تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818900962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«پرسش و پرستش» منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: «پرسش و پرستش» منتشر شد
گروه ادب: «پرسش و پرستش» درباره سئوالات پيامبر اعظم(ص) از خداوند در شب معراج، به‌قلم «سلمان زواري‌نسب» توسط انتشارات «پيام مهدي» منتشرشد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، اين كتاب در 30 بخش حاوي سئوالات رسول خدا(ص) از ذات اقدس حق در شب معراج و پاسخ خداوند مهربان به ايشان است كه در صورت لزوم در ارتباط با مطالب ذكر شده، توضيحات مختصري هم از آيات و روايات اسلامي داده شده است.

در ابتداي اين اثر، متن گفت‌وگوي ذات اقدس حق با رسول خدا(ص) در شب معراج آورده شده و در ادامه آن با طرح اين سئوال كه چگونه هميشه به ياد خدا و پرهيزكارترين مردم باشيم؟ به آثار زهد و پارسايي و تفسير آن مي‌پردازد.

در بخش بعدي راه‌هاي نزديك شدن به خدا بررسي مي‌شود و اين مطلب در ادامه به بيان صفاتي كه موجب وارد شدن به بهشت مي‌شود رسيده و سختي دل و دوري از خدا مورد بحث قرار مي‌گيرد.

در بخش‌هاي بعدي با يادآوري اين‌كه خداوند به تمام امور آگاه و بيناست به ارزيابي بنده در هنگام نزديك شدن به خداوند مي‌پردازد.

عواقب غفلت از گناه و حد و مرز يقين از موضوعات قابل توجه اين مجموعه بوده و به سئوالاتي از قبيل اوصاف دوستداران خدا و زمان عابد شدن بنده در نزد خداوند جواب پاسخ داده شده است.

بخش پاياني كتاب به سلام كردن خدا بر پيامبر اعظم(ص) در شب معراج پرداخته است.

اين كتاب در 144 صفحه، شمارگان 5000نسخه توسط انتشارات پيام مهدي به قيمت 1300تومان منتشر شده است.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن