته سپك تاكراي گيلان بيان داشت: تاكنون 68 كشور به طور رسمي تيم‌هاي خود در اين رشته را فعال كرده‌اند اما از آنجايي كه سپك تاكرا ورزشي كاملاً آسيايي است، كشورهاي اروپايي از ورود آن به المپيك جلوگيري مي‌كنند.
وي تصريح كرد: قرار بود در بازي‌هاي المپيك امسال اين رشته نيز به طور آزمايشي در فهرست مسابقات قرار بگيرد اما اروپايي‌ها از ترس اينكه تعداد مدال‌هاي ورزشكاران آسيايي افزايش يابد، با آن مخالفت كردند.
سپك تاكرا به ورزش واليبال با پا معروف است و كشورهاي تايلند و مالزي قوي‌ترين تيم‌ها را در اين رشته ورزشي در اختيار دارند.
در گيلان نيز اين رشته ورزشي به صورت رايگان در سالن ورزشي يادگار امام(ره) رشت به جوانان و علاقمندان توسط هيئت ورزش‌هاي همگاني آموزش داده مي‌شود.
انتهاي پيام/ص
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن