تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806864047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فراخوان سپاه پاسداران براي حضور حماسي در راهپيمائي روز جهاني قدس


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: فراخوان سپاه پاسداران براي حضور حماسي در راهپيمائي روز جهاني قدس
تهران - حيات

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با انتشار اطلاعيه‌اي با گراميداشت فرا رسيدن روز جهاني قدس كه ياد آور مظلوميت ملت ستمديده فلسطين است آزاديخواهان جهان بخصوص مسلمانان دنيا و مردم انقلابي ايران اسلامي را به حضور حماسي و به ياد ماندني در راهپيمائي روز جهاني قدس فرا خواند.
به گزارش حيات به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران در اين اطلاعيه آمده است: روز جهاني قدس نماد آزاديخواهي و مبارزه براي استقلال ملتي است كه با خيزش انقلابي و حماسه آفريني جوانان غيورش شمارش معكوس براي فروپاشي رژيم جعلي اسرائيل را آغاز كرده و در پرتو نگاه عالمانه و حكيمانه امام خميني (ره) در خصوص مسايل حياتي جهان اسلام روز قدس در تاريخ جهان به عنوان روز پاسداري از خون شهيدان راه آزادي قدس شريف و تداوم بخشيدن به راه مقدس شهداي انتفاضه ملت مظلوم فلسطين به عنوان نماد مقاومت و پايداري ثبت شده است.
در بخش ديگري از اين اطلاعيه تصريح شده است: حضور ميليوني، پرشكوه و دشمن شكن مردم هميشه در صحنه و انقلابي ايران در راهپيمايي سراسري روز قدس نشانه وفاداري امت مسلمان ايران به آرمانهاي والاي حضرت امام خميني (ره) و بيانگر تجديد بيعت با مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... خامنه‌اي است و اقتدار و عظمت اين اعلام همبستگي ميليوني عزم ملت زجركشيده فلسطين را در راه مقاومت و ايستادگي در برابر ظلم و ستم اشغالگران درنده خوي فلسطين جزم تر مي‌كند.
سپاه پاسداران در اين اطلاعيه با اشاره به جنايتهاي اخير رژيم صهيونيستي در سرزمين‌هاي اشغالي به خصوص نوار غزه مي‌افزايد: استكبار جهاني به سركردگي آمريكا كه همواره داعيه حقوق بشر دارد با بي اعتنايي محض به جنايتهاي شرم آور اين رژيم غاصب در سرزمين‌هاي محاصره شده فلسطين بر حمايتهاي همه جانبه خود از اين رژيم اشغالگر ادامه داده و همواره در برابر دفاع مشروع فلسطينيان از خود با استفاده از تمامي ابزارهاي تبليغي و رسانه‌اي با محكوم و سركوب كردن مردم فلسطين مي‌پردازند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه اين اطلاعيه اضافه مي‌كند: امروز پس از گذشت شش دهه از تاسيس رژيم جعلي صهيونيستي در سرزمين‌هاي اشغالي كماكان كشتار مردم بي گناه فلسطين به بهانه‌هاي مختلف ادامه دارد و جهانيان شاهد غم انگيز‌ترين و دردناك‌ترين حوادث در سرزمين فلسطين هستند اما حاميان اين غده سرطاني بايد بدانند كه در جنايات اين رژيم شريك‌اند و ادامه اين رفتار غير انساني، آنها روز به روز بيش از گذشته منفور ملتهاي آزاده ومسلمان رويه موجود خود را تغيير دهند. استكبار جهاني با فرافكني افكار عمومي جهانيان را منحرف ساخته و در حقيقت در اين جنايتها شريك‌است.
سپاه پاسداران در بخش پاياني اين اطلاعيه آورده است: روز جهاني قدس روز نمايش قدرت مسلمانان جهان و روز آزمايش بزرگ ملتهاي اسلامي است با شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا عزم راسخ و اراده انقلابي خود را براي رهايي سرزمين فلسطين از چنگال اشغالگران قدس به نمايش بگذارند و تحقق اين وعده را نويد دهند كه در آينده‌اي نزديك رژيم پوشالي غاصب فلسطين از درون پوسيده و دچار فروپاشي خواهد شد و صاحبان اصلي سرزمين شريف فلسطين بار ديگر به مامن و ميهن حقيقي خويش باز خواهند گشت.
پايان پيام
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن